הגשת תביעה

הגשת תביעה

רוצים להגיש תביעה? 

הורידו ומלאו את טופס תביעה הרלוונטי (המופיע בתחתית דף זה) וצרפו את המסמך המתאים:

  • במקרה של אבדן מזוודות או נזק לרכוש - גשו לחברת התעופה ודווחו על כך. אם האירוע קרה במהלך טיסה, הגישו תביעה בחברת התעופה ובקשו אישור רשמי. כשתחזרו לארץ, פנו אלינו וצרפו את טופס התביעה, אישור הדיווח לחברת התעופה, אישור על תשובתה של חברת התעופה, קבלות רכישה של הציוד שאבד או ניזוק או מסמך שמציין את עלותו.
  • במקרה של בעיה רפואית - צרפו קבלה עבור התשלום ששילמתם לגוף המטפל וכל מידע רפואי או סיכום טיפול שמצוי ברשותכם.
  • במקרה של גניבה - צרפו דו"ח משטרתי או אישור של מוביל אוויר או ימי, בהתאם לנסיבות התביעה.

קיבלתם טיפול רפואי בחו"ל ולא השתמשתם בכרטיס? חבל, אבל לא נורא.

הגישו טופס תביעה וצרפו אליו קבלות על תשלום ומסמך רפואי שמפרט את האבחנה והטיפול. אם ידרשו מסמכים רפואיים נוספים, אנחנו נעדכן אתכם בהקדם. במידה שהתביעה שלכם תאושר, נעביר את ההחזר לאמצעי התשלום שציינתם או באמצעות העברה בנקאית, לפי בחירתכם. 

אנחנו מתחייבים לטפל בתביעה רפואית תוך חמישה ימי עסקים. 

 

לנוחותכם, תוכל להעביר אלינו את כל המידע והמסמכים, בכל אחת מהדרכים הבאות:

אימייל - pcsr@passportcard.co.il

פקס - 972-9-8920931+

דואר - ת.ד.8767 נתניה 42504

לפרטים נוספים, אתם מוזמנים לקרוא את הפוליסה המלאה

לצפייה בסרטון ההדרכה לחץ כאן

נגישות