הגשת תביעה

הגשת תביעה

רוצים להגיש תביעה? 

אתם מוזמנים לגלוש ל- PassportCard שלי - האיזור האישי שלכם, המאפשר לכם פתיחה, ניהול ומעקב תביעות בלחיצת כפתור.

כמו כן, באפשרותכם להוריד את טופס התביעה הרלוונטי (המופיע בתחתית דף זה), למלא אותו ולשלוח אלינו בצירוף המסמך המתאים:

  • במקרה של אבדן מזוודות או נזק לרכוש - גשו לחברת התעופה ודווחו על כך. אם האירוע קרה במהלך טיסה, הגישו תביעה בחברת התעופה ובקשו אישור רשמי. כשתחזרו לארץ, פנו אלינו וצרפו את טופס התביעה, אישור הדיווח לחברת התעופה, אישור על תשובתה של חברת התעופה, קבלות רכישה של הציוד שאבד או ניזוק או מסמך שמציין את עלותו.
  • קיבלתם טיפול רפואי בחו"ל ולא השתמשתם בכרטיס? בל, אבל לא נורא. הגישו טופס תביעה וצרפו אליו קבלות על תשלום ומסמך רפואי שמפרט את האבחנה והטיפול. אם ידרשו מסמכים רפואיים נוספים, אנחנו נעדכן אתכם בהקדם. במידה שהתביעה שלכם תאושר, נעביר את ההחזר לאמצעי התשלום שציינתם או באמצעות העברה בנקאית, לפי בחירתכם.  אנחנו מתחייבים לטפל בתביעה רפואית תוך חמישה ימי עסקים.
  • במקרה של גניבה - צרפו דו"ח משטרתי או אישור של מוביל אוויר או ימי, בהתאם לנסיבות התביעה
  • במקרה של גניבת טלפון נייד בחו"ל? אם רכשתם את הכיסוי המיוחד, אתם יכולים להיות שקטים. לחץ כאן להנחיות 

 

לנוחותכם, תוכלו להעביר אלינו את כל המידע והמסמכים, בכל אחת מהדרכים הבאות:

האיזור האישי - PassportCard שלי, בו תוכלו גם לעקוב אחר הטיפול בתביעתכם בזמן אמת.

אימייל - pcsr@passportcard.co.il

פקס - 972-9-8920931+

דואר - ת.ד.8767 נתניה 42504

 

לפרטים נוספים, אתם מוזמנים לקרוא את הפוליסה המלאה

לצפייה בסרטון ההדרכה לחץ כאן

לחץ כאן לרכישת פוליסה

אנו בפספורטקארד נשמח לתת לכם את השירות
הטוב ביותר, לשם כך נשמח שתשלחו לנו כל שאלה,
בקשה, רעיון ואנו נדאג לחזור אליכם בהקדם האפשרי.

יש לך שאלה? מעדיף לדבר עם נציג?
השאר פרטיך ונציג שלנו יחזור אליך מיד

עוד מאמרים בנושא

נגישות