טפסים

טפסים

הגשת תביעה מתבצעת בפשטות ובמהירות. 

הורידו ומלאו טופס תביעה מתאים וצרפו את המסמכים הבאים: 

במקרה של אובדן כבודה - ניגשים לחברת התעופה ומדווחים על אבדן המזוודה או על הנזק שנגרם. במידה והאירוע קרה במסגרת טיסה, יש להגיש תביעה בחברת התעופה ולקבל על כך אישור רשמי. עם קבלת התשובה פנו אלינו בצירוף טופס התביעה , אישור הדיווח לחברת התעופה, אישור על תשובת  חברת התעופה, קבלות בגין רכישת הציוד שניזוק או אבד או עלויות הפריטים שניזוקו.

במקרה של גניבה - יש לצרף דו“ח משטרה או אישור מוביל אווירי/ימי בהתאם לנסיבות התביעה. 

במקרה שקיבלתם טיפול רפואי בחו"ל ולא השתמשתם בכרטיס ה-PassportCard - חבל, אבל לא נורא. הגישו טופס תביעה. לטופס התביעה שאתם שולחים, צרפו את המסמכים הבאים:

- קבלות על התשלום.

- מסמך רפואי המפרט את האבחנה והטיפול.

במידה שהתביעה תאושר, החזר התביעה יועבר לאמצעי התשלום שעדכנתם, או באמצעות העברה בנקאית לבחירתכם בהתאם לאמנת השירות שלנו.

אנו מתחייבים לטפל בתביעות רפואית תוך חמישה ימי עסקים. במידה שיידרשו מסמכים נוספים או מסמכים מקוריים, אנו נעדכן אתכם.

 

לנוחותכם, ניתן להעביר לנו את כל המידע האמור, בכל אחת מהדרכים הבאות:

אימייל -    pcsr@passportcard.co.il     

פקס - 972-9-8920931+ 

דואר - ת.ד.8767 נתניה42504

 

לקבלת מידע נוסף אודות המקרים בהם ניתן להגיש תביעה, אתם מוזמנים לעיין בפוליסה המלאה

נגישות