אנחנו אולי רק מתחילים להרגיש את החורף כאן בישראל, אבל אירופה כבר נמצאת עמוק בתוך העונה הקרה ואוטוטו ייפתחו כל אתרי הסקי למבקרים מרחבי העולם. אם אתם חובבי סקי או סנובורד מושבעים שפשוט חייבים לעלות על השלג ביום ולחגוג בלילה, הגעתם למקום הנכון: רכזנו במיוחד בשבילכם רשימה של שישה מקומות בילוי חמים בשישה אתרי סקי שווים ולא יקרים.

רגע לפני שאתם אורזים ויוצאים לדרך – לרכישת ביטוח נסיעות לחו”ל הכנסו לכאן

לעוד מידע על חופשת הסקי המושלמת, מוזמנים לשמוע את פרק הפודקאסט שלנו על חופשות סקי.

1.Happy End – בנסקו, בולגריה

בנסקו. תמונה: Amorphisman, ויקיפדיה

עיירת הסקי בנסקו (Bansko) נמצאת במרחק של כ-160 קילומטרים מהבירה, סופיה והיא אחד מאתרי הסקי הזולים ביותר באירופה. עם זאת, למרות המחירים הנוחים הסקי בבנסקו הוא איכותי וזאת הסיבה שצעירים רבים פוקדים את האתר מדי שנה ותורמים לאפרה סקי המגוון עם עשרות מוקדי בילוי ליליים. אחד ממקומות הבילוי המומלצים ביותר בעיירה הוא פאב Happy End שמציע אלכוהול (כמובן), תפריט אוכל מגוון מאוד, אווירה טובה ולהקת בית שמרקידה את הקהל. מי שמעדיף אווירה שקטה, יכול לעלות לקומה השנייה והפרטית יותר. ואם תגיעו בין 16:00 ל-18:00, תוכלו גם ליהנות מה-Happy hour וממחירי משקאות מוזלים יותר.

2.Morskie Oko – זקופנה, פולין

זקפונה. תמונה: Konrad Wąsik, ויקיפדיה

זקופנה (Zakapone) היא עיירת סקי פופולרית בלב הרי הטטרה ופוקדים אותה מיליוני תיירים מדי שנה. המחירים באתרי הסקי שסובבים את העיירה נוחים והיא מושכת אליה צעירים רבים מרחבי העולם. ואיפה שיש צעירים, יש חיי לילה תוססים. את מרבית חיי הלילה תמצאו במדרחוב קרופבקי (Krupowki), שהוא מוקד העליה לרגל של בלייני המקום. מברים עמוסי מבקרים דרך מועדוני ג’אז ועד מסעדות שמכינות את המאכלים הפולניים המוכרים לנו מבני העדה הישראליים – כמו לאטקס, קרפלך ובורשט. מועדון הלילה הגדול והידוע ביותר בזקופנה הוא Morskie Oko ונמצא ממש במרכז המדרחוב. המועדון מנגן תערובת של מוזיקת טכנו ופופ בשלושה חדרים שונים, כאשר כל חדר מעוצב בסגנון אחר. מי שמעדיף לנוח אחרי יום סקי מפרך יכול ליהנות מאזור הישיבה הנוח ורחב הידיים. ואם יתקוף אתכם רעב, במועדון פועלת גם מסעדה.

3.Bar 360 – ואל טורנס, צרפת

ואל טורנה. תמונה:  Dimitri Neyt, ויקיפדיה

ואל טורנה (Val Thorens), הוא לא רק אתר הסקי הגבוה ביותר באזור הסקי הפופולרי טרואה ואלה (Trois Vallee), אלא גם הגבוה ביותר באירופה ולכן השלג מכסה את המדרונות מחודש נובמבר ועד מאי. ככזה, הוא מוכר מאוד גם כיעד מסיבות תוסס באזור האלפים. Bar 360 הוא בר אפרה-סקי יוצא דופן שיושב על מדרונות הסקי כך שהגולשים יכולים לגלוש עד לפתח הבר וליהנות ממשקה, אוכל, מוסיקה בהופעות חיות ואווירה מצוינת כשהשמש שוקעת.

4.Trofana Alm – אישגל, אוסטריה

אישגל. תמונה: Staselnik, ויקיפדיה

אישגל (Ischgl) הוא כפר ואתר סקי ידוע שנמצא חלקו באוסטריה וחלקו בשוויץ. גם כאן נשמר השלג למשך חודשים רבים בשנה ולכן האתר פתוח לגולשים בין נובמבר ומאי. ברגע שתצאו ממעלית סילוורטה תשמעו את המוסיקה שבוקעת משורת הברים המרשימה שבכפר, כאשר המומלץ ביותר הוא Trofana Alm אשר תמיד עמוס בבליינים. זהו דיסקו-בר שבו המבלים רוקדים, שותים ושרים עד לב השמים בעוד שהמלצרים מפלסים את דרכם בקהל ומציעים בירות ושוטים לרוב.

5.Pano Bar – לה דו אלפּ, צרפת

דו אלפ. תמונה: Simdaperce, ויקיפדיה

לה דו אלפּ (Les Deux Alpes) הוא אחד מהאתרים הוותיקים ביותר בצרפת. בעברית, משמעות השם היא זוג האלפים והסקי זמין שם במרבית חודשי השנה. הוא חביב במיוחד על גולשי סנובורד ומתאים לכל הרמות, ממתחילים ועד מתקדמים, אך המאפיין שהפך אותו לפופולרי במיוחד הוא הפריסטייל – גלישה עצמאית מחוץ למדרונות הסקי הרשמיים. צעירים רבים נוהרים לאתר הסקי גם בזכות מוניטין חיי הלילה שלו, כאשר Pano Bar הוא המקום שבו מומלץ לקפץ על רחבת הריקודים לצלילי הדי.ג’יי וההופעות החיות, לאכול משהו טוב וכמובן להתחמם עם מבחר מגוון של משקאות אלכוהוליים.

6.Principe delle Nevi – צ’רביניה, איטליה

צ’רביניה

צ’רביניה (Cervinia) הוא ללא ספק אחד מאתרי הסקי הטובים ביותר באיטליה. הוא קרוב לאתר צרמט (Zermatt) הידוע שבשוויץ ובזכות המעבר החופשי בין המדינות, אפשר אפילו לגלוש מאיטליה לשוויץ במסלולי הסקי שחולפים מעל צמרות העצים. צ’רביניה היא גם עיירה קטנה שמציעה חיי לילה מלאי חיים, כאשר המומלץ מכולם הוא Principe delle Nevi –מלון בוטיק מעוצב בטיב טעם שהופך למוקד לילי תוסס מדי ערב. ברגע שהדי.ג’יי מתחיל לנגן, המקום מתחיל להתמלאות בגולשי סקי שסוגרים את יום הפעילות שלהם וכששעות הערב מפנות את מקומם לשעות הלילה, השקיעה מהמרפסת היא אחד המראות המרהיבים ביותר שתזכו להם.

רגע לפני שאתם אורזים את כל הציוד, הצטיידו בביטוח נסיעות לחו”ל המתאים עבורכם.

בנוסף, חשוב לזכור שחופשת סקי היא חופשת אקסטרים, וככזו אנחנו ממליצים בחום על ביטוח נסיעות הכולל סעיפי אקסטרים מתאימים. אל תוותרו על ביטוח נסיעות לחופשת סקי שיאפשר לכם נסיעה בראש שקט, עם הידיעה שבאירועים בלתי צפויים, החל מאבדןהמזוודה ועד חלילה פציעות סקי – הדאגות הכלכליות למימון ההוצאות לא יטרידו אתכם.