אנחנו הרי כבר יודעות – כל עונה היא עונה טובה לשופינג, ואין חופשה מושלמת בלי איזה סייל קטן שמאפשר לך למלא עוד מזוודה בפריטים חדשים וריחניים שרכשת באירופה. אז בואי (או בוא – אנחנו ממש לא נגד בנים שאוהבים שופינג!) נצא ביחד להרפתקה של סיילים ברחבי אירופה, ונבדוק לאן הכי שווה לנסוע עם הבסטי, בכל עונה ובכל עת?

רגע לפני שאתם אורזים ויוצאים לשופינג – לרכישת ביטוח נסיעות לחו”ל הכנסו לכאן

לחובבות הסיילים וגם לאלה שלא – זה מה שצריך לעשות

שנייה לפני שתחושת הריאות-יורדות-לאגן של ההמראה, חשוב שנדבר לרגע קצרה על עניין רציני מאוד, הוא כמובן ביטוח נסיעות לחו”ל. גם אם הטיול הוא טיול שופינג וכל שתעשו הוא להסתובב בין החנויות ברחובות המרכזיים או בקניונים הממוזגים ונטולי הסיכונים – חשוב מאוד לדאוג לרכישת ביטוח לחו”ל, שיספק מענה מיידי והולם, לכל “הפתעה” בהקשר בריאותי. ואם בשופינג עסקינן – ממליצים מאוד להוסיף לכל ביטוח נסיעות לחו”ל, גם ביטוח אבדן מזוודות, כדי שתדעו, שהרכש החדש מגיע הביתה בבטחה…

הסיילים של רחוב אוקספורד – לונדון, יולי – אוגוסט או אזור חג המולד

רחוב אוקספורד בלונדון, אנגליה, הוא ה-רחוב לשופינג. תמצאו בו חנויות מזמינות, מעוצבות וכיפיות, של כל המותגים הגדולים; כאשר בחודשי הקיץ ולקראת החגים – תמצאו גם מחירים ששווה לטוס ללונדון לכבודם. אנחנו מדברים על עד 70% הנחה, וזה לא רק לאורך רחוב אוקספורד – בחודשי הסיילים כאמור, תמצאו מחירים שווים גם בקניונים של קובנט גארדן, בקנסינגטון ואפילו בסוהו המגניבה.

חפשו את המילה Soldes – הסיילים של עיר האופנה

גם בפריז יש סיילים שאתם רוצים להכיר, והם נמשכים בעיקר בחודשים ינואר – פברואר או יולי – אוגוסט. בקניון העצום והמפורסם גאלרי לאפייט תמצאו מבצעים בחנויות של מעצבי על, קוסמטיקה בוטיקית, נעלי הוט קוטור, ועוד ועוד – והכל, במחירים נמוכים במיוחד.

שופינג במילאנו – כי תראו לנו את האישה שזה לא החלום שלה

רוצות לעשות את זה כמו הפאשניסטות הגדולות? למה שלא תקפצו למילאנו למסע שופינג, דרינקים ואושר עילאי? רק תקפידו לעשות את זה בעונת הסיילים – כדי שהשורה התחתונה תהיה יותר קלה לעיכול…

סייל החורף של מילאנו מתחיל בכל שנה באופן רשמי בשביעי לינואר, וסייל הקייץ מתחיל בשביעי ליולי. שני הסיילים נמשכים בדיוק במשך שלושים ימים, ובמהלכם כל החנויות – ממש כולן, מציעות מחירים נמוכים, כולל חנויות כמו דולצ’ה וגבאנה (בויה רוסיני 70). תעשו לנו טובה – אל תחזרו בלי ארנק מעוצב.

לקנות ממש בזול – סיילים ברומניה

לרומניה יש הרבה מה להציע חוץ משופינג – כך שאולי מה שאנחנו מציעים כאן הוא שילוב בין טיול שופינג לבין אטרקציות נוספות, טיולים ביערות האינסופיים, ביקור בכפרים שבהם הזמן עצר מלכת, ועוד. וכשמדברים על שופינג – המחירים ברומניה הם ממילא זולים מאוד; כאשר הקניונים שלה הם קניוני-על שופעי מותגים, חדשניים, ממוזגים, מרווחים וכיפיים בצורה מפתיעה.

עונת הסיילים ברומניה מתחילה בחורף ב – 15 לינואר, וממשיכה עד לאמצע אפריל, ובקיץ בראשון לאוגוסט ועד אמצע אוקטובר. המלצה שלנו: תתחילו מהקניון החדש בבוקרשט (ששמו אפי פאלאס קוטרוצ’ן), ותראו איך מתחשק לכם להמשיך משם…

נסיים בהפתעה – עונת הסיילים ביוון

בניגוד לערים היותר “אירופאיות” ופחות “שכנה שלנו מצפון”, יוון דווקא מציעה מגוון נרחב יותר של סיילים – והיא לא מסתפקת בסייל חורף וסייל קיץ בלבד – יש לה גם סיילים של עונות מעבר. עונות השופינג של יוון הן: בינואר – פברואר (חורף), 1-10 למאי (אביב), ביולי – אוגוסט (קיץ), וב – 1-10 לנובמבר (סתיו). כפי שאפשר לצפות מימים של סיילים – כל הקניונים והחנויות, בכל המדינה, מורידים מחירים של מוצרי אופנה והנעלה, תיקים, תכשירי קוסמטיקה ועוד. אם תקחו בחשבון שבעונת תיירות הלואו-קוסט להגיע ליוון כמעט לא עולה כסף – ייתכן שתגיעו למסקנה שמדובר בהצעה מנצחת.

חושבים שאין איפה לעשות שופינג ביוון? אתם טועים. נתחיל מקניון אתיקה ורחוב ארמו באתונה, נמשיך בקניון האאוטלט וואן סלוניקה (שבסלוניקי, כמובן), נזכיר את כיכר אמבוריקו, שהיא כיכר המלכים של סלוניקי, לא רחוק מן הכיכר המרכזית – ונבטיח לכם, שתגלו עוד עשרות קניונים, מרכזי קניות, רחובות כיפיים ומותגים מפתים, בכל עיר שתגיעו אליה ביוון.

אז, למה אתן מחכות? ביטוח נסיעות איכותי לחו”ל, מזוודה אחת ספייר – וצאו לדרך, לחוויית שופינג מופלאה, עם שופוהוליק שיבין אתכם וישמח לחלוק איתכם כוס קפה (או כוס יין) טוב במסעדה קטנה, כששקיות הקניות שלכם תופסות כיסא משל עצמן!