אם אין אני לי מי לי – יעדים מושלמים למטיילים לבד בעולם

מטיילת בחופשה לבד

לטייל סוליקו בעולם. לבד, לבד, לבד. זו חוויה אחרת לגמרי מאשר לנסוע לחו״ל כזוג, משפחה או עם חברים, והיא יכולה גם להיות חוויה שתשאר אתכם לכל החיים ואפילו תשנה אתכם לעד. למה? כי כשנמצאים לבד במקום לא מוכר אנחנו נאלצים להוריד את המגננות שלנו, לדחוק בגבולות של עצמנו, להכיר את עצמנו מחדש ולהיות יותר אמתיים.

או במילים אחרות, “טיול בחו״ל הוא לא ספורט עם צופים שמריעים ביציע”. כך כתבה אלני גייג׳ (Eleni Gage), עיתונאית בתחום הנסיעות והוסיפה שלמעשה, כל רעיון המסע הוא להתערות בסביבה החדשה והבלתי מוכרת, והדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא לחשוף את עצמנו בפני אנשים, מקומות וחוויות שמציע היעד שלנו – ללא החיץ שיוצרים האנשים שאיתם אנחנו נוהגים להתרועע בבית.

אז נכון שנסיעה סוליקו לחו”ל היא לא בשביל כולם, אבל אם גם אתם רוצים לבדוק איך זה מרגיש, לפני שתתחילו לארוז ולפני שתרכשו לכם את ביטוח הנסיעות המתאים, אתם ודאי תוהים לאן בכלל הכי כדאי לנסוע לבד. בשביל זה אנחנו כאן.

רגע לפני שאתם אורזים ויוצאים לדרך – לביטוח נסיעות לחו”ל הכנסו לכאן

איי הבתולה הבריטיים

למה הם מתאימים למטיילי הסולו? כי האנשים כאן כל כך ידידותיים והמקום מלא במבקרים מכל העולם.

האיים הקאריביים אמנם ידועים בפופולריות שלהם לזוגות שמבלים ירח דבש, אבל לגמרי מתאימים גם למטיילים אחרים. באיים כמו טורטולה (Tortola) וסנט תומאס (St. Thomas) תמצאו חיי לילה מגניבים וכמה חופים מפורסמים שמושכים אליהם רווקים מכול רחבי העולם. האנשים כאן ידידותיים מאוד ותוכלו להנות מהם אם תבחרו לקפוץ מאי לאי עם ספינת הטיולים ותגלו עד כמה קל להתיידד במהלך השיט, או כשתיקחו חלק במסיבת full moon ותרקדו כל הלילה ב-Bomba Shack המפורסם בטורטולה.

ונסו שלא לפספס את האי בירס קריק (Biras Creek), אליו אפשר להגיע רק בסירה או במסוק. זהו מקום אינטימי למטיילים סולו שיכולים להירגע ולהתרחק מהקהל והרעש (אין כניסה לילדים מתחת לגיל 6). החוויות שמצפות לכם באי כוללות, בין השאר, פינוקים כמו טיפולי ספא, שנורקלינג, שיעור יוגה, מסלולי הליכה ושיט.

האי אואהו (Oahu) בהוואי

למה הוא מתאים למטיילי הסולו? כי אין כמו חופשת בטן-גב קלילה עם ספר טוב והִזרקות עצלה בברים מקומיים כשמטיילים לבד. האי אואהו מציע מינגלינג גם בחופים לבנים וזוהרים וגם ברחובות של הונלולו, עיר אנרגטית ותוססת. אואהו הוא מקום מילוט אידיאלי.

תמצאו כאן מגוון אינסופי של פעילויות וחוויות חדשות כמו סיור בחוף הצפוני של אואהו, פריקת כל עול במועדונים במרכז העיר הונלולו או התרווחות נינוחה באחד הברים באואהו, שם תוכלו ליהנות מדרינק ומצליליה של להקה מקומית.באופן כללי, אואהו הוא מקום אידיאלי לחופשה, והאי משמש יעד למבקרים רבים שמגיעים מכול רחבי העולם. לעתים קרובות מתייחסים לאואהו כאל כור היתוך, בגלל שהאי מציע חוויה ייחודית שבה אפשר לפגוש אנשים מכל קצוות תבל.טיול באואהו הוא גם הזדמנות לחוות את ״רוח האלוהה״ של הוואי ממקור ראשון וליהנות מחופשה קלילה תוך התמכרות לתרבות הייחודית המקומית. לא משנה באיזה יעד תבחרו, הצטיידו בביטוח הנסיעות המתאים עבורכם.