עובדי ונציגי ביטוח נסיעות PassportCard מתחייבים
אנו, עובדי ונציגי ביטוח נסיעות PassportCard מחויבים בהתנהגותנו ובעבודתנו המשותפת, כל אחד בתחום אחריותו, לפעול על פי ערכי החברה. אנו נוהגים כלפי הזולת ביושר, כבוד, אנושיות וסובלנות, ופועלים מתוך דרישה עצמית למצוינות.
ערכי היסוד של חברתנו הם:
על בסיס ערכים אלו אנו מתחייבים כלפייך, הלקוח:
הערך |
התחייבות |
טווח יישום התחייבות |
1. זמינות |
מוקד שירות הלקוחות עומד לרשותך. |
|
חיוג חינם. |
|
|
מענה אנושי במוקדי השירות. |
|
|
ערוצי פניה נוספים. |
|
|
"חדר הרופאים" להתייעצות בעברית ובאנגלית. |
|
|
בקשה להפעלת הכרטיס מחדש (רכישת פוליסה) לפני כל נסיעה. |
|
|
2. דאגה לביטחון אישי במצב חירום רפואי |
מינוי "מנהל אירוע" ייעודי.
|
|
טיפול באירוע חירום המחייב פינוי או הטסה רפואית. |
|
|
אישור לכיסוי אשפוז / ניתוח. |
|
|
הפעלת צוות איתור וחילוץ מיומן. |
|
|
עדכון קרובי משפחה ו/או מעסיק במקרה חירום. |
|
|
3. טיפול יעיל בתשלומים והחזרים על פי תנאי הפוליסה |
תשלום עבור שירות רפואי באמצעות ה-™PassportCard. |
|
אישור על הטענת הכרטיס לתשלום תביעות רפואיות והודעה על ביצוע התשלום. |
|
|
הרשאה למשיכת מזומן בעת עיכוב כבודה אחרי טיסה. |
|
|
תשלום עבור כבודה (שאיננה אובדן מזוודה בשדה התעופה). |
|
|
תשלום עבור שירות רפואי שלא בוצע באמצעות הכרטיס. |
|
|
4. תגובה מהירה |
משלוח הפוליסה. |
|
קבלת כרטיס הPassportCard לאחר הרכישה. |
|
|
הנפקה ומשלוח כרטיס ה™PassportCardליוצאים דרך מעברים יבשתיים ונמלי הים. |
|
|
הנפקה ומשלוח כרטיס חלופי במקרה של אבדן או גניבה. |
|
|
5. מחויבות לכיסוי הטיפול הרפואי על פי תנאי הפוליסה |
תשלום באמצעות כרטיס ה-™PassportCard שלך. |
|
6. שקיפות והוגנות |
נציב פניות ציבור (Ombudsman) עצמאי ואובייקטיבי.
|
|
שתי ערכאות ערעור באמצעות גופים מקצועיים יעמדו לרשותך בעת חילוקי דעות לגבי כיסוי הפוליסה. |
|
אם הנך סבור כי הפרנו את הבטחתנו לשירות איכותי כמפורט באמנת שירות זו, אנא פנה אלינו, ואנו נבדוק את נסיבות המקרה בהתאם לפנייה שתוגש. אנו נפצה אותך בסכום בשווי של 15$ כביטוי של התנצלות אם יימצא כי התרחשה תקלת שירות, פרט לתקלות הנובעות מנסיבות בלתי צפויות שאינן בשליטתנו ("כוח עליון").
אנו מאמינים כי זכותך כלקוח, לקבל שירות אדיב ומקצועי. מחויבותנו היא לדאוג שתקבל את השירות בזמינות הגבוהה ביותר האפשרית, בכל מקום ברחבי העולם. תוקף אמנה זו בכל מקום בעולם בו קיימות תשתיות המאפשרות טיפול רפואי ותקשורת סדירה. אמנת שירות זו, הכוללת תשלום כספי כביטוי של התנצלות על תקלות שירות, והמוגשת ללא אותיות קטנות, הינה הראשונה מסוגה בענף ביטוחי הנסיעות בעולם.