התמודדות עם מקרה קורונה בחו"ל

התמודדות עם מקרה קורונה בחו"ל

הנתונים מעודכנים נכון לתאריך 05/05/22

דך מידע בנושא נגיף הקורונה

ביטוח נסיעות לחו"ל PassportCard

תאריך עדכון: 13.01.22

קיבלתי תוצאה חיובית לנגיף קורונה בבדיקה שביצעתי בחו"ל לצורך החזרה לישראל. מה עליי לעשות ?

אם קיבלת תוצאה חיובית לנגיף קורונה בבדיקה שבוצעה לפני החזרה לישראל, ראשית, יש ליצור קשר עם הרשויות המקומיות המוסמכות על מנת לקבל הנחיות רשמיות לגבי תקופת הבידוד הנדרשת. 
בנוסף, יש ליצור קשר עם חברת התעופה ולשנות את כרטיס הטיסה בהתאם.

מה לגבי ההנחיות לבידוד?

חשוב להבין, ההנחיות משתנות ממדינה למדינה. 
ממשלות בעולם משנות את המדיניות שלהן בנוגע לבידוד לעיתים תכופות, לכן כאמור, אנו ממליצים ליצור קשר עם הרשויות המוסמכות במקום השהייה על מנת לקבל תשובות לשאלות הבאות:

  1. כמה זמן עליי להיות בבידוד?
  2. בתום תקופת הבידוד, האם נדרשת  תוצאה שלילית בבדיקת קורונה על מנת לצאת מהבידוד?
  3.  האם ניתן להסתפק בבדיקת אנטיגן לצורך יציאה מבידוד?
  4. אם לא, מה עליי לעשות על מנת לצאת מהבידוד.
  5. האם יש דרך בה ניתן לקצר את תקופת הבידוד ?

מהם תנאי הכיסוי אם רכשתי את הרחבת "מקיף קורונה" ?

אם קיבלת תוצאה חיובית לנגיף הקורונה בבדיקה שבוצעה לפני החזרה לישראל, ואם הפוליסה שרכשת כוללת הרחבת מקיף קורונה, תקרת הכיסוי המקסימלית הינה עד 5,000 $ מתוכם עד 2,000 $ לשינוי כרטיס נסיעה ועד 200 $ללילה עבור הוצאות לינה בתקופת הארכת השהות בחו"ל עקב הנחיה של רשות מוסמכת בחו"ל להיכנס לבידוד.

איך מתבצע ההחזר הכספי עבור המלון/דירה בה אשהה במהלך הבידוד?

ההחזר יכול להתבצע ישירות לכרטיס הפספורטכארד שברשותך או בהעברה בנקאית לחשבון הבנק שלך.
לצורך בחינת האפשרות להטענת כרטיס הפספורטכארד, יש לשלוח למוקד שירות הלקוחות חשבונית/דרישת תשלום בה מפורטים הפרטים הבאים:

  1. שם הלקוח
  2. תאריכי השהיה במלון\דירה
  3. עלות כוללת לתקופה (לרבות ציון העלות היומית ועבור אילו שירותים)
  4. מספר אורחים בחדר

לאחר בחינת החשבונית בה מפורטים הפרטים הנ"ל נטעין את כרטיס הפספורטכארד שברשותך בהתאם לתקרת הכיסוי בפוליסה. לתשומת ליבך – את הכרטיס ניתן להעביר בסליקה בבית העסק בלבד.

חשוב –  הטענת כרטיס הפספורטכארד הינה בכפוף לשיקול דעתה הבלעדי של פספורטכארד, בכפוף לתנאי הפוליסה.

במידה ומדובר בעסקת תשלום אינטרנטית, יש לשלם עצמאית ולהגיש על כך תביעה באיזור האישי באתר פספורטכארד או ישירות לכתובת הדוא"ל שלנו pcsr@passportcard.com.

כיצד מתבצע החזר עבור כרטיסי טיסה ?

יש לפעול לשינוי כרטיסי הטיסה/רכישת כרטיסים חדשים באופן עצמאי, לאחר מכן ניתן להגיש תביעה באיזור האישי באתר פספורטכארד pcsr@passportcard.co.il, בצירוף כל האסמכתאות.

האם עליי להאריך את פוליסת הביטוח?

אם בעקבות כניסה לבידוד הינך נדרש להישאר בחו"ל מעבר לתקופת הביטוח המקורית שרכשת, יש להגיש בקשה להארכת הפוליסה באמצעות פניה למוקד שירות הלקוחות עד למועד החזרה לישראל מיד עם השלמת תקופת הבידוד.

מאחלים לך רפואה שלמה וחזרה בטוחה ארצה!
צוות PassportCard.

המידע המובא לעיל נכון ליום פרסומו, ומותאם להתפתחויות השונות בישראל ובעולם, ונכון ליום פרסומו. החברה שומרת את הזכות לשנות ולהתאים את תשובותיה ונהלי העבודה לכל התפתחות במצב. הטענת כרטיס הפספורטכארד תתבצע בכפוף לשיקול דעתה הבלעדי של החברה, ובכפוף לתנאי הפוליסה. דף מידע זה נוסח בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, ופונה לכל המגדרים.

לרכישת פוליסה אונליין / להתחברות לאיזור האישי