ביטוח נסיעות לחו”ל בעידן וירוס הקורונה – מידע חיוני

ביטוח נסיעות לחו”ל בעידן וירוס הקורונה – מידע חיוני

הנתונים מעודכנים נכון לתאריך 27/08/23

ריכזנו עבורכם במסמך זה מידע חיוני שיסייע לכם להבין את זכויותיכם על פי פוליסת ביטוח הנסיעות לחו”ל PassportCard.

הנתונים מעודכנים נכון לתאריך 11.05.22

לקוחות יקרים, מוקדי השירות שלנו ללקוחות השוהים בחו”ל זמינים מסביב לשעון, 24 שעות ביממה, על מנת להבטיח את רציפות השירות ואיכותו.
ללקוחות השוהים בישראל, מוקד השירות נותן מענה בימים א-ה בשעות 08:00-16:30 ובימי ו’ וערבי חג 08:00-13:00

  • בטלפון – 972-9-8920930
  • צ’אט מול נציג שירות בוואטסאפ במספר 050-6708544
  • צ’אט מול נציג שירות באמצעות פייסבוק מסנג’ר בדף הפייסבוק שלנו
  • צ’אט מול נציג שירות באתר האינטרנט שלו בכתובת  www.passportcard.co.il
  • באמצעות דוא”ל לכתובת pcsr@passportcard.co.il
  • באמצעות מגוון פעולות בשירות עצמי באיזור האישי באתר

*לתשומת ליבכם, תינתן קדימות במענה לשוהים בחו”ל.

לטוס לחו”ל בתקופה זו נשמע כמו משימה בלתי אפשרית? עם פספורטכארד זה ממש פשוט!

שאלות ותשובות על ביטוח נסיעות לחו”ל בעידן וירוס הקורונה:

1. אנחנו מעוניינים לטוס לחו”ל, תבטחו אותנו?

כן! פוליסת ביטוח הנסיעות לחו”ל מבית PassportCardמותאמת לתרחישי מגיפה, וזמינה לרכישה לכל היותר 180 יום לפני מועד הטיסה.

כל בקשה לרכישת ביטוח כפופה לכללי ההצטרפות של פספורטכארד, חיתום רפואי, ובהתאם לתנאי הפוליסה, חריגיה וסייגיה.

2. האם ניתן לרכוש ביטוח לארה”ב?

כן, אנחנו מבטחים לארה”ב בכל גיל ובכל מצב רפואי, בכפוף לחיתום רפואי, והצגה של תעודת התחסנות מפני קורונה באופן מלא על פי הנחיות משרד הבריאות, טרם היציאה מישראל.

3. עד איזה גיל ניתן לרכוש ביטוח נסיעות לחו”ל, במיוחד בתקופת הקורונה?

פספורטכארד מבטחת בכל גיל ובכל מצב רפואי, בכפוף לחיתום רפואי.

4. אני בחו”ל ואני לא מרגיש/ה טוב. מה לעשות?

אנחנו זמינים 24 שעות ביממה – ניתן ליצור איתנו קשר על מנת שנפנה אותך לשירות “חדר רופאים” באמצעות רופאים עצמאיים דוברי עברית.

ברוב המקרים, השירות יאפשר לכם לקבל אבחנה ראשונית, מרשם לתרופות והפנייה להמשך טיפול במידת הצורך. במקרים דחופים, יש לפנות לקבלת טיפול רפואי מיידי.

5. בזמן שהותי בחו”ל קיבלתי תוצאה חיובית בבדיקת קורונה – האם יש כיסוי לטיפול רפואי בחו”ל ולהטסה חזרה לישראל? 

הביטוח שלנו מכסה אתכם בכל צורך רפואי חירומי שמתעורר במהלך השהות שלכם בחו”ל, ובכלל זה הוצאות טיפול רפואי במחלה שנגרמת מוירוס הקורונה. בנוסף, לרשותכם שלוחה ייעודית שתפנה אתכם לחדר המצב של פספורטכארד, שם ינחו אתכם במקרה הצורך לאורך שהותכם בחו”ל. לרשימת מספרי חיוג חינם מטלפון נייח בחו”ל.
כל עלויות השירותים הרפואיים הנדרשים לטיפול במחלה כלולים בכיסוי באופן מלא, ועד תקרת הפוליסה.
הטסה חזרה לישראל כלולה במסגרת הכיסוי רק לאותם מקרים רפואיים המצדיקים הטסה רפואית, בכפוף להוראות משרד הבריאות בישראל והוראות השלטונות המקומיים במקום שהייתכם ובכפוף להיתכנות רפואית ומנהלית.
לנוחיותכם מצורפות הנחיות למאומתים במדינות נבחרות באמצעות פורטל המידה TripInfo. קישור למידע.

מידע ניתן באמצעות פורטל המידע TripInfo המופעל באמצעות חברת טריפאינפו בע”מ ועל אחריותה הבלעדית. 
בשום מקרה לא תחול על חברת 
PassportCard חבות כלשהיא כתוצאה משימוש במידע זה ועל כל לקוח לבדוק את ההנחיות כפי שהן בתוקף במדינה בה הוא שוהה ולפעול על פיהן.

6. נדבקתי בוירוס הקורונה ובעקבות כך אני תקוע/ה בחו”ל מעבר לתקופת הביטוח. האם אני זכאי/ת  לכיסוי כלשהו?

הפוליסה כוללת כיסוי להוצאות רפואיות בחו”ל, ובכלל זה גם תרופות מרשם.  כמו כן, רצוי לרכוש כיסוי ייעודי לתרחישי מגיפה המכסה הוצאות לינה מעבר לתקופת הביטוח ושינוי כרטיס טיסה חזרה לישראל.

7. אני מאושפז/ת עם קורונה בבית חולים מקומי בחו”ל וצריכ/ה לשלם. מה הדרך הכי מהירה לקבל מכם סיוע?

ניתן לפנות לחדר המצב של פספורטכארד (לרשימת מספרי חיוג חינם מטלפון נייח בחו”ל) ואנחנו נדאג ליצור קשר ישירות עם בית החולים ככל האפשר.

8. אני מתכנן/ת לשהות מעל 30 יום בחו”ל, האם תבטחו אותי?

להלן טבלה המרכזת את תקופות הביטוח לפי גילאים:

תהליכי הקבלה לביטוח כפופים לחיתום רפואי .

9. נאלצנו להישאר בחו”ל בגלל המצב – האם אפשר להאריך את תקופת הביטוח?

ככלל, כל עוד תקופת הביטוח המקסימלית על פי הפוליסה לא הסתיימה, ניתן להאריך את תקופת הביטוח עד לתקופת הביטוח המקסימלית.
לפרטים נוספים, אנא צרו איתנו קשר ונסייע לכם בהארכת הכיסוי. 
במידה שתקופת הביטוח המקסימלית הסתיימה, נוכל להציע גם תכנית לביטוח רפואי ארוכת טווח. לפרטים נוספים צרו קשר עם מוקד השירות.

10. במהלך הבידוק הרפואי לפני היציאה מישראל סירבו להעלות אותי לטיסה עקב חשש להידבקות בקורונה. האם אני זכאי/ת להחזר עבור הוצאות ביטול הנסיעה?

במידה שנרכש כיסוי ייעודי לתרחישי מגיפה, ניתן לקבל שיפוי בגין הוצאות הנסיעה על פי תנאי הפוליסה, עד לתקרה של $4,000 ובכפוף להמצאת אסמכתאות מתאימות מרשות מוסמכת בנוגע לסירוב כאמור.

11. החלטנו לבטל את נסיעתנו לחו”ל בעקבות המלצות משרד הבריאות/גורם ממשלתי אחר שלא לטוס לחו”ל. האם אנחנו יכולים לקבל החזר?

לא. הפוליסה אינה כוללת כיסוי לביטול נסיעה מסיבות אלו.

12. האם אפשר לבטל את הפוליסה שרכשתי, ולקבל את דמי הביטוח בחזרה?

בהחלט – אתם מוזמנים לפנות אלינו באחד מערוצי התקשורת המוזכרים מעלה לקבלת פרטים על הזכאות להחזר פרמיה.

13. החלטנו לקצר את הנסיעה ולחזור לארץ, האם אפשר לקבל את ההפרש על דמי הביטוח בחזרה?

כן, ובלבד שלא הוגשה תביעת ביטוח מכוח הפוליסה. ההחזר יהיה יחסי בהתאם לימים שלא נוצלו בפועל.

14. רכשתי הרחבה לקיצור נסיעה, ועקב התפשטות נגיף הקורונה ביעד שאני שוהה בו אני מעוניין/ת לקצר את הנסיעה ולחזור לישראל לפני הזמן המתוכנן. האם תכסו את ההוצאות שיגרמו מקיצור הנסיעה?

לא, ההרחבה לקיצור נסיעה כוללת שיפוי בגין הוצאות הנסיעה בעקבות עבור אירוע רפואי שאירע בחו”ל והתקבלה המלצת רופא לקצר את הנסיעה. אין כיסוי למקרה של חזרה מוקדמת לישראל עקב חשש מהידבקות בנגיף הקורונה.

15. אני אמור/ה לטוס לחו”ל במהלך השבועיים הקרובים, אבל אני בבידוד ולא יכול/ה לממש את הנסיעה. האם אני זכאי/ת לשיפוי על פי הפוליסה?

הזכאות מותנית ברכישת כיסוי ייעודי לתרחישי מגיפה, הכולל שיפוי בגין כרטיס הטיסה בלבד עד לתקרה של 500$ אם חוייבתם לשהות בבידוד לפני היציאה לחו”ל. חשוב להדגיש כי הזכאות לכיסוי כפופה ל 3 ימי אכשרה שתחילתם ביום רכישת ההרחבה.

16. אני אמור/ה לטוס לחו”ל במהלך השבועיים הקרובים, אבל אחד מילדיי בבידוד ולפיכך לא אוכל לממש את הנסיעה לחו”ל. האם אני זכאי/ת לשיפוי על פי הפוליסה?

הזכאות מותנית ברכישת כיסוי ייעודי לתרחישי מגיפה, הכולל שיפוי בגין כרטיס הטיסה בלבד, עד לתקרה של 500 $. גם אם ילד המבוטח מתחת לגיל 16 חויב לשהות בבידוד לפני מועד יציאת הוריו לחו”ל וכתוצאה מכך לא ניתן לממש את הנסיעה.נדגיש כי הזכאות לכיסוי כפופה ל 3 ימי אכשרה שתחילתם ביום רכישת הכיסוי.

17. בני/ביתי מטיילים בחו”ל וזקוק/ה לחילוץ או חלילה, להטסה בהמשך לאירוע רפואי בחו”ל. האם שירותי החילוץ וההטסות הרפואיות זמינים במידת הצורך?

במידה ויתעורר צורך להוציא לפועל פעולת חילוץ או הטסה רפואית, הדבר יתבצע בהתאם לתנאי הפוליסה ועל פי הוראות משרד הבריאות והגורמים הרשמיים במקום הימצאו של המבוטח, ובכפוף לקיומו של צורך רפואי.

לעיקרי הכיסוי- לחץ כאן

לפוליסה- לחץ כאן

לחריגים לפוליסה- לחץ כאן

האמור לעיל נוסח בלשון זכר אך פונה לגברים ונשים כאחד.

המידע נכון ליום פרסומו בלבד, וכפוף לעדכונים מעת לעת, לפי ההתפתחויות בישראל ובעולם.

פספורטכארד ישראל סוכנות לביטוח כללי (2014) בע”מ, החברה המבטחת – דיויד שילד חברה לביטוח בע”מ. בכפוף לתנאי ההצטרפות, תנאי הפוליסה וסייגיה, וחיתום רפואי.שירות ייעוץ רפואי מרחוק באמצעות רופאים עצמאיים בהסכם. פספורטכארד איננה צד להתייעצות עם רופא, ואיננה אחראית על טיב הייעוץ ו/או התאמתו למצבו של הפונה.המידע המובא לעיל הינו נכון ליום פרסומו והינו כללי בלבד. החברה שומרת את הזכות לשנות ולהתאים את נהלי העבודה ואת המידע המופיע לעיל,. בהתאם להתפתחויות השונות ולהוראות גופים רשמיים.

לרכישת פוליסה אונליין / להתחברות לאזור האישי