שאלות ותשובות נפוצות

שאלות ותשובות נפוצות

הנתונים מעודכנים נכון לתאריך 05/05/22

כל מה שאתה צריך לדעת על מנת לתת מענה מדוייק ללקוח שלך

ספטמבר 2021

סוכנות וסוכנים יקרים,

במיוחד בתקופה זו עולות שאלות רבות הקשורות בנסיעות לחו"ל ובכיסויים הביטוחיים. מצאנו לנכון לרכז עבורכם את השאלות הנפוצות ביותר.  

חשוב לציין כי אנו נמצאים בעיצומה של תקופה דינאמית ומאתגרת, בה דברים עלולים להשתנות באופן תדיר ותכוף ומשכך, יש להתייחס לתשובות הניתנות מטה בהתאם.

אנו נעשה כל מאמץ לעדכן את התשובות בהתאם למצב.

אנו ממליצים לכם לעשות שימוש ביישומון ה"לידומט", כך שלקוחותיכם יקבלו את המענה הטוב והמתאים ביותר עבורם ואתם תיהנו משירות מקצועי ומהיר.  

השאלות והתשובות נכתבו בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד.

שאלות טרום הטיסה

1. הלקוח מתכוון לטוס בעוד חודש וחצי, האם ניתן לרכוש את הפוליסה

כן. הפוליסה של PassportCard זמינה לרכישה החל מ 90 יום לפני מועד הטיסה.

2האם ניתן לבטח לארה"ב?

כן, אנחנו מבטחים לארה"ב בכל גיל ובכל מצב רפואי בכפוף לחיתום רפואי, ובכפוף להצהרה על קבלת חיסון מפני קורונה או הצגת אישור החלמה עדכני מקורונה, בהתאם להגדרות ולהנחיות משרד הבריאות. ילדים עד גיל 16 הנוסעים לארה"ב עם הוריהם פטורים מהצגת אישור על קבלת חיסון/אישור החלמה עדכני. פרמיית הביטוח למתן הצעה בהתאם למופיע בתעריפון העדכני לסוכנים.

3. האם ניתן  להפיק פוליסה לארה"ב באמצעות ממשק הסוכנים?

 כן. ניתן  להפיק את הפוליסה בכל האמצעים העומדים לרשותכם: ממשק הסוכנים, קישור אפילייט לאתר PassportCard וגם באמצעות מוקד המכירות בטלפון: 9912* . כמו כן, ניתן לשלוח "ליד" למוקד באמצעות יישומון ה"לידומט" או באמצעות פורטל הסוכנים.

4יש ללקוח תעודת "תו ירוק". כיצד זה ישפיע על הצעת הביטוח?

ככל שהלקוח יידרש לחיתום רפואי, תהיה התייחסות מתאימה לבעלי "תו ירוק".

כמו כן, נוסעים בעלי "תו ירוק" בטווח הגיל 19-60 יכולים לרכוש ביטוח נסיעות עד 180 ימים.

בנוסף, נוסעים בעלי "תו ירוק" יכולים לרכוש ביטוח PassportCard לארה"ב ופוליסה שנתית.

חשוב לזכור: תעודת "תו ירוק" אינה מייתרת את הצורך ברכישת הרחבת "מקיף קורונה". המלצתנו המקצועית היא שגם בעלי "תו ירוק" יהיו מוגנים באמצעות הכיסוי, שכן על אף שמדינת ישראל הצהירה כי בעלי "תו ירוק" יהיו פטורים מבידוד, אין הדבר מחייב מדינות אחרות לנהוג כך, והדבר תלוי במדיניות של כל מדינה ומדינה. בנוסף, גם לקוח מחוסן עלול להידרש לבידוד באם ימצא חיובי בבדיקת קורונה. לפיכך, בעת הזו, מומלץ לרכוש הרחבת "מקיף קורונה" בכל נסיעה.

5. האם ישנו פתרון לביטוח ארוך טווח לתרמילאים?

כן, נוסעים מחוסנים בקבוצת הגיל 19-30 יכולים לקבל כיסוי ביטוחי עד 180 ימים, למעט בארה"ב.

6. עד איזה גיל ניתן לרכוש ביטוח נסיעות בתקופת הקורונה ?

פספורטכארד מבטחת בכל גיל ובכל מצב רפואי, בכפוף לחיתום רפואי.

7. מהן תקופות הביטוח המקסימליות?

קבוצת גיל הלקוחתקופת נסיעה מקסימליתהפקה בממשק סוכןהפקה במוקד המכירות ("לידומט")הערות
0-7560 ימים 
76-8430 ימיםX 
85 +15 ימיםX 
19-30180 ימיםפוליסת תרמילאים

*במקרים נקודתיים בהם נדרשת שהות מעל תקופת הביטוח המקסימלית, ניתן לפנות למוקד הסוכנים ונבחן כל בקשה באופן פרטני.

8. במהלך הבידוק הרפואי לפני היציאה מישראל סירבו להעלות את הלקוח לטיסה עקב חשש להידבקות בקורונה. האם הוא זכאי להחזר עבור הוצאות ביטול הנסיעה?

אם נרכשה הרחבת "מקיף קורונה" הכוללת כיסוי ייעודי לתרחישי מגיפה, ניתן לקבל החזר הוצאות נסיעה על פי תנאי הפוליסה, ועד לתקרה של $4,000, בכפוף להגשת אישור מרשות מוסמכת בנוגע לסירוב כאמור.

9. הלקוח אמור לטוס לחו"ל במהלך השבועיים הקרובים, אבל הוא או אחד מילדיו (גם שאינו טס עימו) בבידוד ולא יכול לממש את הנסיעה. האם הוא זכאי לשיפוי על פי הפוליסה?

כן. הזכאות מותנית ברכישת הרחבת "מקיף קורונה". השיפוי הינו בגין כרטיס הטיסה בלבד עד לתקרה של 500 $ אם הלקוח או אחד מילדיו עד גיל 16 חויב לשהות בבידוד לפני היציאה לחו"ל. חשוב להדגיש כי הזכאות לכיסוי כפופה ל 3 ימי אכשרה שתחילתם ביום רכישת ההרחבה.

10. רגע לפני היציאה לחו"ל קיבל הלקוח תוצאה חיובית בבדיקת קורונה, האם יקבל החזר על הפסד הוצאות עקב ביטול הנסיעה?

במידה שנרכשה הרחבת "מקיף קורונה", ניתן לקבל החזר הוצאות הנסיעה על פי תנאי הפוליסה עד לתקרה של $4,000 ובכפוף להמצאת תיעוד רפואי מתאים.

שאלות ביחס למהלך השהות בחו"ל

11. הלקוח בחו"ל והוא לא מרגיש טוב. מה לעשות?

אנחנו זמינים 24 שעות ביממה – הלקוח יכול ליצור עימנו קשר על מנת שנפנה אותו לשיחת ווידאו/טלפון עם רופא.

אנו מעמידים לרשות לקוחותינו שרותי "רפואה מרחוק" במדינות הבאות:

  • גוש היורו – כל המדינות
  • אנגליה
  • תאילנד
  • או באמצעות חדר רופאים ישראלי – לבחירת הלקוח.

ברוב המקרים, השירות מאפשר לקבל אבחנה ראשונית, מרשם לתרופות, ובמידת הצורך,הפנייה להמשך טיפול. במקרים דחופים, יש לפנות לקבלת טיפול רפואי מיידי.

12. בזמן השהות בחו"ל, הלקוח קיבל  תוצאה חיובית בבדיקת קורונה – האם יש כיסוי לטיפול רפואי בחו"ל ולהטסה חזרה לישראל? 

PassportCard מכסה הוצאות רפואיות במקרי חירום רפואיים במהלך השהות בחו"ל, כולל הוצאות טיפול רפואי במחלה שנגרמת מוירוס קורונה.

בנוסף, לרשות הלקוח שלוחה ייעודית לחדר המצב של PassportCard, שם ינחו את הלקוח במקרה הצורך לאורך שהותו בחו"ל. לרשימת מספרי חיוג חינם מטלפון נייח בחו"ל.

כאמור, עלויות השירותים הרפואיים הנדרשים לטיפול במחלה כלולים בכיסוי באופן מלא, ועד תקרת הפוליסה.

הטסה חזרה לישראל כלולה במסגרת הכיסוי רק לאותם מקרים רפואיים המצדיקים הטסה רפואית וכמובן בכפוף לכך שההטסה תתאפשר לפי הנחיות משרד הבריאות בישראל והוראות השלטונות המקומיים במקום השהייה.

13. הלקוח רכש הרחבה לקיצור נסיעה, ועקב התפשטות נגיף הקורונה ביעד שבו הלקוח שוהה, הלקוח מעוניין לקצר את הנסיעה ולהקדים את חזרתו לישראל. האם יש כיסוי להוצאות קיצור הנסיעה?

לא, ההרחבה לקיצור נסיעה  מכסה הוצאות בגין קיצור נסיעה במקרה של אירוע רפואי בחו"ל שבעטיו המבוטח נאלץ לקצר את הנסיעה על פי המלצת רופא. אין כיסוי למקרה של חזרה מוקדמת לישראל עקב חשש מהידבקות בנגיף הקורונה.

אם הוכרז באופן רשמי סגר באיזור בו שוהה הלקוח, באפשרותו להקדים את חזרתו לישראל ולקבל שיפוי בגין עלות דמי שינוי כרטיס הטיסה, עד לסך של 200 $ אם נרכשה הרחבת "מקיף קורונה".

14. הלקוח נדבק בוירוס הקורונה ובעקבות כך הוא מנוע מלשוב לישראל בתום תקופת הביטוח . האם הוא זכאי  לכיסוי כלשהו להארכת השהייה בחו"ל?

מומלץ לכל נסיעה לרכוש הרחבת  "מקיף קורונה" – כיסוי ייעודי לתרחישי מגיפה, הכולל גם כיסוי להוצאות הארכת השהיה בחו"ל עקב הידבקות בקורונה.

15. הלקוח מאושפז עם קורונה בבית חולים מקומי בחו"ל וצריך לשלם. מה הדרך הכי מהירה לקבל מכם סיוע?

ניתן לפנות לחדר המצב של PassportCard (לרשימת מספרי חיוג חינם מטלפון נייח בחו"ל) ואנחנו נדאג ליצור קשר ישירות עם בית החולים ככל האפשר.

16. במסגרת מדיניות הממשלה, המבוטח נדרש לבדיקת קורונה על מנת לחזור לישראל. האם עלות הבדיקה מכוסה בפוליסה?

לא. אין בפוליסה כיסוי לבדיקות חובה שאינן עקב תסמינים ו/או חשיפה לחולה מאומת.

תביעה בגין בדיקת קורונה שתתבצע במהלך 72 שעות לפני החזרה לישראל תטופל בדרך מסורתית של שליחת מסמכים והחזר כספי בדיעבד, כאשר אחד המסמכים שנבקש הוא טופס הצהרת נוסע חוזר לישראל, בו דווחו התסמינים מהם סבל המבוטח ו/או החשיפה לחולה מאומת שהביאו לביצוע הבדיקה.

17. מה קורה עם מבוטח שימצא חיובי לקורונה במהלך בדיקת חובה לקראת חזרה לישראל?

מבוטח שימצא חיובי לקורונה בבדיקה לקראת החזרה לישראל זכאי, במידת הצורך, לטיפול רפואי.

כמו כן, במידה ונרכשה הרחבת "מקיף קורונה" , יהיה זכאי המבוטח לכיסוי מורחב בגין הוצאות הארכת השהיה בחו"ל עקב הידבקות בקורונה.

18. הלקוח החליט להישאר בחו"ל האם אפשר להאריך את תקופת הביטוח?

ככלל, כל עוד תקופת הביטוח המקסימלית על פי הפוליסה לא הסתיימה, ניתן להאריך את תקופת הביטוח עד לתקופת הביטוח המקסימלית.

אם תקופת הביטוח המקסימלית הסתיימה, תוכלו להציע ללקוח גם תכנית ביטוח רפואי ארוכת טווח במסגרת ביטוח הבריאות הבינלאומי של דיוידשילד. לפרטים נוספים צרו קשר עם מוקד הסוכנים.

19.  מהו גיל המקסימלי שניתן להפיק באמצעות ממשק הסוכן ?

גיל 76

20. הורים רבים המבקשים לטוס אך חוששים לרכוש כרטיס טיסה שמא אחד מילדיהם שאינו טס עימם יידרש להיכנס לבידוד, הם ירצו להישאר עימו בישראל אך יאלצו לספוג את עלות כרטיס הטיסה, האם יש כיסוי למקרה שכזה ?

כן, PassportCard מרחיבה את הכיסוי לביטול נסיעה – גם עבור דרישת בידוד לילדים שאינם טסים!

לקוחותיכם שירכשו הרחבת "מקיף קורונה" ייהנו מכיסוי לביטול נסיעה, עבור כרטיס טיסה בלבד עד 500$ למבוטח, גם במקרה ואחד מילדיהם עד גיל 16 שאינו טס עימם, יידרש להיכנס לבידוד*
 
* בכפוף ל3 ימי אכשרה מרכישת הכיסוי ועל פי תנאי הפוליסה.

לרכישת פוליסה אונליין / להתחברות לאיזור האישי