איסוף כרטיס פספורטכארד בנתב”ג

את הכרטיס תוכלו לאסוף ביום הטיסה בעמדות פספורטכארד בנתב”ג – בטרמינל 3 ובטרמינל 1.

איסוף כרטיס פספורטכארד בטרמינל 3

אם אתם טסים מטרמינל 3, עמדת פספורטכארד תחכה לכם אחרי הבידוק הביטחוני – בשרוול D מול טרקלין המלך דוד. העמדה פעילה 24 שעות ביממה. 

את הכרטיס החדש תוכלו לאסוף מהנציג שנמצא בעמדה 24/7, או במכונות האוטומטיות המוצבות לידה. באמצעות המכונות ניתן גם לחדש כרטיס שפג תוקפו. אם אתם רוצים לרכוש ביטוח, תוכלו לעשות זאת באמצעות אתר החברה, עמדות לשירות עצמי או הנציג בעמדה. מבחינת מסמכים, אין צורך בכלום מלבד הדרכון.

איסוף כרטיס פספורטכארד בטרמינל 1

עמדת פספורטכארד בטרמינל 1 נמצאת אחרי הבידוק הבטחוני, בין טרמינל 37 לטרמינל 38 באולם הנוסעים (מול עמדת המודיעין). העמדה פעילה 24 שעות ביממה.

בדומה לטרמינל 3, גם כאן ניתן לאסוף את הכרטיס מהנציג שנמצא בעמדה לשירותכם, או באמצעות המכונות האוטומטיות הנמצאות לצידה. בעמדה ניתן לקבל כרטיסים שהוזמנו, לחדש כרטיסים שפג תוקפם וגם לרכוש פוליסת ביטוח חדשה במידת הצורך. אל העמדה יש להגיע עם דרכון (אין צורך במסמכים נוספים).

* לטסים בטיסה פנימית לאילת לא יתאפשר איסוף הכרטיס מטרמינל 1, מאחר והעמדה ממוקמת ליד מתחם הדיוטי פרי, מעבר לביקורת הדרכונים לטסים לחו”ל

 

איסוף כרטיס פספורטכארד בסניפים נבחרים

עבור מי שמעדיף (ובצדק) לחסוך זמן בשדה התעופה ביום הטיסה, אפשר לאסוף מראש את כרטיס פספורטכארד באחד מהסניפים הנבחרים כמפורט ברשימה. על מנת לאסוף את הכרטיס יש להגיע עם תעודה מזהה. 

לנוחותכם, מצורפת רשימה המפרטת את הסניפים המציעים איסוף כרטיס. אנחנו עושים כמיטב יכולתנו לספק לכם את שעות הפתיחה המדויקות, אך עם זאת ייתכנו שינויים – כדאי לוודא מול הסניף לפני שמגיעים.

*שימו לב: החל מחודש פברואר 2023 – פספורטכארד כבר לא עובדת יותר עם שופרסל ו – Be פארם.

סניפי צומת ספרים

  • צומת ספרים – חיפה, גרנד קניון, קומה א’, רח’ דרך שמחה גולן, חיפה 04-8220645
  • צומת ספרים – נהריה, רגבה פאוור סנטר, ביג רגבה בכניסה לקיבוץ רגבה 04-9821581
  • צומת ספרים – יקנעם, ביג יקנעם, שד’ רבין 9 , יקנעם עילית 04-9597534
  • צומת ספרים – טבריה, פוריה, רח’ המברג 1, מתחם ביג, צומת פוריה, טבריה 04-6733128
  • צומת ספרים – נתניה, עיר ימים בני ברמן 2 נתניה 09-7749410
  • צומת ספרים – רמת השרון, רח’ סוקולוב 66 03-5474151
  • צומת ספרים – פתח תקוה, הקניון הגדול קומה ב’, רח’ זבוטינסקי 72, פתח תקווה 03-9222865
  • צומת ספרים – תל אביב, TLV, רח’ חשמונאים 96 (פינת קרליבך 4), ת”א 03-9368890
  • צומת ספרים – רמת גן, קניון איילון, שער אילון (מול ארומה), דרך אבא הילל סילבר 301, רמת גן 03-6164710
  • צומת ספרים – ראשון לציון, מתחם G,מתחם G2, רח’ ילדי טהרן 5 (מעל מגה), ראשון לציון 03-9412258
  • צומת ספרים – חולון, קניון חולון , גולדה מאיר 7, קומה 2 (מול קפה רויאל), קניון חולון 03-9413941
  • צומת ספרים – אשדוד, סימול הגדוד העברי 6 (בצמוד לבניין העיריה), קניון סימול, אשדוד 08-9561469
  • צומת ספרים – אשקלון, פאוור סנטר, אתר פאוור סנטר, צומת כפר סילבר 08-6750093
  • צומת ספרים – באר שבע, ביג ב”ש, מרכז “B שבע” שד’ חיל ההנדסה 1, באר שבע 08-6286024
  • צומת ספרים – ירושלים סניף בן יהודה, מדרוחוב בן יהודה, בן יהודה 4 ירושלים  052-3861384
  • צומת ספרים – ירושלים, סניף קניון מלחה, קומת תחתונה, רח’ בית”ר 1, ירושלים 02-6795569
  • צומת ספרים – אילת, רויאל גרדן, החוף הצפוני טיילת רויאל גארדן, אילת  08-9317419

סניפי סטימצקי  

  • סניף סטימצקי קרית שמונה – טשרניחובסקי 4, טלפון: 077-2699971
  • סניף סטימצקי נתניה – מתחם ביג פולג, רח’ גיבורי ישראל 5, טלפון: 077-6147114
  • סניף סטימצקי קניון חורב חיפה – חורב 15, חיפה, טלפון: 077-2699928
  • סניף סטימצקי  עכו – החרושת 2, טלפון: 077-6147121
  • סניף סטימצקי יקנעם קניון G6 , התמר 2, טלפון: 077-6147209
  • סניף סטימצקי גלילות – סינמה סיטי גלילות,  טלפון: 077-6147195
  • סניף סטימצקי פתח תקווה אם המושבות – יעל רום 8, טלפון: 077-6147151
  • סניף סטימצקי תל אביב גן העיר – אבן גבירול 71, טלפון: 077-6147136
  • סניף סטימצקי רמת גן מרום סנטר – חיים לנדאו 7, רמת גן, טלפון: 077-6147166
  • סניף סטימצקי ביג אשדוד – דרך הרכבת 1, טלפון: 077-2699941
  • סניף סטימצקי אילת קניון מול הים – הפלמ”ח 1, טלפון: 077-2699963
  • סניף סטימצקי ירושלים – שדרות יצחק רבין 10, סינמה סיטי, טלפון: 077-2699982
  • סניף סטימצקי ראשון לציון סינמה G – ילדי טהרן 3, טלפון: 077-2699981
  • סניף סטימצקי באר שבע גרנד קניון – שדרות טוביהו 125, טלפון: 077-2767737

איסוף כרטיס פספורטכארד – סרטון הדרכה

 כרטיס ה-PassportCard שלכם אבד/פג תוקף?

אם כרטיס פספורטכארד בו השתמשתם בנסיעות קודמות אבד או פג תוקף, תוכלו לאסוף כרטיס חדש מהעמדות או המכונות האוטומטיות בנתב”ג (טרמינל 1 או טרמינל 3). אם אתם לא רוצים לחכות לרגע האחרון, מומלץ לאסוף את הכרטיס מראש באחד מהסניפים הנבחרים המוזכרים מעלה.

איך יודעים אם הכרטיס עדיין בתוקף? ניתן לבדוק בחזית הכרטיס (בדומה לקריאת תוקף של כרטיס אשראי).

צריכים עוד עזרה?

פספורטכארד כאן בשבילכם בערוצים הבאים:

 

רכישת ביטוח נסיעות לחו”ל פספורטכארד

טסים לחו”ל? הביטוח של פספורטכארד איתכם לאורך כל המסע – לחצו כאן לרכישה.