מידע ללקוחות – מצב מלחמה בישראל

  • אני נמצא בחו״ל כרגע והפוליסה שלי הסתיימה, מה עושים?

במקרה של ביטול הטיסה מטעם חברת התעופה בעקבות המצב הבטחוני בישראל, הפוליסה הוארכה על ידנו מתאריך 7.10.23 ועד תאריך 15.10.23 באופן אוטומטי וללא עלות. לשוהים בחו”ל כעת, יש ליצור קשר עם מוקד השירות באמצעות ערוץ הוואטסאפ או הטלפון.

  • קבלתי צו 8 ואני צריך לבטל או לקצר נסיעה, מה הכיסוי?

אין כיסוי בפוליסה לקיצור נסיעה בעקבות גיוס לצו 8.
במקרה שנרכשה הרחבה לקיצור/ביטול נסיעה הפוליסה מכסה את הוצאת ביטול הנסיעה עקב צו 8 בכפוף לקבלת כל המסמכים הנדרשים לפי תנאי הכיסוי בפרק 8 בפוליסה.
במקרה זה באפשרותך להגיש את התביעה ישירות למוקד השירות שלנו או דרך סוכן הביטוח.

בנוסף חשוב להכיר כי חברת פספורטכארד הקימה קרן סיוע למבוטחים אשר לוקחים חלק במאמץ המלחמתי.

אנו מקצים 4 מיליון ₪ לסיוע במימון הוצאות מיוחדות אשר אינן מכוסות בפוליסת הביטוח.

הנהלת הקרן תבחן את הבקשות שיתקבלו וזאת לאחר קבלת כל הפניות ומתן הזדמנות שווה ללקוחות פספורטכארד שנמצאים כעת במערך הלחימה. לטובת הגשת בקשה לקבלת סיוע מהקרן עלייך לשלוח אימייל לכתובת הדוא”ל Aid@passportcard.co.il.

  • חברת התעופה שלי ביטלה את הטיסה לישראל, מה אני עושה?

מרבית חברות התעופה כפופות לחוק התעופה הבינ”ל, לפיו עליהן לפצות את לקוחותיהם במקרים של עיכוב, שינוי או ביטול הטיסה.
במידה ונודע לך על שינוי בטיסתך, אנו מציעים שתפנה לחברת התעופה על מנת לבדוק מה הפיצוי שמגיע לך.

מצורפים מספרי החירום של חלק מחברות התעופה:

– wizz  03-3741285

– אל על 03-9771111

– ארקיע 053-3550455 / 03-6903333

– TUS +35724200400

בנוסף, חלק מרשתות המלונאות מציעות סיוע במציאת חדרים במחירים מיוחדים.

  • אני בחו״ל כרגע ובוטלה לי הטיסה. יש לכם אפשרות לסייע במציאת טיסה חדשה?

לצערינו אין באפשרותנו לסייע במציאת טיסות חדשות.
אנו מציעים לפנות לחברת התעופה לקבל סיוע במציאת טיסה חדשה. מצורפים מעלה לנוחיותכם פרטי הקשר של חלק מהחברות הנפוצות.