פוליסת ביטוח מתאימה חשובה בכול מקרה של נסיעה לחו”ל, על אחת כמה וכמה כשהמטרה היא חופשת סקי. בגלל הסיכונים המיוחדים המאפיינים את העיסוק בסקי, חשוב לרכוש הרחבה ביטוחית שתגן עליכם ועל הציוד היקר שלכם.

רגע לפני שאתם אורזים ויוצאים לדרך – לרכישת ביטוח נסיעות לחו”ל הכנסו לכאן

מה כוללת פוליסה מיוחדת לחופשת סקי וספורט חורף?

כדי שתוכלו לגלוש בראש שקט, מבלי לדאוג לציוד היקר או לטיפול הרפואי במקרה שתידרשו לו, חשוב להצטייד לא רק בציוד סקי אלא גם בביטוח מותאם לסקי וספורט חורף.

למה חשוב לבחור ברכישת ההרחבה לסקי וספורט חורף ולא להסתפק בביטוח הרגיל? ובכן, הסיכוי שלכם להיפצע במהלך פעילות סקי הרבה יותר גבוה מאשר אם אתם משתזפים לכם על שפת הים. גם העלות של הטיפול בעצמות השבורות, יכולה להרקיע שחקים. אבל אל דאגה, הרחבת ספורט החורף בפוליסה מכסה אירועים מצערים שכאלה. לעיתים חשוב להוסיף כיסוי שהינו חלק בלתי נפרד מכיסוי פעילות הסקי, כיסוי לפעולות איתור וחילוץ שגם הוא נדרש לעיתים במקרה של פציעה באזורים מרוחקים יותר או במקרה של מפולות שלגים.

הרחבת הסקי וספורט החורף מכילה כיסויים שלא כלולים בביטוח הנסיעות הסטנדרטי כמו: כיסוי טיפול רפואי בעקבות פציעה במהלך הפעילות האתגרית, הטסת רופא למקום הפגיעה והטסה לארץ.

בנוסף, עלות הציוד שמשמש אתכם בעת הגלישה במורדות המושלגים היא יקרה מאוד. כיסוי ספורט יספק רמת כיסוי נאות של חלק מהציוד שלכם במקרה של אובדן או גניבה. הפוליסה יכולה לכסות גם פריטים קטנים כמו אובדן של כרטיסי הסקי שרכשתם. כמו כן, במידה ונפצעתם במהלך הפעילות והנחיית הרופא מונעת מכם את המשך ביצוע ספורט החורף, הרחבת ספורט החורף תכסה את החלק היחסי של ימי הסקי-פס שלא נוצלו.

בעת רכישת ביטוח סקי וספורט חורף, תמיד חשוב לבדוק שהפוליסה מספקת לכם את רמת הכיסוי הנאותה לצרכים הספציפיים שלכם.

דילים וחבילות סקי

חברות תעופה וחברות נסיעות מוכרות דילים שונים של חופשות סקי, שלפעמים כוללות גם ביטוח במחיר סטנדרטי ונוח. חשוב לדעת שטווח הכיסויים של ביטוחים אלה עלול להיות מותאם למחיריהם. כלומר, גם כאשר מקבלים את חבילת הסקי יחד עם פוליסת ביטוח מיוחדת, מומלץ לוודא שרמת הכיסוי אכן מספקת אתכם ובעיקר, להשוות את התנאים להצעות אחרות לביטוח סקי.

להאזנה לפרק הפודקאסט המלא על חופשות סקי לחצו כאן