איסוף כרטיס פספורטכארד בנתב”ג
את הכרטיס תוכלו לאסוף ביום הטיסה בעמדות פספורטכארד בנתב”ג – בטרמינל 3 ובטרמינל 1.
איסוף כרטיס פספורטכארד בטרמינל 3
אם אתם טסים מטרמינל 3, עמדת פספורטכארד תחכה לכם אחרי הבידוק הביטחוני – בשרוול D מול טרקלין המלך דוד. העמדה פעילה 24 שעות ביממה.
את הכרטיס החדש תוכלו לאסוף מהנציג שנמצא בעמדה 24/7, או במכונות האוטומטיות המוצבות לידה. באמצעות המכונות ניתן גם לחדש כרטיס שפג תוקפו. אם אתם רוצים לרכוש ביטוח, תוכלו לעשות זאת באמצעות אתר החברה, עמדות לשירות עצמי או הנציג בעמדה. מבחינת מסמכים, אין צורך בכלום מלבד הדרכון.
איסוף כרטיס פספורטכארד בטרמינל 1
עמדת פספורטכארד בטרמינל 1 נמצאת אחרי הבידוק הבטחוני, בין שער יציאה 37 לשער יציאה 38 באולם הנוסעים (מול עמדת המודיעין). העמדה פעילה 24 שעות ביממה.
בדומה לטרמינל 3, גם כאן ניתן לאסוף את הכרטיס מהנציג שנמצא בעמדה לשירותכם, או באמצעות המכונות האוטומטיות הנמצאות לצידה. בעמדה ניתן לקבל כרטיסים שהוזמנו, לחדש כרטיסים שפג תוקפם וגם לרכוש פוליסת ביטוח חדשה במידת הצורך. אל העמדה יש להגיע עם דרכון (אין צורך במסמכים נוספים).
* לטסים בטיסה פנימית לאילת לא יתאפשר איסוף הכרטיס מטרמינל 1, מאחר והעמדה ממוקמת ליד מתחם הדיוטי פרי, מעבר לביקורת הדרכונים לטסים לחו”ל
איסוף כרטיס פספורטכארד בסניפים נבחרים
עבור מי שמעדיף (ובצדק) לחסוך זמן בשדה התעופה ביום הטיסה, אפשר לאסוף מראש את כרטיס פספורטכארד באחד מהסניפים הנבחרים כמפורט ברשימה. על מנת לאסוף את הכרטיס יש להגיע עם תעודה מזהה.
לנוחותכם, מצורפת רשימה המפרטת את הסניפים המציעים איסוף כרטיס. אנחנו עושים כמיטב יכולתנו לספק לכם את שעות הפתיחה המדויקות, אך עם זאת ייתכנו שינויים – כדאי לוודא מול הסניף לפני שמגיעים.
* שימו לב: החל מחודש מאי 2024 לא ניתן לאסוף את הכרטיס ברשת חנויות סטימצקי.
סניפי צומת ספרים
איזור | עיר | סניף | כתובת | טלפון |
צפון | חיפה | גרנד קניון, קומה א’ | רח’ דרך שמחה גולן | 04-8220645 |
צפון | נהריה | רגבה פאוור סנטר | ביג רגבה בכניסה לקיבוץ רגבה | 04-9821581 |
צפון | יקנעם | ביג יקנעם | שד’ רבין 9, יקנעם עילית | 04-9597534 |
צפון | טבריה | פוריה – מתחם ביג | רח’ המברג 1, צומת פוריה | 04-6733128 |
השרון | נתניה | עיר ימים | בני ברמן 2 | 09-7749410 |
השרון | רמת השרון | סוקולוב רמת השרון | רח’ סוקולוב 66 | 03-5474151 |
מרכז | פתח תקווה | הקניון הגדול, קומה ב’ | ז’בוטינסקי 72 | 03-9222865 |
מרכז | תל אביב | קניון TLV | רח’ חשמונאים 96 (פינת קרליבך 4) | 03-9368890 |
מרכז | רמת גן | קניון איילון – שער איילון (מול ארומה) | דרך אבא הילל סילבר 301 | 03-6164710 |
מרכז | ראשון לציון | מתחם G, מתחם G2 | רח’ ילדי טהרן 5 (מעל רמי לוי) | 03-9412258 |
מרכז | חולון | קניון חולון, קומה 2 (מול ביגה) | גולדה מאיר 7 | 03-9413941 |
דרום | אשדוד | קניון סימול | הגדוד העברי 6 (בצמוד לבניין העיריה) | 08-9561469 |
דרום | אשקלון | פאוור סנטר, אתר פאוור סנטר | צומת כפר סילבר | 08-6750093 |
דרום | באר שבע | ביג ב”ש, מרכז “B שבע” | שד’ חיל ההנדסה 1 | 08-6286024 |
דרום | אילת | רויאל גרדן | החוף הצפוני טיילת רויאל גארדן | 08-9317419 |
ירושלים | ירושלים | סניף בן יהודה, מדרחוב בן יהודה | בן יהודה 4 | 052-3861384 |
ירושלים | ירושלים | סניף קניון מלחה, קומת תחתונה | רח’ בית”ר 1 | 02-6795569 |
איסוף כרטיס פספורטכארד – סרטון הדרכה
כרטיס ה-PassportCard שלכם אבד/פג תוקף?
אם כרטיס פספורטכארד בו השתמשתם בנסיעות קודמות אבד או פג תוקף, תוכלו לאסוף כרטיס חדש מהעמדות או המכונות האוטומטיות בנתב”ג (טרמינל 1 או טרמינל 3). אם אתם לא רוצים לחכות לרגע האחרון, מומלץ לאסוף את הכרטיס מראש באחד מהסניפים הנבחרים המוזכרים מעלה.
איך יודעים אם הכרטיס עדיין בתוקף? ניתן לבדוק בחזית הכרטיס (בדומה לקריאת תוקף של כרטיס אשראי).
צריכים עוד עזרה?
פספורטכארד כאן בשבילכם בערוצים הבאים:
- טלפון: 9912* (זמין 24/7)
- וואטסאפ: 050-670-8544
- מייל: pcsr@passportcard.co.il
- פייסבוק: PassportCard | פספורטכארד
- ניתן ליצור קשר גם דרך אתר האינטרנט
רכישת ביטוח נסיעות לחו”ל פספורטכארד
טסים לחו”ל? הביטוח של פספורטכארד איתכם לאורך כל המסע – לחצו כאן לרכישה.