אמנת השירות שלנו – פספורטכארד רילוקיישן

אנו מחוייבים לספק לכם את השירות האדיב והמקצועי ביותר, בזמינות גבוהה ובכל מקום בעולם.

החזר כספי? 5 ימי עסקים לכל היותר


מהרגע שנקבל את כל המסמכים הדרושים

מבחן התוצאה!


אנחנו עושים הכל כדי לתת לכם את השירות הטוב ביותר, אך לפעמים קורה שנכשלים במבחן התוצאה. ולכן, החלטנו שאם וכאשר זה קורה נפצה אתכם בשווי $25 על כל הפרה של אמנת השירות.

תמיד יש מישהו בצד השני של הקו!


המוקד שלנו תמיד פעיל לשירותכם, בין אם אתם זקוקים לשירות או לייעוץ טלפוני מרופא משפחה 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, לאורך כל השנה!

אנחנו יודעים להקשיב


אם אתם מרגישים שבעיה כלשהי לא נפתרה לשביעות רצונכם, נעשה הכל כדי לעזור ולתת לכם את המענה הטוב ביותר.

ערכי היסוד שלנו

דאגה כנה לבריאות המבוטחים מקצועיות יושר והגינות שקיפות מלאה כיבוד ושמירת פרטיות הלקוח שירות אדיב, איכותי ויעיל זמינות ונגישות גבוהה לשירות רפואי
סוג השירותההתחייבות שלנו
זמינותמוקד שירות הלקוחות שלנו עומד לרשותך24 שעות ביממה, 365 ימים בשנה
מענה אנושי במוקדי השירות
כ – 90% מהשיחות ייענו בתוך 60 שניות לכל היותר
חיוג חינםבאמצעות מספרי חיוג חינם
חדר רופאים להתייעצות בעברית ובאנגלית
24 שעות ביממה, 365 ימים בשנה (באמצעות ספק שירות חיצוני)
אחריות הצוות הניהולי לביטחונך האישי
מקרי חירום רפואיים
נציגינו מיומנים בטיפול במקרי חירום רפואיים. עם זאת, לבקשתך במקרה חירום רפואי, מנהל בכיר יהיה זמין עבורך בתוך 30 דקות.
תשלום עבור שירות רפואיהחזרים ע”פ תנאי הפוליסה
לאחר הגשת תביעה – סכומי ההחזרים המגיעים לך ע”פ תנאי הפוליסה, ישלחו אליך תוך 5 ימי עסקים לכל היותר מקבלת כל המסמכים.
שקיפות והוגנות
נציב פניות ציבור (Ombudsman)
ישיב לפנייתך תוך 30 ימים ממועד קבלת הפניה, לגבי לקוחות שהנם אזרחים ותיקים – תוך 21 ימים ממועד קבלת הפניה ולגבי לקוחות שעל פי המידע המצוי בידי החברה הנם אנשים עם מוגבלות – תוך 14 ימים ממועד קבלת הפניה. מייל נציב פניות הציבור ombudsman@davidshield.co.il
ערעור על תביעה לביטוח שלא אושרה
בחילוקי דעות בנושא דרישה לכיסוי רפואי, נעמיד לרשותך שלוש ערכאות לערעור.
תגובה מהירה
היקפי כיסוי
בכל שינוי שיש בו בכדי להשפיע על היקף הכיסוי שלך ו/או עלותו, תשלח אליך הודעה מפורטת לפחות 60 יום מראש.
אתר שירות עצמי
מייד עם הצטרפותך לביטוח תקבל גישה לאתר השירות העצמי ואפליקציית DavidShield. שם תוכל להתעדכן במגוון נושאים:
א. צפייה בפרטי הפוליסה שלך.
ב. היקף כיסויים והשתתפויות עצמיות.
ג. איתור ספקים רפואיים הקרובים למקום שהותך בחו`ל.
ד. עדכון לגבי סטאטוס הטיפול בתביעות.
ה. פניה ישירה מקוונת לשירות הלקוחות ועוד
א. צפייה בפרטי הפוליסה שלך.
חיתום
תנאי הקבלה לביטוח מתבססים בין השאר על שאלון רפואי, ומכונים גם ”חיתום רפואי”. החלטת החיתום תינתן בתוך יום עסקים אחד, לאחר קבלת כל המידע/המסמכים הנדרשים.
במידה ותערער על החלטתנו בדבר תנאי קבלתך לביטוח, תינתן לך תשובתנו בתוך 7 ימים לכל היותר, מיום קבלת המידע/המסמכים הנדרשים לקיום הבירור.
מענה לפניות בדוא”ל
נשיב לבקשות, שתגענה אלינו בדוא”ל ServiceRelo@PassportCard.com או דרך אתר האינטרנט של DavidShield, עד 8 שעות לכל היותר.
תשובה לפניות דרך פייסבוק, ווטסאפ וצ’אט באתרתוך 10 דקות בממוצע ולא יותר מ-30 דקות
כיסוי לאשפוזים וניתוחים
אישורים למתן כיסוי לאשפוזים וניתוחים לא דחופים יטופלו על ידינו במהירות. כתבי התחייבות לכיסוי יונפקו לכל המאוחר, תוך 7 ימים ממועד קבלת הבקשה והמסמכים הנלווים במשרדינו.
כיסוי רפואי בישראל
קבלת שירותים רפואיים דרך ”קופת חולים כללית”
כיסוי רפואי בעת ביקורי מולדת באמצעות ”קופת חולים כללית”; רצף ביטוחי מלא לשבים לישראל;
כתב שירות בפריסה ארצית רחבה לטיפולי שיניים למבוטחי DavidShield המבקרים בישראל.
מבחן התוצאה
פיצוי בשווי $25
אנחנו עושים הכל כדי לתת לך את השירות הטוב ביותר, אך לפעמים קורה שנכשלים במבחן התוצאה.
ולכן החלטנו שאם וכאשר זה קורה נפצה אותך בשווי $25 על כל הפרה של אמנת השירות.