רילוקיישן מוצלח הוא תהליך מורכב הדורש תשומת לב לפרטים רבים. מנהלות HR או כל בעל תפקיד המוקצה לנהל בחברה את הליך הרילוקיישן עבור העבדים, יכולים לתרום משמעותית להצלחת המעבר, תוך מתן תמיכה כוללת לעובדים ולבני משפחותיהם. תכנון קפדני, תקשורת פתוחה ותמיכה רציפה הם המפתחות להצלחה בתהליך הרילוקיישן ולהבטחת רווחת העובדים ומשפחותיהם במקום החדש.
הוצאת עובד/ת לרילוקיישן זה תהליך מורכב, שכולל אינספור משימות עבור העובד וגם עבור המעסיק: ויזות, דיור, מיסוי, מסגרות חינוך לילדים, וכמובן פוליסת ביטוח. ניוד עובדים למדינות אחרות דורש תכנון מדוקדק, התייחסות לרווחת העובדים ובני משפחותיהם, ויכולת להתמודד עם אתגרים שצצים במהלך הדרך. בכתבה הבאה תמצאו את כל מה שצריך להכין לעובדים לפני יציאה לרילוקיישן כולל ביטוח רפואי של פספורטכארד רילוקיישן המציעה ביטוח בריאות ברילוקיישן לעובדי חברה ובני משפחותיהם, אשר ידאג לעובד ויעניק לכם ראש שקט.
מה צריך להכין לעובדים לפני רילוקיישן מטעם החברה?
- הכנה תרבותית ולימודי שפה – אחד האתגרים המרכזיים ברילוקיישן הוא הפער התרבותי והשפה. על מנת להבטיח שהעובד ובני משפחתו יוכלו להסתגל במהירות לסביבתם החדשה, מומלץ לעזור להם ללמוד את השפה מראש ע”י מימון קורסים. כך, הם יוכלו לתקשר בצורה יעילה ולהבין את הניואנסים התרבותיים במקום החדש.
- בירוקרטיה ומיסוי – רילוקיישן כולל התמודדות עם נושאים בירוקרטיים כמו ויזות, רישום במקום מגורים חדש, והתמודדות עם מערכות מיסוי שונות. על מנת להקל על התהליך, יש לשקול להיעזר בשירותים משפטיים ופיננסיים מתמחים שיוודאו שכל המסמכים והחובות מטופלים בצורה מסודרת.
- בריאות ורווחה – ביטוח בריאות מקיף לעובד ולמשפחתו יאפשר לעובד שקט נפשי להתרכז בעבודה. בעיקר עובד אשר עובר עם משפחה וילדים. פספורטכארד רילוקיישן מציעה ביטוח עבור העובדים העונה בדיוק על הצרכים האלו בהתאמה לכל המשפחה.
- תוכנית חזרה ארגונית – עוד לפני יציאת העובד לרילוקיישן, חשוב להגדיר תוכנית ברורה לחזרה לארץ בתום התקופה. התוכנית צריכה לכלול הגדרה ברורה של התפקיד אליו יחזור, תהליך ההסתגלות מחדש, ותמיכה בחזרה לחיים המקומיים. הכנה מוקדמת תמנע תחושת אי ודאות ותבטיח שהחזרה תהיה חלקה וללא תקלות.
הטבות לעובדים – ביטוח בריאות ללא גבולות
כיסוי רפואי נרחב
פוליסת ביטוח הבריאות של פספורטכארד רילוקיישן כוללת כיסוי נרחב לשגרה וחירום ומותאמת לצרכים של כלל בני המשפחה. כמו התפתחות הילד, הריון ולידה, בריאות הנפש ועוד מגוון כיסוים והטבות תדעו שאנחנו כאן עבורכם.
כלל הכיסויים הינם בהתאם לתנאי וחריגי הפוליסה, חיתום רפואי ותקופות המתנה רלוונטיות.
מוקד שירות 24/7
בכל בעיה או שאלה, אנחנו נהיה שם בשבילכם ובשביל העובדים שלכם. מוקד השירות שלנו זמין מסביב לשעון, בעברית או באנגלית, כדי לייעץ בכל היבט שירותי.
ייעוץ רפואי מסביב לשעון
יש מקרים בהם ייעוץ של רופא מקצועי הוא הדבר החשוב ביותר. המוקד של פספורטכארד יכול לחבר אתכם להתייעצות עם רופא משפחה בעברית בכל רגע ביממה, בימי חול, שבתות וחגים.
כרטיס PassportCard – אשראי נטען להוצאות רפואיות
הכרטיס הנטען של פספורטכארד יאפשר לעובדים שלכם לשלם על בדיקות, תורים והוצאות רפואיות נוספות בלי להוציא כסף מכיסם הפרטי. כל מה שצריך לעשות הוא לטעון את הכרטיס באפליקציה, ואפשר לצאת לדרך.
הטבות לארגון – שירות מלא בהתאמה אישית
כיסוי מותאם לארגון ולעובדים
אנחנו בפספורטכארד יודעים להתאים את הפוליסה לצרכים של כל ארגון ושל כל עובד או עובדת. לא משנה אם מדובר ברילוקיישן משפחתי, רילוקיישן לארצות הברית, רילוקיישן למדינת עולם שלישי, או כל צורך ייחודי אחר – אנחנו נמצא עבורכם את הפתרונות הטובים ביותר.
נציג ייעודי אישי
אנחנו מאמינים במתן שירות ממוקד, יעיל, איכותי ומלא בתשומת לב. לכן, אנחנו ממנים מנהל אישי עבור כל ארגון. המנהל יהיה איש הקשר שתמיד זמין עבורכם, וידאג לטפל בכל בקשה בצורה יעילה ומקצועית.
דמי ביטוח אטרקטיביים
המחיר הוא חלק משמעותי מבחירת פוליסת הביטוח. לכן, פספורטכארד מעניקה דמי ביטוח נמוכים בהשוואה לתוכניות ביטוח מקבילות, אשר מותאמים לטווח המחירים הנהוג בכל מדינה.
באמצעות דיוידשילד סוכנות לביטוח חיים (2000) בע”מ, מספר רישיון: 512900432. החברה המבטחת- דיוידשילד חברה לביטוח בע”מ, הכיסוי הביטוחי הינו בהתאם לתנאי הפוליסה, חריגיה וסייגיה. ההצטרפות לביטוח כפופה לחיתום רפואי.
השימוש בכרטיס הינו בכפוף למגבלות השימוש בכרטיס. שירות “חדר רופאים” ניתן באמצעות ספק חיצוני בהסכם ואינו מהווה תחליף לקבלת טיפול רפואי.