02
טסים איתנו פעם ראשונה? הכרטיס פג תוקף? ניתן לאסוף את הכרטיס באחת מנקודות החלוקה שלנו: בנתב"ג טרמינל 3, שרוול D/טרמינל 1, מול המודיעין או בסניפים נבחרים של Be, פארם מבית שופרסל
03
המזוודות לא הגיעו? מקרה רפואי בחו”ל? צרו איתנו קשר באמצעות אחד ממספרי החיוג חינם או בצ'אט ב WhatsApp במספר: 050-670-8544
ניתן לקבל מרשמים והפניות לרופאים מומחים/חדר מיון
השרות זמין ע״י רופאים מקומיים באירופה, רוסיה, אנגליה, תאילנד. לקביעת תור, חייג למוקד השירות
ניתן לקבל מרשמים והפניות לרופאים מומחים/חדר מיון
השרות זמין ע״י רופאים מקומיים באירופה, רוסיה, אנגליה, תאילנד. לקביעת תור, חייג למוקד השירות
חברת ביטוחי הנסיעות הגדולה בישראל גאה לקבל את המקום הראשון בתשלום תביעות של סקר רשות שוק ההון והיחידה עם ציון 100 בקטגוריית מהירות הטיפול בתביעות
חברת ביטוחי הנסיעות הגדולה בישראל גאה לקבל את המקום הראשון בתשלום תביעות של סקר רשות שוק ההון והיחידה עם ציון 100 בקטגוריית מהירות הטיפול בתביעות
לפי סקר רשות שוק ההון, אוגוסט 2021
לקוחות מספרים על חוויות השימוש בכרטיס האדום
כן. הפוליסה מכסה הוצאות רפואיות בחו"ל עקב מגיפה, לרבות קורונה.
ניתן לרכוש כיסוי מורחב להוצאות בגין מגיפה כגון: הוצאות להארכת שהייה עקב דרישת בידוד בחו"ל, החזר הוצאות בלתי מתוכננות עקב בידוד במהלך השהייה, הוצאות יציאה מאיזור בעקבות התראה על סגר בחו"ל והוצאות ביטול נסיעה בעקבות דרישת בידוד בישראל
ניתן לבטח בכל גיל ומצב רפואי, בכפוף לחיתום רפואי.
מוקד שירות הלקוחות לשוהים בחו"ל פועל 24 שעות ביממה, ומספק פתרון מיידי לכל בעיה – כולל מצוקה רפואית, עיכוב בהגעת מזוודות, גניבה ומקרי חירום. ללקוחות השוהים בישראל, מוקד השירות נותן מענה בימים א-ה בשעות 08:00-16:30 ובימי ו' וערבי חג 08:00-13:00