ביטוח נסיעות לדרום אמריקה

גם במאצ'ו פיצ'ו צריך ביטוח נסיעות

מהחופים הטרופיים של האיים הקריביים ועד לארכיפלג סחוף הרוחות של טיירה דל פואגו – דרום אמריקה מבטיחה לכם, התרמילאים, אוצר בלום של הרפתקאות עם נופים מסחררים, ערים אגדיות ושרידי עתיקות מפתיעים, שהזינו את דמיונם של מטיילים רבים במשך מאות בשנים.

ההחלטה לארוז תרמיל ולצאת לטיול בדרום אמריקה היא הזדמנות מופלאה ללכת בעקבות דרווין דרך איי גלפגוס או צ’ה גווארה דרך הרי האנדים, אל הנתיב שבו צעדו הכובשים בפרו.

עם אכסניות ידידותיות לתרמילאים בכול פינה, ובמיוחד בערים המדהימות כמו בואנוס איירס, ריו וקרטחנה – טיול מוצ’לרים בדרום אמריקה הוא גם משב רוח רענן וגם טיול של פעם בחיים.

אבל, כדי להתכונן לחוויה הזו כראוי, מומלץ לרכוש מבעוד מועד ביטוח נסיעות לתרמילאים שיבטיח לכם שקט נפשי בזמן שאתם מטיילים ונהנים.

מה מיוחד בפוליסת ביטוח נסיעות לדרום אמריקה?

ביטוח זה מיועד במיוחד לתרמילאים שמתכוננים לנסוע למקום רחוק למשך זמן רב ומתכננים, בין השאר, גם פעילויות אתגריות. המשמעות היא שהביטוח כולל כיסויים שמותאמים במיוחד לתנאים של מטיילים בדרום אמריקה במחיר משתלם, וכוללים:

  • כיסוי לשירותי חילוץ והצלה.
  • כיסוי לשירותי סיוע רפואי במרכזים רפואיים מערביים למתן עזרה ראשונה.
  • כיסוי של ציוד הנסיעות שמגיע עמכם.
  • וכיסוי של מקרים קשים יותר כמו הטסת גופה לארץ וקשר ישיר עם המוסדות והרשויות הממשלתיות דוגמת משרד החוץ.

מה תדרשו להציג כדי לרכוש ביטוח נסיעות אתגרי?

כדי לקבל ביטוח נסיעות אתגרי מלא, כמו בכל ביטוח, תתבקשו למלא הצהרת בריאות (גם טלפונית). ההצהרה תבהיר לחברת הביטוח את גורמי הסיכון השונים שהפוליסה שלכם צריכה לקחת בחשבון ותאפשר לחשב את גודל הכיסוי הביטוחי במקרה שאתם צורכים תרופות כרוניות, או נתונים לעתים קרובות במצבים שעלולים להסתבך רפואית.

למה לא להסתפק בביטוח נסיעות רגיל?

ביטוח נסיעות בסיסי לא יספיק למטיילים שנוסעים לדרום אמריקה וכדי להגן על עצמכם מומלץ לרכוש ביטוח הרחבה שמתאים לסוגי הסכנות שאליהם אתם עשויים להחשף, כולל פעילויות אתגריות כמו רפטינג, סנפלינג וכדומה, שמושכות את המטיילים באזור.

טיול תרמילאים בדרום אמריקה יפגיש אתכם עם מראות מדהימים כמו: קרחונים, לגונות כחולות והרים מרשימים בפטגוניה, מחכים לכם בקצה הדרומי של היבשת; ואילו חורבות ישנות של האינקה, מדבריות, מישורי מלח, איים צפים ועיירות יפות תמצאו יותר באזור הצפוני. אנשים נחמדים ואוכל טעים ניתן למצוא בכול מקום, אבל תמיד חשוב לנקוט באמצעי זהירות עליהם ממליצים מטיילים שהתנסו בחוויה זו לפניכם, כמו:

1. אם זה אפשרי, לימדו את השפה.

2. הכירו את יעד הנסיעה שלכם, בעיקר אזורים שלא בטוחים לתיירים.

3. הצטיידו בפוליסת ביטוח נסיעות לדרום אמריקה.

4. שימו עין על הציוד שלכם.

5. משכו כספים אך ורק בבנקים.

6. אל תחשפו ברבים ציוד יקר שלכם.

7. שמרו על הדרכון והכרטיסים קרוב לגופכם.

8. שימו בארנק רק את סכום הכסף הדרוש לכם לשעות הקרובות.

9. היזהרו מנוכלים.

10. הכינו צילום של הדרכון והכרטיסים.

11. אל תהיו גיבורים.

12. צאו לבילוי לילי רק עם קבוצת חברים.

13. היזהרו מלהשתכר.

14. חזרו מהבילוי הלילי במונית של חברה מוכרת