גנבו לכם את הטלפון הנייד בחו”ל?

אם רכשתם את הכיסוי המיוחד, אתם יכולים להיות שקטים. פשוט עקבו אחרי ארבעת הצעדים הבאים:

  • התקשרו מיד לחברת הסלולר, בה אתם מנויים ובקשו לנתק את הקו ולבקש אישור ניתוק קו כדי שתוכלו לצרפו תביעה.
  • התקשרו למוקד שירות הלקוחות של פספורטכארד ודווחו על הגניבה.
  • גשו לתחנת המשטרה המקומית, דווחו על הגניבה וקבלו אישור רשמי.
  • אחרי שתחזרו לארץ, הכנסו לאיזור האישי, מלאו את פרטי התביעה, צרפו אישור מהמשטרה המקומית על גניבת המכשיר ואישור ניתוק קו מחברת הסלולר/אישור רכישת סים מקומי. אם המכשיר שנגנב נרכש בשנה האחרונה, צרפו גם את קבלת הרכישה.

שימו לב – הכיסוי מתייחס לגניבת מכשיר סלולרי בלבד, ולא מיועד למקרים של אבדן או נזק.

שליחת מידע ומסמכים

לנוחותכם, תוכלו להעביר אלינו את כל המידע והמסמכים, בכל אחת מהדרכים הבאות:

האיזור האישי – PassportCard שלי, בו תוכלו גם לעקוב אחר הטיפול בתביעתכם בזמן אמת.

אימייל – pcsr@passportcard.co.il

מענה אנושי בצ’אט בווטסאפ- 0506708544

פקס – 972-9-8920931+

דואר – ת.ד.8767 נתניה 42504