מידע שימושי

מה זה PassportCard Pay?

PassportCard Pay הינו שירות המאפשר ללקוחות PassportCard עם פוליסה פעילה בחו"ל, להשתמש בכרטיס ה- PassportCard שברשותם לתשלום בחו"ל ללא עמלת המרת מט"ח ומבלי לדאוג מעמלות המרה כפולות ונסתרות בכדי להנות מחופשה שווה יותר.

לקוחות המצטרפים לשירות זכאים לרישום מהיר לחברת החזרי המע"מ Global blue וליווי בהחזרי מע"מ במדינת היעד.

מה זה החזר מע"מ אוטומטי?

החל מחודש אוקטובר, מבוטחי פספורטכארד אשר יצטרפו לשירות PassportCard Pay יוכלו להנות מקבלת החזרי המע"מ בקלות ובמהירות ולקבל את הכסף לכרטיס אשראי הפרטי שמחובר לשירות PAY תוך זמן קצר מרגע חזרתם לישראל.

תחילה, יפעל שירות החזרי המע"מ האוטומטיים ב: אוסטריה, בלגיה, צרפת, ספרד, הולנד ואיטליה ובמהלך 2026 יופעל במדינות נוספות.

ההנחיות עבור החזר המע"מ האוטומטי יהיו שונות מהנחיות החזר המע"מ הרגיל והן יועברו ללקוחות באפליקציית PassportCard Pay.

מי זכאי להצטרף לשירות PassportCard Pay?

לקוחות PassportCard שרכשו ביטוח נסיעות לחו"ל.

איך מצטרפים ל- PassportCard Pay?

רוכשים ביטוח נסיעות לחו"ל של פספורטכארד, מחברים את כרטיס האשראי הפרטי שלכם לכרטיס הפספורטכארד שברשותכם וחוסכים על הוצאות הקניות בחו"ל. אם עדיין לא הצטרפתם לחצו כאן.

 

למה עדיף להשתמש בכרטיס PassportCard כשאנחנו בחו"ל ולא באשראי הפרטי?

סוכן השופינג שלכם נכנס לתמונה כשאתם משלמים בחו"ל עם כרטיס ה-PassportCard שלכם. באמצעות שימוש בכרטיס מופעלת טכנולוגיית AI Protector, המגנה עליכם מכל העמלות בארץ ובחו"ל – אתם תשלמו במטבע המקומי של המדינה בה אתם נמצאים באופן אוטומטי. בנוסף, בזכות השימוש השירות, תקבלו סיוע בתהליך החזרי הע"מ (באמצעות חברת החזרי המע"מ הגדולה באירופה: Global Blue).

כמה עולה להצטרף לשירות?

ההצטרפות לשירות PassportCard Pay ניתנת ללא עלות (למעט מה שכבר שילמתם על פוליסת ביטוח הנסיעות לחו"ל).

לטבלת השוואה/לפירוט תעריפי השירות

אילו סוגי מטבעות נתמכים?

עם PassportCard Pay משלמים במטבע המקומי של המדינה בה אתם נמצאים, בכל מטבע שנתמך על ידי MasterCard. לרשימת המטבעות הנפוצים שנחסכת בהם עמלה כפולה לחצו כאן

 

מה עמלת ההמרה שאשלם בעת שימוש בכרטיס ה-PassportCard בחו"ל?

אצלינו אין עמלה על פעולת ההמרה למטבע זר! שער ההמרה הוא השער היציג המתפרסם ע"י בנק ישראל, הידוע במועד קליטת הפעולה במחשבינו. אם אין למטבע שבו מתבצעת הפעולה שער המרה יציג או שההמרה מבוצעת ממטבע שאינו שקל חדש – בהתאם לשער הרציף שניתן עבורנו על ידי בנק JPMorgan במטבעות הנפוצים, וממסטרקארד בשאר .

 

איך אני מחויב בכרטיס הפרטי שלי?

לאחר חיבור כרטיס האשראי הפרטי שלכם לכרטיס ה – PassportCard,  בעת ביצוע העסקה או משיכת כספים, כרטיס האשראי הפרטי יחויב בסכום העסקה בשקלים.

את החיובים בכרטיס האשראי הפרטי תוכלו לראות בפירוט העסקאות בשם "פספורטכארד שירותים פיננסיים" תחת הוצאות בארץ.

איך עוקבים אחרי ההוצאות בחופשה?

פשוט מאוד, מורידים את אפליקציית Pay PassportCard, שם ניתן לראות את כלל העסקאות שבוצעו באמצעות כרטיס PassportCard, את החיובים במטבע המקומי ואת החיובים בסכום הסופי שירד מכרטיסכם הפרטי.

איך אני רואה מה החסכון המוערך בשימוש בכרטיס?

באמצעות האפליקציה שלנו ניתן לעקוב אחר כלל הוצאות החופשה ולצפות בחסכון המוערך כתוצאה מהשימוש בכרטיס.

האם הכרטיס תופס מסגרת אשראי?

לא. כרטיס PassportCard אינו תופס מסגרת אשראי, אך הוא מסתמך על המסגרת בכרטיס האשראי הפרטי ששויך לשירות.

האם ניתן להשתמש בכרטיס PassportCard לקניות באינטרנט?

איך אפשר בלי קניות Online? כמובן, ניתן להשתמש בכרטיס לקניות באינטרנט בתקופת הנסיעה.

האם ניתן לשלם עם הכרטיס בבתי מלון בחו"ל?

תשובה: כמובן שכן. כאשר אתה בחו"ל ופוליסת הביטוח שלך פעילה – אתה יכול להשתמש בכרטיס PassportCard בתור אמצעי תשלום למלון.
עם זאת, חשוב לדעת כי אתרי הזמנות מסויימים (כגון Booking), דורשים לעיתים להשאיר פרטי אשראי לצורך פיקדון מראש, כדי לשריין את החדר. פעולה זו – כאשר היא מתבצעת מהארץ ולפני מועד הנסיעה – אינה אפשרית עם כרטיס PassportCard. במקרה כזה, יש להשאיר כרטיס אשראי רגיל לביצוע הפיקדון מראש, ולוודא מול המלון שבמעמד הצ'ק-אין או הצ'ק-אאוט ניתן לשנות את אמצעי התשלום ולשלם בפועל באמצעות כרטיס ה-PassportCard.

האם אפשרי לעבור עם הכרטיס בין מדינות?

כמובן, ניתן לעבור עם הכרטיס בין מדינות. אנחנו נדאג לתשלום חכם ומותאם למטבע במדינה בה תשהו.

אני עומד לצאת להפלגה בים, האם השירות צפוי לפעול גם שם?

הפעלת השירות במהלך הפלגה עשויה להשתנות ותלויה בגורמים שונים, ביניהם החברה שמפעילה את מערך התשלום שעל גבי הספינה. לכן, לא ניתן להבטיח מראש שהשירות יעבוד באופן רציף במהלך ההפלגה.

האם אני יכול להשתמש בכרטיס PassportCard לתשלום בסוכנויות של השכרת רכבים?

שימוש בכרטיס PassportCard בסוכנויות רכב תלוי במדיניות של כל סוכנות בנפרד, זאת מאחר שלכל חברה תנאים והגבלות משלה. מומלץ לברר מראש מול הסוכנות הרלוונטית אליכם האם הם מקבלים תשלום בכרטיס אשראי שהוא לא על שמכם (אלא על שם פספורטכארד).

 

האם ניתן לשלם עם הכרטיס כבר בנתב"ג?

התשובה היא לא. כרגע, ועד להודעה חדשה, הכרטיס פתוח לשימוש בחו"ל בלבד.

איך יוצרים קשר עם מוקד התמיכה של PassportCard Pay?

מוקד השירות שלנו זמין עבורך 24/7 לשוהים בחו"ל

שירות לקוחות בווטסאפ: מספר: 050-6708544

שירות טלפוני ללקוחות שנמצאים בישראל מס' טלפון: 9912*

 

האם אפשר להצטרף לשירות אם אני כבר בחו"ל?

כמובן שאפשר, רק חשוב לוודא שהנך מחזיק בכרטיס PaspsortCard מסוג MasterCard שתואם לשירות. במידה ואין ברשותך כרטיס תואם לשירות יהיה ניתן להצטרף ולחסוך מהנסיעה הבאה.

 הצטרפתי לשירות והחלטתי שלא בא לי לחסוך? (במילים אחרות: אני רוצה לבטל את ההצטרפות לשירות)

לביטול ההצטרפות לשירות ניתן ליצור קשר עם נציגי שירות הלקוחות שלנו או לבצע את הביטול באופן עצמאי דרך האזור האישי באפליקציית PassportCard Pay.

 

האם ניתן להצטרף לשירות בעמדת נתב"ג עבור PassportCard Pay?

נציגים בעמדת PassportCard נתב"ג מטפלים בענייני ביטוח הנסיעות לחו"ל בלבד, ולא ניתן לקבל בה שירות עבור PassportCard Pay.

האם שירות PassportCard Pay הינו כרטיס נטען?

שירות PassportCard Pay אינו כרטיס אשראי, הכרטיס שלנו מחובר לכרטיס אשראי הפרטי של הלקוח ואנחנו דואגים לבצע הטענה אוטו' וחיוב כרטיס הלקוח בזמן מיידי.

יכולים להיות מקרים ולפי שיקול דעת של בית העסק לא לכבד עסקאות מכרטיס נטען.

 

 

מידע טכני

איזה סוגי כרטיסי אשראי ניתן לחבר לשירות PassportCard Pay?

ניתן לחבר לשירות PassportCard Pay כל כרטיס אשראי למעט אמריקן אקספרס ודיינרס. כמו כן, הכרטיס חייב להיות על שם הלקוח המצטרף לשירות בלבד.

 

מה עושים במקרה של אובדן/ גניבת כרטיס?

באפליקציה שלנו ניתן לעדכן על אובדן/גניבת כרטיס. אבל אין לכם מה לדאוג – אנחנו נדאג לך לכרטיס דיגיטלי חלופי, ובלי קשר אנו זמינים עבורך 24/7 ב-WhatsApp במספר 050-6708544.

 

איך מפעילים את כרטיס ה-PassportCard שברשותי?

נדרש לבצע הפעלה ראשונית של הכרטיס באפליקציה. ההפעלה הראשונית כוללת הליך זיהוי, אישור תנאי השימוש בשירות ושיוך כרטיס אשראי.

הצטרפתי, איך משתמשים בשירות PassportCard Pay?

כרטיס ה-PassportCard שברשותכם מחובר לכרטיס האשראי הפרטי שלכם.
באמצעות כרטיס PassportCard ניתן לשלם ולהוציא כסף בדומה לשימוש בכרטיס אשראי פרטי. אפשר לשלם עם הכרטיס הפיזי או באמצעות Apple Pay/Google Pay .

איך מקבלים את כרטיס ה – PassportCard לפני הנסיעה?

כרטיס PassportCard למקרה ביטוח מונפק לך מיד לאחר רכישת פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל של פספורטכארד. הכרטיס יחכה לכם בעמדות שלנו בנתב”ג או באיסוף טרם הנסיעה בסניפים נבחרים כמפורט ברשימה

לחצו כאן לצפייה בנקודות האיסוף של כרטיסי פספורטכארד

האם יש דמי כרטיס על כרטיס PassportCard?

לא, הכרטיס שלנו ניתן ללא עלות כחלק משירות ביטוח הנסיעות לחו"ל של פספורטכארד ו – PassportCard Pay.

 

האם אפשר להכניס את הכרטיס לארנק דיגיטלי בסמארטפון (Apple Pay ו-Google Pay)?

כן, באפשרותך להכניס את כרטיס ה-PassportCard לארנק הדיגיטלי באופן ידני – לחץ כאן לצפייה במדריך להכנסת כרטיס הPassportCard Pay לארנק הדיגיטלי.

נתקלתי בבעיה בעת ביצוע עסקה/משיכת כסף, מה לעשות?

ייתכן והייתה תקלה נקודתית ולכן יש לנסות לבצע את הפעולה שוב. במידה והתקלה עדיין נמשכת, יש ליצור קשר עם מוקד השירות שלנו שפעיל 24/7 לפתרון הבעיה ב-WhatsApp למספר 050-6708544 או.

שכחתי את הקוד הסודי, מה עושים?

קלי קלות, היכנסו לאפליקציה והציצו בפרטי הקוד הסודי. זכרו שהקוד הינו אישי ואינו ניתן להעברה.

שכחתי את הכרטיס בבית, מה אפשר לעשות?

אם הנך בשדה, תוכל להגיע לעמדות שלנו בטרמינל 1 או טרמינל 3 (מיקום עמדות נתב"ג) ולקבל כרטיס חדש.
עלית לטיסה? לא נורא, יש ליצור קשר עם המוקד שלנו שפעיל 24/7 ב-WhatsApp למספר 050-6708544 ונדאג לספק לך פתרון.

החזרי מע"מ

איך נרשמים לספק החזר המע"מ?

ניתן להירשם לספק החזר המע"מ במהלך ההצטרפות לשירות PassportCard Pay.
במידה והמידע הנדרש לצורך הרישום לא היה ברשותכם, ניתן להירשם גם לאחר מכן באמצעות האפליקציה. לאחר הרישום לשירות תקבל ברקוד אותו יש להציג בחנויות השונות שעובדות עם ספק החזרי המע"מ אליו נרשמת לצורך קבלת טפסי החזרי המע"מ.

איך מקבלים החזר מע"מ?

הליך החזר המע"מ נקבע על ידי כל מדינה ומדינה לפי חוקיה. ברוב המדינות, כדי לקבל החזרי מע"מ יש לבקש את טופס ה – Tax Free מהחנות בה ביצעת רכישה במידה והגעת לסכום המינימאלי הנדרש.

ביום החזרה לארץ יש לגשת עם מסמכי ה- Tax Freeלעמדת המכס בשדה, שם נדרש להחתים את פקיד המכס באופן ידני או דיגיטלי, ולאחר מכן לגשת לעמדת ספקי החזרי המע"מ לקבלת ההחזר.

אל דאגה לא צריך לזכור הכול!

אנחנו נדאג לתזכר אותך ולקראת החזרה ארצה נשלח לך הנחיות לביצוע החזרי מע"מ בשדה התעופה ממנו תמריא טיסתכם חזרה לישראל.

מגבלות שימוש

האם יש מגבלת סכומים לשימוש בכרטיס?

העסקאות והמשיכות שניתן לבצע באמצעות הכרטיס מוגבלות בסכומים הבאים.

מגבלת שימוש לעסקאות:

  • תקרת עסקאות מקסימאלית של 50,000 ₪ בשישה חודשים רצופים.
  • ב[מדינה מוגבלת], תקרת עסקאות מקסימאלית של 5000 ₪ בשישה חודשים רצופים.
  • מגבלת שימוש למשיכת מזומן מכספומט – עד 1200 דולר בתקופת הנסיעה.

מובהר כי החברה עשויה להגביל את העסקאות והמשיכות בסכומים נמוכים יותר, בהתאם למדיניות הסיכונים של החברה ולפי שיקול דעתה המוחלט.

 

מדוע העסקה שלי נכשלה?

יכולות להיות מגוון רחב של סיבות לכישלון עסקה, ייתכן שמדובר על עסקה חשודה או שהופעלו אמצעי אבטחה אחרים שנועדו להגן על כספך.

יכולים אף להיות מקרים בהם הגעת לתקרת ניצול של מסגרת האשראי הפרטי. בכל תקלה או כישלון ביצוע עסקה יש ליצור איתנו קשר, זמינים עבורך 24/7 ב-WhatsApp במספר 050-6708544.

האם יש מדינות שבהן השירות לא פעיל?

השירות שלנו זמין ברוב המדינות ברחבי העולם. עם זאת, ישנן מספר מדינות שבהן השירות אינו פעיל מסיבות שונות, כגון מגבלות רגולטוריות, חוסר בתשתית מקומית או שיקולים עסקיים. לרשימה המעודכנת של המדינות שבהן השירות אינו פעיל.