אוסטרליה מציעה תרבות עשירה, מזג אוויר חם, כלכלה יציבה ואווירה שלווה. לכן אין פלא שהיא אחד מיעדי הרילוקיישן הנחשקים ביותר בקרב סטודנטים וקרייריסטים כאחד. בכתבה הבאה תמצאו את מידע חשוב על היבשת האקזוטית – אפשרויות תעסוקה, חינוך, ויזות,  מערכת רפואית ועוד. 

עבודה באוסטרליה

שוק העבודה באוסטרליה הוא מגוון והכלכלה המקומית מפותחת מאוד, לכן אפשר למצוא כאן עבודה כמעט בכל תחום, בכל עיר ובכל אזור באוסטרליה. תנאי העבודה למי שקיבל ויזת עבודה הם טובים מאוד, השכר הממוצע נחשב גבוה מהשכר בישראל ויש איזון בריא בין חיי הבית והפנאי לעבודה. במסגרת רילוקיישן המקצועות המבוקשים בתחומי הנדסת תוכנה וטכנולוגיית מידע, תחומי ההנדסה על כל צורתם, הוראה וכן תחומים במדיקל , אחיות וכן מקצועות טכניים נדרשים. יש לזכור כי מקצועות טיפוליים או כל מקצועות ההוראה דורשים מהלך של רישוי מקדים.

יש לזכור כי תהליך חיפוש העבודה מישראל דורש זמן ומיקוד, לכן ההעדפה היא לנסות כמה שיותר להיכנס לאוסטרליה דרך מסלולי ישירים לתושבות על בסיס המקצוע שאינם מחייבים הצעת עבודה מיידית. העבודות הפופולריות בקרב צעירים אחרי צבא, בויזות זמניות של חופשה ועבודה הם בעיקר בתפקידי מכירות בדוכנים בקניונים ועבודה פיזית בחקלאות. 

  • שכר מינימום באוסטרליה: 19.5 דולר אוסטרלי לשעה
  • שכר ממוצע: 90k שנתי
  • מדיניות כלפי מהגרי עבודה באוסטרליה: שוק העבודה מתבסס במידה רבה על מהגרי עבודה. עם זאת יש להיזהר ממעסיקים שעלולים לנצל אתכם, בעיקר בעבודות אשר אינן מחייבות לימודים או ניסיון. 

מקצועות נדרשים באוסטרליה

  • קבלנים ומנהלי בניין: תחום הבניין באוסטרליה וניו זילנד הוא אחד התחומים הפופולריים בקרב מהגרים, וניתן לראות ישראלים רבים שעוסקים בכך.
  • חשמלאים: חשמלאים מורשים יוכלו למצוא עבודה בקלות בערים הגדולות.
  • אחיות וצוות רפואי: כמו במקומות רבים בעולם, אוסטרליה נמצאת במחסור של אחים, סניטרים ומקצועות רפואיים דומים.
  • פועלי חקלאות: באוסטרליה יש תעשיית חקלאות נרחבת, אשר מרבית העוסקים בה הם עובדים ממדינות זרות, כולל צעירים שמגיעים לתקופת working holiday. 

איך למצוא עבודה באוסטרליה

נוף בית האופרה בסידני בלילה

ויזות באוסטרליה

אוסטרליה נחשבת לאחת המדינות הקשות להגירה. עם זאת, זה לא תהליך בלתי אפשרי, ויש כמה מסלולים שיכולים להביא אתכם עד התושבות הנכספת. חשוב לדעת שמחזיקי דרכון ישראלי זוכים להזדמנות שווה למחזיקי דרכונים אחרים, כולל דרכונים של האיחוד האירופי. 

ויזת עבודה באוסטרליה

אם אתם מעוניינים לעבוד או לפתוח חברה באוסטרליה, ראשית יש לבחור את מסלול הויזה הרלוונטי עבורכם. בחירת הויזה תלויה במקצוע, ברמת הניסיון, בגיל, ובהון העצמי העומד לרשותכם. לפניכם פירוט על ארבעת מסלולי הויזה הנפוצים.

ויזת עבודה לתקופה קצר לגילאי 18 עד 30

ישראלים שנוסעים לתקופה של עד שנה – לרוב צעירים אחרי צבא שמעוניינים לעבוד ולטייל – יכולים להוציא ויזה מתאימה לצעירים בגילאי 18-30 (ללא ילדים), המכונה Working Holiday Visa. מדובר בהסכם מיוחד שיש בין ישראל לאוסטרליה, לפיו מדי שנה צעירים ישראלים יכולים לשלב בין עבודה וטיול באוסטרליה. שימו לב כי ההרשמה לויזה נפתחת כל שנה בחודש יולי, ונסגרת יחסית מהר בשל הביקוש. בין המסמכים והתנאים הנדרשים לקבלת ויזה מסוג זה:

  • תעודת בגרות מלאה של משרד החינוך.
  • אישור על סיום השירות הצבאי/פטור משירות צבאי. מתורגם
  • שליטה טובה בשפה האנגלית (לפחות 3 יחידות בבגרות).- חייבים תעודת בגרות
  • מילוי טופס בקשה לויזה והגשתו במערכ הדיגטלית של מחלקת ההגירה של אוסטרליה ל
  • הוכחה כי באפשרות המועמד לממן טיסה הלוך ושוב לאוסטרליה (כ-2,000 דולר אוסטרלי).
  • הוכחה כי בחשבון הבנק של המועמד ישנו סכום השווה ערך לכ-5,000 דולר אוסטרלי, למימון הוצאותיו.
  • תמונת פספורט עדכנית.
  • על המועמד להצהיר על בריאות ולהיות ללא עבר פלילי

אשרה זו מאפשרת לנושא אותה לשהות באוסטרליה לתקופה של עד 12 חודשים, במהלכם הוא רשאי לעבוד (לא יותר מ-6 חודשים אצל אותו המעסיק). כמו כן, בתקופה זו ניתן גם ללמוד באוסטרליה לתקופה של 4 חודשים.  

ויזה במסלול עבודה

מתאים למועמדים מתחת לגיל 45 – דרך מעסיק שדרכו ניתן לקבל ויזת עבודה. כלומר, נדרש מהצד שלכם למצוא עבודה או “ספונסר” שיביא איתכם לאוסטרליה על בסיס  המקצוע שלכם. זוהי ויזה שמנית המאפשרת לכם בהמשך להתקדם למעמד תושב אם תעמדו בדרישות ויזת התושב או אם המעסיק עצמו יבחר בויזות מסויימות או באזורים מסויימים להיגיש אתכם למסלול לתושבות (נדיר יחסית)

יש להדגיש כי המועמד העיקרי שקיבל את העבודה יכול להביא עימו גם את המשפחה הגרעינית, (בני זוג וילדים). בני הזוג לרוב זכאים לויזת עבודה פתוחה לעבוד ברוב העבודות שאינם דורשים רישום מקצועי.

במהלך היותכם תחת מעמד זמני יש חשיבות רבה לביטוח מכיוון שאוסטרליה לא מבטחת אתכם בביטוח הרפואי הציבורי כל עוד אתם בויזה זמנית.

ויזה במסלול התושבות הישירה

מתאים מתחת לגיל 45. מסלול זה יכול להיעשות עוד מישראל ולהביא אתכם ישירות למעמד תושב עם הנחיתה באוסטרליה. חשוב להבין, מסלול זה אינו בהכרח דורש עבודה או מעסיק באוסטרליה. המסלול בנוי על שיטה שמנבאת את ההצלחה העתידית שלכם על בסיס הפרופיל האישי שלכם. בשלב הראשון עושים הערכת ניקוד המתבססת על קריטריונים של גיל, השכלה, ניסיון מוכח במקצוע העיקרי, כשירות באנגלית (שמוכחת בבחינה) וכן נתוני בני הזוג בחלק המקצועי ובאנגלית. יש ניקוד נוסף למי שלמד באוסטרליה או עבד שם במקצוע שלו מעל שנה.

עיקר האתגר הוא לקבל ציון טוב ומעל הממוצע במבחני האגלית וכן להיות מדוייקים עם המקצוע שבחרתם. תואר ראשון ושני בעדיפות מבחינת הניקוד. ישנן סוכנויות אשר מספקות פגישות ייעוץ  והכנה למבחנים אלו על מנת למקסם את הניקוד שלכם. כאשר יש מבחן אנגלית והערכה מקצועית הנקראת OCCUPATION ASSESSEMENT  אז ניתן לבחון בצורה מדויקת יותר לאיזה מסלול של ויזת תושב אתם מתאימים. כמובן שיש חשיבות לצבור מעל 65 נקודות המהווים את המינימום להגשת לויזה. 

יש חשיבות לאיתור המקצוע שלכם במדויק על בסיס הניסיון שלכם וההכשרה המקצועית שלכם.

אם עמדתם ברף הניקוד ניתן להגיש אתכם לשלב מקדמי הנקרא EOI ומשם ממתינים לקבלת הזמנה של מחלקת ההגירה. יש אפשרות לחכות לא מעט ב-POOL בשלב המקדים ולכן עליכם להיות עם סבלנות. ברגע שמקבלים מכתב יש לכם 60 יום להכין את כל המסמכים ולהגיש את הבקשה לויזת המתאימה. זה גם השלב הקובע מבחינת הגיל, לא ניתן להגיש מועמד שעבר את גיל 45 בשלב זה. תהליך העיבוד של הוזיה יכול לקחת מעל חצי שנה ובסיומו אם הכל תקין ניתן לקבל ויזת תושב ולהגיע תוך שנה לאוסטרליה. כמובן שחיפוש עבודה בתקופה זו הרבה יותר פשוט למעסיקים.  המעוניינים ברילוקיישן לאוסטרליה צריכים לעמוד בדרישות סף לויזה כמו בדיקות רפואיות וכן מבחני יושרה והיעדר רישום פלילי וכו’. 

להלן  מצורפת רשימת המקצועות המבוקשים  לאוסטרליה וגם לניו זילנד  לשנת 2024 שנערכה לנוחיותכם על ידי סוכנות הגירה BRAIN MOBILITY  הרשומה ב MARA וב- IAA. מקצועות ברשימה ממוינים לפי סיווג של רשימות תעדוף. ככל שהמקצוע מתועדף בשוק העבודה גבוה יותר כך גם הסיכוי למצוא עבודה גבוה יותר או בכלל להשתלב במסלולי תושבות

ויזת משקיעים 

מסלולי ויזת השקעה לאלו מאיתנו בעלי הון אישי נזיל גבוה ואף שעברו את גילאי 45 אוסטרליה תפתח בקרוב ויזת השקעה הדורשת השקעה בפורטופליו שמנוהל על ידי חברת השקעות בורסאית מקומית שקיבלה רישיון מרשות ההגירה להפעיל פורטופוליו מיוחד לויזת השקעה. מועמדים זכאים יוכל לקבל גם כן תושבות לאחר 3 או 4 שנים שכספם מושקע וכן להינות בינתיים מתושבות זמנית תוך שהות מינמלית באוסטרליה.

ויזת סטודנט באוסטרליה

סטודנטים המעוניינים ללמוד באוניברסיטה באוסטרליה, זקוקים גם הם לויזה מיוחדת. סטודנטים בינלאומיים רשאים לעבוד עד 20 שעות שבועיות במהלך הלימודים, או במשרה מלאה במהלך חופשים בלבד. את הבקשה לויזת סטודנט יש להפנות לאתר ההגירה, לצד שורת מסמכים ואישורים, בהם:

  • אישור על ביצוע בדיקות רפואיות כלליות על ידי רופאים המורשים מטעם שגרירות אוסטרליה. 
  • יש לעבור מבחן שליטה באנגלית, הכולל מבחני דיבור, קריאה, כתיבה ושמיעה.
  • אישור מהבנק על מצב החשבון של המועמד – עליו להיות בעל הכנסה מספקת לשם מימון המחיה לשנת הלימודים הראשונה.
  • הערכת קבלה ללימודים גבוהים באוסטרליה (COE) – את הערכה מקבלים לאחר שהתקבלתם למוסד אקדמי מוכר באוסטרליה ושילמתם עבור הסמסטר הראשון.
  • תעודת יושר.
  • פוליסת ביטוח בריאות לסטודנטים (OSCH) או כל ביטוח פרטי אחר.

מהו תהליך הוצאת הויזה? 

תהליך הוצאת הויזה משתנה בהתאם לסוג הויזה הרלוונטי עבורכם. ככלל, יש לתמוך כל בקשה במסמכים מתאימים: אישורי קבלה ללימודים, חוזי העסקה, אישור על יתרה בחשבון העו”ש וכו’. את הבקשה מגישים דרך השגרירות האוסטרלית. שימו לב שכל סוג בקשה כרוך בתהליך אחר, ולכן תקופת ההמתנה בין הגשת הבקשה לבין זמן התגובה יכול להיות שונה. הערכת זמן ההמתנה תוכלו למצוא באתר. 

למידע נוסף אודות ויזות באתר הממשלה האוסטרלית

למידע נוסף אודות ויזות באתר שגרירות אוסטרליה בישראל

ביטוח רפואי באוסטרליה

מערכת הבריאות האוסטרלית נחשבת לטובה מאוד ומורכבת ממערכת בריאות ציבורית ופרטית, המתקיימות זו לצד לזו. כל אזרחי המדינה ותושבי הקבע באוסטרליה (המתגוררים מעל שנתיים במדינה) זכאים לקבל את שירותי מערכת הבריאות הציבורית המכונה Medicare. מערכת זו ממומנת מסבסוד ממשלתי ומתשלום מס, אותו משלמים האזרחים והתושבים דרך תלוש המשכורת. ביטוח Medicare נחשב טוב מאוד ומכסה 100 אחוז מהוצאות הבריאות, אך גם לו יש מספר מגבלות: אין אפשרות לבחור את הרופא המטפל ובמקרים רבים יש בעיות של זמינות תורים (זמני ההמתנה עלולים להיות ארוכים מאוד).

בשל כך, רבים מאזרחי אוסטרליה בוחרים לרכוש בנוסף גם ביטוח פרטי משלים, המאפשר גישה אל רפואה מקצועית טובה יותר, תורים מקוצרים, בחירת בתי חולים ושירותים רפואיים נוספים שאינם כלולים במסגרת הביטוח הציבורי.

ישראלים המועסקים באוסטרליה ואינם זכאים לביטוח הבריאות הציבורי, חייבים לרכוש ביטוח פרטי שמכסה את הוצאותיהם במידת הצורך. ברוב המקרים המעסיק דואג לתשלום הביטוח הרפואי הפרטי, אך יש לוודא זאת מולו וגם לדאוג לכיסוי הביטוחי של שאר בני המשפחה. 

חברת פספורטכארד רילוקיישן מציעה לישראלים הנמצאים באוסטרליה ביטוח בריאות ייחודי, המותאם לצרכים של ישראלים ברילוקיישן, ומאפשר להם גישה לשירותי בריאות זמינים וכיסוי החל מטיפולי שגרה ועד חירום. ביטוח זה מאפשר לא רק כיסוי רפואי מקיף ואיכותי, אלא גם שירות לקוחות בשפה העברית ומענה מחדר רופאים דוברי עברית 24/7 וכן כיסוי ביטוחי בעת ביקורים בישראל גם למנותקי תושבות.

בקתות בחוף מלבורן

החיים באוסטרליה

הסיבה העיקרית שאוסטרליה מהווה מוקד משיכה כה גדול לרילוקיישן היא האפשרות ליהנות מרמת חיים גבוהה, לשפר את המצב הכלכלי, לחיות חיים נוחים ונינוחים עם שעות עבודה קצרות ויותר זמן פנוי ולצאת ממרוץ החיים התחרותי והלחוץ.
הנה כמה דברים שכדאי לדעת בנוגע לחיי היומיום במדינה. 

מיסוי ועלויות מחייה באוסטרליה

החיים באוסטרליה אמנם אינם זולים, אך כיוון שהמשכורות גבוהות מאשר בישראל, אפשר להסתדר עם יוקר המחייה ולחיות ברמת חיים טובה ומאפשרת. 

בהשוואה למדינות אחרות , קיימות מדרגות מס משמעותיות: מס הכנסה לבעלי משכורות נמוכות הוא נמוך ולבעלי משכורות גבוהות הוא גבוה  

פתיחת חשבון באוסטרליה

פתיחת חשבון בנק באוסטרליה דומה לפתיחת חשבון בכל מדינה אחרת. עם זאת, חשוב לדעת שבנקים מסויימים יכולים לבקש מכם סכום הפקדה ראשוני כתנאי לפתיחת החשבון או חוזה עבודה. אם אתם לא תושבים, תצטרכו גם להציג את אשרת השהייה שלכם.  

תחבורה ציבורית באוסטרליה

בערים מרכזיות כמו סידני, מלבורן ובריסביין תמצאו תחבורה ציבורית ברמה גבוהה, כולל אוטובוסים, רכבות, טראם, מוניות ועוד. התשלום מתבצע באמצעות כרטיס חכם, ללא מזומן. התחבורה הבינעירונית מתבססת במידה רבה על טיסות, שכן יש מרחקים גדולים בין עיר לעיר. 

התרבות באוסטרליה

התרבות האוסטרלית מורכבת מתרבות מקומית עתיקה, בשילוב עם מסורות שהגיעו מאירופה לאורך השנים. קיימים הבדלים בין איזור לאיזור, אך באופן כללי תוכלו למצוא הרבה סלנג ייחודי, הרבה מסיבות ופסטיבלים, וכמובן הערכה ואהבה גדולה לטבע. 

מזג האוויר באוסטרליה

מזג האוויר באוסטרליה משתנה בהתאם לאיזור הגיאוגרפי. באזורים הצפוניים יש אקלים טרופי עם קיץ חם ויבש, שיכול להגיע עד 40 מעלות, בעוד שבאזורים הדרומיים הטמפרטורות נמוכות יותר. העונות כמובן הפוכות מאשר בישראל: הקיץ חל בדצמבר עד פברואר, ואילו החורף ביוני עד אוגוסט.

יתרונות וחסרונות באוסטרליה למהגרים 

היתרון של אוסטרליה לעומת מדינות אחרון הוא שהשפה המדוברת היא אנגלית. למרות שלוקח זמן להתרגל לסלנג המקומי והמבטא, כנראה שלא תחוו מחסומי תקשורת משמעותיים. החיסרון העיקרי הוא כמובן המרחק הגדול מהבית בישראל. ביקורי מולדת כרוכים בטיסות ארוכות ויקרות ויש קושי לשמור על קשר סדיר עם המשפחה והחברים בשל המרחק הגיאוגרפי.

ישראלים באוסטרליה

באוסטרליה ישנה קהילה יהודית וישראלית גדולה, שמרוכזת בעיקר בערים סידני, מלבורן, קנברה ופרת’. הקהילה היהודית באוסטרליה נחשבת לתומכת ומכילה ואפשר להסתייע דרכה גם בהיכרות עם ישראלים אחרים המתגוררים באוסטרליה.

איפה לגור באוסטרליה? 

מחיר ממוצע לשכירות – 3 חד’מחיר ממוצע לרכישת דירה (3-4 חדרים)קהילה ישראלית\יהודיתאיכות מערכת החינוךרמת הביטחוןמאפיינים נוספים
סידני2400-4800 דולר800 אלף עד 2 מיליון דולרקיימות קהילות ישראליות ויהודיות גדולותמערכת חינוך טובה, בייחוד השכלה גבוההרמת ביטחון גבוההעלות מחייה גבוהה מאוד
מלבורן 2000-4000 דולר600 אלף עד מיליון וחצי דולרקהילה ישראלית הגדולה ביותר באוסטרליהמערכת חינוך טובה, בייחוד חינוך פרטירמת ביטחון גבוהה עיר צעירה עם סצנה תרבותית תוססת
בריזבן1600-3300 דולר 400 אלף עד מיליון דולראין הרבה ישראלים ויהודיםהיצע בתי ספר איכותי אך קטן רמת ביטחון גבוההעלות מחיה נמוכה, מזג אוויר חמים כל השנה
פרת’1400-2800 דולר לחודש400 אלף עד מיליון דולרקיימות קהילות ישראליות ויהודיות בינוניותמערכת חינוך איכותית מאודרמת ביטחון גבוהה הרבה פארקים וטבע קרוב, מתאים לאוהבי הטיולים

רילוקיישן עם המשפחה לאוסטרליה

אם מדובר ברילוקיישן לכל המשפחה, אין ספק שאוסטרליה היא אחת המדינות הטובות ביותר עבור ילדים וחיי משפחה מלאים. החברה האוסטרלית מקדשת את כל הקשור לחיי משפחה ויש הפרדה מוחלטת וחשיבות גדולה לזמן הפרטי – כך שהחוויה המשפחתית כאן היא מובטחת. מעבר לקושי הברור במעבר למדינה רחוקה כמו אוסטרליה, מדובר  בהחלט באחד היעדים המובילים בעולם מבחינת פוטנציאל לחיי משפחה מאושרים ושלווים. אוסטרליה היא מדינה שיש בה ביטחון אישי וכלכלי גבוהים. אין בה בעיות ביטחוניות כמו שאנו מכירים מישראל ואורח החיים שלו ונינוח.

האוסטרלים נחשבים ידידותיים מאוד, מה שיכול להקל על ההתאקלמות של כל בני המשפחה. עם זאת, יש לקחת בחשבון שמדובר בתרבות שונה, למשל – מפגשים אחר הצהריים בין הילדים דורשים תיאום מראש ופחות ספונטניות ממה שאנו רגילים בישראל.

מבחינה תרבותית, נהוג כאן להשקיע בכל הקשור לחיי פנאי, חופשות, טיולים וספורט והתפיסה היא של הסתפקות במועט – ערכים נפלאים שכל הורה ודאי ישמח להעניק לילדיו.

ובל נשכח שאוסטרליה מציעה נופים מרשימים ואינסוף אפשרויות לטיולים בטבע – כל אלו בשילוב עם שעות הפנאי הרבות שהעובד הממוצע כאן מקבל, מאפשרים הזדמנויות רבות לחוויות משפחתיות בלתי נשכחות. 

מערכת החינוך באוסטרליה

  • איכות מערכת החינוך באוסטרליה: מערכת החינוך האוסטרלית נחשבת לאחת המובילות בעולם עם השכלה ברמה מאוד גבוהה, חינוך איכותי ופרטני והזדמנויות רבות להתקבל להמשך לימודים במוסדות מובילים בעולם. חוק חינוך חובה באוסטרליה הוא מגיל 5 ועד גיל 15 או 17 (תלוי במדינה). יום הלימודים באוסטרליה נמשך מ-8:30 ועד השעה 15:30. מבחינת חופשות – יש ארבע חופשות גדולות במהלך שנת הלימודים (סתיו, חורף, אביב וקיץ), כאשר חופשת הקיץ היא הארוכה ביותר (כ-6 שבועות) וחלה בתקופת חג המולד והשנה האזרחית החדשה.
  • השפה שלומדים בה באוסטרליה: שפת הלימוד היא כמובן אנגלית. לרוב לומדים גם שפה שניה אשר משתנה מבית ספר אחד למשנהו. 
  • מסגרות חינוך בינלאומיות באוסטרליה: מערכת החינוך האוסטרלית פועלת ע”פ תקנים בינלאומיים (ISCED).
  • מסגרות חינוך יהודיות באוסטרליה: תוכלו למצוא את  בית הספר כרמל בעיר פרת’, בית הספר המלך דוד (רפורמי) ביאליק קולג’, מאונט סקופוס ממוריאל קולג’ במלבורן,  מוריה קולג’, בית הספר עמנואל, מסדה קולג’, הר סיני קולג’ בסידני.
  • כמה זמן מראש צריך לחפש מקום במסגרות החינוכיות באוסטרליה: כמה שיותר. לרוב, תקופת ההרשמה לבתי ספר פרטיים היא מוקדמת יותר מאשר לאלו הציבוריים.
  • עלויות ההרשמה למסגרות החינוכיות באוסטרליה: בתי ספר ציבוריים הם ללא תשלום, אם כי ייתכנו תשלומים נלווים עבור טיולים, מדים וכו’. בתי ספר פרטיים יכולים להגיע עד כמה עשרות אלפי דולרים לשנה נוסף על התשלומים הנלווים. 
  • כיצד להירשם למסגרות החינוכיות באוסטרליה: יש ליצור קשר עם בית הספר הרלוונטי.

לימודים אקדמאיים באוסטרליה

אוסטרליה ידועה בזכות האפשרויות האקדמיות הרבות שלה והרמה המחקרית הגבוהה. קיימות כ-40 אוניברסיטאות ברחבי היבשת, אשר מקבלות מדי שנה מספר גבוה של סטודנטים זרים. במסגרת תנאי הקבלה יש להוכיח אנגלית ברמה גבוהה מאוד. שכר הלימוד הוא יחסית יקר, אך ניתן להגיש מועמדות למלגות שונות. כמו כן, ויזת הסטודנט מאפשרת עבודה עד 20 שעות בחודש.

*חברת פספורטכארד רילוקיישן עושה את מירב המאמצים כדי להציג מידע מדויק ועדכני, אולם ייתכנו שגיאות ו/או אי דיוקים. יודגש כי המידע הינו בגדר כלי עזר בלבד ואינו מהווה המלצה כלשהי לצורך קבלת החלטות. האחריות הינה על עושה השימוש במידע בלבד. החברה לא תישא באחריות כלשהי בגין הפסד/נזק העשויים להיגרם כתוצאה משימוש במידע זה.