יורו 2024 הוא אירוע שאף אוהד לא הולך לפספס. 24 קבוצות הולכות להתחרות על הגביע בשישה שלבים – מוקדמות, בתים, שמינית גמר, רבעי גמר, חצי גמר וגמר. המדריך הבא יפרט את כל מה שאתם צריכים לדעת על המשחקים, בין אם אתם טסים לאיצטדיון או צופים מהסלון. 

מתי מתקיים יורו 2024?

משחקי היורו יתקיימו בתאריכים הבאים:

  • מוקדמות: המוקדמות בעיצומן, עד 26/6/2024
  •  16 הבתים: שלב הבתים יתקיים ב14-26/6/2024
  • שמינית גמר: שמינית הגמר יתקיים ב-29/6-2/7/2024
  • רבעי גמר: רבע גמר היורו יתקיים ב-5-6/7/2024.
  • חצאי גמר: חצי גמר היורו יתקיים ב-9-10/7/2024.
  • גמר: גמר היורו יתקיים ב-14/7/2024.

באילו ערים בגרמניה יתקיימו משחקי יורו 2024?

לוח משחקים יורו 2024

את לוח המשחקים המלא והתעדכן של היורו תוכלו למצוא בעמוד הבא, באתר הרשמי של היורו.

איך לרכוש כרטיסים ליורו 2024?

כרטיסים ליורו ניתן לרכוש דרך אתר האינטרנט הרשמי של היורו. מכירת הכרטיסים נפתחה ב-3.10, ובחירת המקומות תיעשה בהגרלה. חשוב לרכוש דרך אתרים מורשים ומוכרים בלבד (רצוי דרך האתר הרשמי). יש להיזהר מפני כרטיסים בספסרות או אתרים המציעים מחירים זולים באופן מחשיד.

דרכי הגעה לאיצטדיונים

כפי שציינו, משחקי היורו יתקיימו ב-10 מהערים המרכזיות של גרמניה, ויתקיימו באיצטדיונים המפוארים של ברלין, מינכן, פרנקפורט, שטוטגרט, לייפציג, המבורג, קלן, דיסלדורף, דורטמונד וגלס-קירכן. אל האיצטדיונים אנחנו ממליצים להגיע בעזרת הרכבות או האוטובוסים, שכן התחבורה הציבורית בגרמניה נחשבת ליעילה ונוחה מאוד. תוכלו לרכוש כרטיסים ולמצוא את דרכי ההגעה דרך האתר הרשמי.

אטרקציות בברלין – איפה כדאי לטייל?

אם כבר הגעתם עד בירת גרמניה, כדאי לקחת קצת זמן וליהנות מכל מה שהעיר מציעה. יש עשרות אטרקציות בברלין ששווה להגיע אליהן. תוכלו להסתובב בשכונות ובשווקים (אל תוותרו על שווקי הפשפשים בנויקלן ובמאואר פארק), ללכת למוזיאונים מפורסמים כמו הפרגמון או המוזיאון החדש, ליהנות מחיי הלילה והמועדונים, לבקר בחומת ברלין ועוד.

אם אתם רוצים לדעת על עוד אטרקציות שוות מוזמנים להאזין לפרק הפודקאסט המלא על ברלין. 

ביטוח נסיעות ליורו 2024

כמו בכל טיול לחו”ל, גם בטיסה למשחקי היורו בגרמניה חובה שיהיה לכם ביטוח נסיעות בחו”ל. אם אתם מחליטים להגשים חלום ולקנות כרטיס לאחד המשחקים, שווה לבדוק מה קורה במקרה שבו חלילה לא יתאפשר לכם לממש אותו עקב שינוי במצבכם הרפואי. כאשר תרכשו את ביטוח הנסיעות בפספורטכארד, תוכלו להוסיף כיסוי לכרטיסי בילוי/ הופעות/ משחקים/ מוזיאונים ואטרקציות, וכן גם ליורו– עד $500 במקרה של ביטול נסיעה או קיצורה עקב מצב רפואי.

*בכפוף לרכישת הכיסוי המתאים לתנאי הפוליסה בעקבות אירוע רפואי בלבד.