כדי לצאת לחופשה משפחתית כבר לא צריך לשבור תכנית חיסכון. אירופה מלאה בערים מרתקות, שמציעות חופשה חווייתית במחירים שווים לכל כיס. במאמר הבא אספנו עבורכם את חמשת היעדים הזולים ביותר, יחד עם המלצות בולטות בכל יעד.

אתונה, יוון

אתונה היא אחת הערים העתיקות בעולם, עם היסטוריה מרתקת, אתרים ארכיאולוגיים ומרכזים תרבותיים רבים. כמובן שבשל הקרבה הפיזית לישראל תוכלו למצוא אליה טיסות במחירים נמוכים יחסית ליעדים אחרים, ולכן זה יעד מומלץ במיוחד גם לטיסה עם ילדים. באתונה עצמה תוכלו ליהנות מתחבורה ציבורית נוחה ונגישה, אטרקציות זולות (ולעתים גם חינמיות לחלוטין), שווקים תוססים ונופים. בנוסף, תוכלו למצוא טברנות מקומיות במחירים נמוכים שיספקו לכם אוכל נהדר וגם חוויה אותנטית.

סופיה, בולגריה

סופיה היא עיר אירופאית מגוונת, רגועה וידידותית למשפחות. ניתן למצוא בה מוזיאונים, פארקים, מבנים ארכיטקטוניים מרשימים, ועוד. מה שהופך אותה לאטרקטיבית במיוחד זה מזג האוויר הנעים (אפילו באוגוסט), שפע של מלונות ומסעדות זולות, טיסות במחירים נמוכים וגם הכנסת האורחים המצוינת של העם הבולגרי. 

  • מקומות מומלצים בסופיה
    • מפל בויאנה
    • מוזיאון הילדים מוזייקו
    • גני בוריסובה גרדינה
    • שדרות ויטושה
    • קתדרלת אלכסנדר נבסקי

פראג, צ’כיה

פראג היא עיר היסטורית מקסימה, שמציעה שפע של פארקים יפים, מוזיאונים לכל המשפחה, טירות עתיקות ומופעי תיאטרון צבעוניים. מומלץ לקחת יום ולהסתובב בסמטאות הציוריות. הילדים ייהנו מאוכל הרחוב, שמספק תחליף זול, טעים וחווייתי לארוחות במסעדות (מאפים, נקניקים, ואפילו גולאש מסורתי). באופן כללי, המחירים בצ’כיה נחשבים לנמוכים במיוחד ביחס ליעדים אחרים באירופה. 

Prague, September 18, 2017: Children play soap bubbles and rejoice in the city street.

בודפשט, הונגריה

בודפשט היא עיר מרשימה ביופיה, עם נהר הדנובה הרחב שחוצה אותה והארכיטקטורה העתיקה. היא מציעה הרבה אטרקציות לכל המשפחה – ממוזיאונים אינטראקטיביים ועד בריכות ומעיינות חמים במחירים זולים ונוחים לכל כיס. זהו גם אחד היעדים הזולים ביותר באירופה, עם מלונות לא יקרים והרבה טיסות לואו קוסט מהארץ. 

  • מקומות מומלצים בבודפשט

ברלין, גרמניה

ברלין היא עיר מגוונת ומרתקת. למרות שהיא ידועה בעיקר בזכות חיי הלילה שלה, העיר מציעה גם שפע של פעילויות למשפחות כמו שווקים, מוזיאונים וכמובן האיסט סייד גלרי המפורסם בו תוכלו לראות ציורי גרפיטי יוצאי דופן. אפשרי בהחלט לתכנן חופשה בברלין בלי לקרוע את הכיס, בעיקר אם מוותרים על חלק מהארוחות במסעדות לטובת פיקניק בפארקים היפהפיים. ניתן למצוא גם הרבה אטרקציות חינמיות, ואפשרויות לינה במחירים סבירים. 

כמו בכל טיול, גם כשמתכננים טיסה לכל המשפחה אסור לוותר על ביטוח נסיעות איכותי. הביטוח של פספורטכארד מעניק לכם כיסוי רפואי מלא, שירות בשפה העברית24/7  ותשלום באמצעות כרטיס אשראי ייעודי – ללא השתתפות עצמית.  

לרכישת ביטוח הנסיעות של פספורטכארד לחצו כאן.