אנטליה ידועה בעיקר בזכות טבע מרשים ומלונות הכל כלול, אבל למעשה היא גם אחד מיעדי השופינג השווים במזרח התיכון – עם מגוון עצום של מרכזי קניות. בכתבה הבאה ריכזנו עבורכם את עשרת הקניונים והשווקים המומלצים ביותר בעיר, כדי שתוכלו לתכנן את מסע הקניות האידיאלי. 

קניונים באנטליה

לנד אוף לג’נדס – The Land of Legends Shopping Avenue

לנד אוף לג’נדס הוא אחד האתרים התיירותיים המרשימים באנטליה. הוא כולל פארק שעשועים ענק, מלון, וקניון פתוח עם חנויות נבחרות (איב רושה, קונברס, גאפ ועוד). המקום מציע חוויית קניות ייחודית, אזור אוכל מפנק, וגם הזדמנות לצלם כמה תמונות שיגרמו לחברים ולמשפחה לקנא.

אם תבחרו לשלב את השופינג עם ביקור בפארק השעשועים, תוכלו ליהנות מכל האטרקציות המרגשות – רכבות הרים, בריכות, מופעים חיים והפתעות נוספות.

פארק שעשועים באנטליה
Belek, Antalya, Turkey – May 15, 2021: The Land of Legends theme park in Belek. Magicone adventure

אנטליה מיגרוס – Antalya Migros

הקניון הזה מציע למבקרים שתי קומות רחבות ידיים, עם כ-130 חנויות של מותגים מקומיים ובינלאומיים – זארה, מנגו, ליווייס וכו’. ניתן למצוא מבחר רחב במיוחד של חנויות הנעלה ומוצרי עור, וכמובן אזור אוכל עם רשתות מזון מהיר מוכרות כמו KFC ומקדונלדס.

אם אתם מגיעים עם ילדים, תוכלו ליהנות איתם באזור המשחקים או בקולנוע שבתוך הקניון. בנוסף, ההגעה היא נוחה מאוד (בין אם ברכב או בתחבורה ציבורית).

קניון אנטליה – Mall of Antalya

קניון אנטליה הוא אחד ממרכזי הקניות הנעימים והמרווחים ביותר במחוז. הוא מציע שדרות רחבות, מעליות שקופות, עיצוב ירוק עם הרבה צמחיה ופינות ישיבה רבות. בנוסף, בקניון יש קולנוע ואזור אוכל.

מגוון החנויות הוא רחב במיוחד – מאופנה והנעלה, דרך אקססוריז ותכשיטים, ועד למבחר לא רע של אלקטרוניקה. 

דיפו אאוטלט – Deepo Outlet Center

דיפו אאוטלט נמצא בצמוד לקניון אנטליה ומעניק אלטרנטיבה מעולה למי שרוצה ליהנות מכל המותגים המוכרים, במחירים נמוכים במיוחד. זהו אחד האאוטלטים הגדולים במזרח התיכון. 

חוץ ממגוון החנויות הוא מציע גם מסעדות, בתי קפה, קולנוע ואזור משחקים מרהיב לילדים בכל גיל. 

טרה סיטי – TerraCity

טרה סיטי הוא קניון המשלב שופינג ולייף סטייל, עם כ-130 חנויות ו-30 מסעדות. במקום יש סניפים של כל המותגים הבינלאומיים, כולל כמה רשתות מבוקשות שלא נמצאות בכל מקום (כמו לדוגמה מרקס אנד ספנסר). 

מפעם לפעם מתקיימות אטרקציות שונות: שיעורי יוגה בקומת הגג, פעילויות לילדים, הקרנות סרטים ועוד. מומלץ להתעדכן בעמוד האינסטגרם.

מארק אנטליה – MarkAntalya AVM

מארק אנטליה הוא קניון מודרני הממוקם בלב העיר. הקניון נבנה ועוצב בסגנון עכשווי, עם שדרות הליכה רחבות, גג שקוף, אזורי ישיבה ועוד. בין החנויות שתמצאו בו: אדידס, ברשקה, H&M ועוד מותגים עולמיים ומקומיים.

מבחינת אטרקציות – במקום יש קולנוע גדול וגם אירועים מתחלפים, כמו תערוכות אמנות וירידים.

אגורה אנטליה – Agora Antalya

אגורה אנטליה הוא מרכז קניות ובילויים לכל המשפחה המעוצב בהשראת העולם העתיק, עם סגנון עוצמתי וחד. יש בו עשרות חנויות מותגים ובוטיקי מעצבים, אזור חיצוני מרשים עם צמחייה ובריכת נוי גדולה, מסעדות, בתי קפה ואטרקציות. זהו גם הקניון היחיד המכיל סניף של איקאה. בנוסף תוכלו ליהנות מקולנוע, אולם באולינג, אזור משחקים לילדים ועוד.

MANAVGAT, TURKEY – NOVEMBER 08, 2019: Nova Mall is a shopping and entertainment centre in Manavgat city in Antalya region in Turkey

שווקים באנטליה

שוק לארה – Laura Market

שוק לארה הוא שוק שבועי תוסס ומלא חיים, אשר מתקיים בכל יום שבת בשכונת לארה, לא רחוק מחוף הים. זהו שוק פתוח אשר מחולק לאזורים שונים: ביגוד, פירות וירקות, תכשיטים, בשמים וכו’. אוהבי הוינטג’ ימצאו גם בגדי יד שניה במצב טוב. 

לשוק לארה תיירים וגם מקומיים, מה שהופך את האווירה לססגונית במיוחד.

  • Şirinyalı, 1500. Sk. 10 A, 07160 Muratpaşa/Antalya
  • פתוח בימי שבת, 09:30-18:30

שוק אנטליה/השוק הישן – Antalya Bazaar/Old Bazaar

השוק הזה הוא השוק המרכזי באנטליה לשופינג, מזכרות, ועוד הפתעות. זהו שוק מקורה עם אזור פתוח ושדרה מרכזית רחבה.  תוכלו למצוא הרבה פריטים בעבודת יד וחפצים טורקיים מסורתיים, תבלינים, בגדים ותכשיטים. המחירים לא גבוהים, וניתן גם להתמקח (בנימוס, כמובן).

  • Balbey, 07040 Muratpaşa/Antalya, Türkiye
  • פתוח כל יום, 10:00 עד חצות

רחוב אטאטורק – Atatürk Street

רחוב אטאטורק הוא הרחוב המרכזי והציורי ביותר באנטליה. מדובר בשדרה רחבה הנמתחת לאורך 750 מטרים, ומובילה אל העיר העתיקה. השדרה מלאה בעצי דקל גבוהים, פרחים, בתי קפה, מסעדות, מלונות וחנויות בוטיק. בנוסף, תוכלו למצוא אטרקציות תיירותיות (פארק, מוזיאון, ולעתים מופעי רחוב).

זהו מקום מעולה לשופינג, וגם להליכה קלילה וארוחת צהריים. 

  • Atatürk Caddesi, Muratpaşa, Antalya
  • רוב החנויות פתוחות משלישי עד שבת, 10:00-17:00

רגע לפני שעולים על המטוס לקראת החופשה המיוחלת באנטליה, חשוב לזכור לעשות ביטוח נסיעות בחו”ל. זה לוקח רק כמה דקות, אבל ברגע האמת – חשוב שיהיה לכם כיסוי ביטוחי מלא. הביטוח של פספורטכארד מעניק לכם כיסוי רפואי מלא, שירות בשפה העברית 24/7 ותשלום באמצעות כרטיס אשראי ייעודי – ללא השתתפות עצמית. 

לרכישת ביטוח הנסיעות של פספורטכארד לחצו כאן.