מי שאוהב שופינג חייב לבקר בבוקרשט לפחות פעם אחת. מדובר ביעד מעולה לקניות מכל סוג ובמחירים נמוכים. אם תמיד חלמתם לצאת מהקניון עם עשרות שקיות או לאסוף פריטי וינטג’ בשווקים ססגוניים, זה המקום להתפרע. במאמר הבא תמצאו את עשרת הקניונים, השווקים והאאוטלטים המומלצים ביותר, כולל כל הפרטים שיהפכו את הביקור להצלחה. 

מדרחוב ברומניה
Bucharest, Romania – July 6th 2018 – Tourists having lunch in a nice restaurant inside the old town of Romania in Europe

קניונים בבוקרשט

אפי קוטרוצן  – AFI Cotroceni

בעיניי רבים, אפי קונטורצן הוא אחד הקניונים הטובים במזרח אירופה. הוא מציע שילוב מעולה של חנויות ואטרקציות, מה שהופך אותו גם לאתר תרבות ולא רק שופינג. משפחות ימצאו אזור משחקים כיפי, “מוזיאון חושים” מרתק, זירת החלקה על הקרח ועוד. עבור מבוגרים, הקניון מארח מפעם לפעם אירועי מוזיקה או תערוכות אמנות עכשווית של אמנים מקומיים. 

גם אפשרויות השופינג לא מאכזבות: מעל ל-300 חנויות של ביגוד, הנעלה וקוסמטיקה, וכן אזור אוכל עשיר.

קניון בוקרשט – Bucharest Mall

קניון בוקרשט הוא הקניון הראשון ברומניה. מאז הפתיחה הרשמית בשנת 1999, הוא לא מפסיק להתחדש ונותר אחד ממרכזי הקניות הגדולים והאהובים במזרח אירופה.

הקניון בנוי בארבע קומות, אשר מכילות מאות חנויות מגוונות: אופנה, תכשיטים, כלי בית, מותגים בינלאומיים (אדידס, ברשקה ועוד), וגם מחלקה שלמה המוקדשת לאלקטרוניקה – הכל במחירים מצויינים. בנוסף, תמצאו אזור אטרקציות לילדים, קולנוע ומסעדת גג המעניקה נוף פנורמי על כל העיר. 

קניון בניאסה – Baneasa Shopping City

קניון בניאסה מתפרש על פני ארבע קומות. יש בו מעל 250 חנויות, אזור מסעדות ברמה גבוהה, קולנוע Dolby Atmos ואולמות משחקים מקצועיים (באולינג, סנוקר, קלפים ומשחקי מזל). 

רוב החנויות הן של מותגים בינלאומיים, כמו אלדו ודיור, אם כי תוכלו למצוא גם כמה בוטיקים של מעצבים מקומיים. הקניון ידוע בזכות הנוחות המושלמת שהוא מציע למבקרים, החל ממגרש חניה גדול, דרך חללים מוארים ורחבי ידיים, ועד למערכת אבטחה מתקדמת. 

קניון מגה – Mega Mall

עם ארבע קומות, גג זכוכית שקוף ואזור מסעדות, קניון מגה הוא המקום האידאלי להעביר בו יום שלם של שופינג. הוא מכיל כ-220 חנויות, ונחשב לקניון הכי צעיר וטרנדי בסביבה. בין המותגים המוכרים: פנדורה, פוט לוקר ונייק.

 מבחר האטרקציות הוא קטן יותר מאשר בקניונים האחרים, כך שהמקום מתאים בעיקר למי שמחפש אופנה ואקססוריז.

סאן פלאזה – Sun Plaza Shopping Center

סאן פלאזה הוא קניון נעים אשר מתאים מאוד למשפחות עם ילדים – בלי לוותר שופינג בכ-170 חנויות אופנה. כל החנויות והאטרקציות נמצאות בקומה אחת, כך שאין צורך לנסוע הלוך ושוב במעלית או במדרגות הנעות.

בין המותגים תמצאו את זארה, H&M, הרוויס, והכל במחירים נמוכים הרבה יותר מאשר בארץ. בנוסף, יש קולנוע, אטרקציות לילדים, וכמובן אזור אוכל שלא ישאיר אתכם רעבים. 

קניון פארק לייק – Park Lake Mall

קניון פארק לייק הוא קניון דו קומתי מודרני מאוד, עם עיצוב בהשראת הטבע: הרבה אור טבעי, אזור חיצוני גדול וירוק, צמחייה מטופחת בכל פינה, ואווירה מלאת חיים. 

במקום יש סניפים של כל המותגים הגדולים, כולל פרימרק המוכר והאהוב מאוד על הקהל הישראלי. 

People waiting in line to buy meat on the grill, pork steaks, chicken breast, sausages, pieces of meat chops at a food festival in Bucharest, Romania – 2019

שווקים בבוקרשט

שוק אובור – Piata Obor

שוק אובור נמצא לא רחוק מהעיר העתיקה של בוקרשט. הוא מחולק לאזור פתוח ואזור מקורה. זהו שוק אוכל עתיק אשר מציע חומרי גלם טריים, אוכל רומני מסורתי וגם כמה דוכנים של פריטים בעבודת יד ומזכרות. למרות שמגיעים לשוק לא מעט תיירים, הוא שמר על האווירה האותנטית שלו, ונחשב לאחד המקומות שאסור לפספס בביקור בבוקרשט.

  • Strada Ziduri Moși 4, București 077085
  • פתוח כל יום מ07:00. שני עד שישי נסגר ב-19:00, שבת ב-18:00, ראשון ב-16:00
  • אתר אינטרנט
  • אינסטגרם

שוק אמזי – Piata Amzei

שוק אמזי הוא שוק חקלאים מקומי, אשר ניתן למצוא בו הכל מהכל – החל מפירות טרופיים מיובאים, דרך מוצרי מעדנייה מסורתיים, ועד לחומרי גלם “מהשדה לצלחת”. בדומה לשוק אובור, גם כאן יש חלק פתוח וחלק מקורה. האווירה היא מקומית ואותנטית – מומלץ למי שרוצה לחוות את רומניה האמיתית.

  • Strada Piața Amzei, București
  • פתוח כל יום מ-06:00. שני עד שישי נסגר ב-21:00, שבת ב-19:00, ראשון ב-15:00
  • אתר אינטרנט

שדרת ויקטורי – Calea Victoriei

שדרת ויקטורי היא אזור השופינג המרכזי של בוקרשט, עם חנויות של מעצבי על כמו ורסאצ’ה וגוצ’י. בנוסף, לאורך הרחוב יש גם אטרקציות שונות ומבנים בעלי חשיבות היסטורית (אל תוותרו על ארמון קנטקוזינו). 

כצפוי, המחירים לא זולים – אבל מומלץ להגיע כדי להסתובב, לשתות קפה וליהנות מהאטרקציות ומהאווירה.

  • Calea Victoriei 25, București
  • רוב החנויות פתוחות בין 10:00-20:00 במהלך השבוע וסגורות ביום ראשון

כמו בכל טיול, גם כשמתכננים טיסה לבוקרשט אסור לוותר על ביטוח נסיעות איכותי. הביטוח של פספורטכארד מעניק לכם כיסוי רפואי מלא, שירות בשפה העברית24/7 ותשלום באמצעות כרטיס אשראי ייעודי – ללא השתתפות עצמית.  

לרכישת ביטוח הנסיעות של פספורטכארד לחצו כאן.