מבוטחים יקרים,
אנו יודעים שהשהייה הבלתי מתוכננת בחו"ל מעלה שאלות רבות. לכן, ריכזנו את כל המידע והנושאים החשובים בעמוד אחד.

לחצו כאן למעבר לעמוד המידע

מבוטחים יקרים,
אנו יודעים שהשהייה הבלתי מתוכננת בחו"ל מעלה שאלות רבות. לכן, ריכזנו את כל המידע והנושאים החשובים בעמוד אחד.

לחצו כאן למעבר לעמוד המידע

הבהרות ותנאי שימוש

  • תנאים לקבלת השירות
    • השירות ניתן באמצעות צד ג’.
    • יש להירשם לשירות מראש.
    • יש למלא פרטים מדויקים בעת הרישום – שלכם ושל בני המשפחה הטסים עמכם.
    • ברישום לשירות הינך מאשר/ת ומסכים/ה לתנאי השימוש והשירות
    • יש לוודא שקיבלת אישור על ביצוע רישום מוצלח בתום תהליך הרישום.
    • למידע מפורט על תהליך ההרשמה וקבלת השירות לחצו כאן
  • כניסה לטרקלין
    • לא בכל שדה תעופה ישנו טרקלין.
    • שימו לב, כי לא בכל טרקלין ניתן להכניס ילדים.
    • רשימת הטרקלינים הפעילים עשויה להשתנות מעת לעת ללא הודעה מראש.
    • יש לפעול בהתאם לתנאי כניסה לטרקלינים

  • השירות ניתן באמצעות צד שלישי
    • מידע אודותך יועבר לחברה נותנת השירות לצורך קבלת השירות.
    • מובהר כי מסירת מידע אישי, שמירתו והעברתו תעשה בהתאם ובכפוף למדיניות הפרטיות של PassportCard
    • יובהר כי תנאי השירות והשימוש עשויים להשתנות ללא הודעה מראש.
  • השירות
    • אם טיסתכם התעכבה מעל 90 דקות, הוואוצ’ר שלכם יחכה לכם במייל אותו עדכנתם בתהליך הרישום לשירות (יש צורך בחיבור לאינטרנט).
    • הכניסה לטרקלין מותנית בהצגת הוואוצ’ר שקיבלת, בצירוף מסמך מזהה (כגון: דרכון).
    • יש להקפיד על כללי ההתנהגות הנהוגים בכל טרקלין.
    • תוקף השובר הינו למשך 14 יום ממועד קבלתו
    • עם קבלת השובר יש לפעול בהתאם לתנאי השימוש בו
    • שווי השירות אינו עולה על 250 ש”ח לאדם