מידע שימושי

שאלות ותשובות

תביעות ביטוח – שאלות ותשובות

האם צריך לשמור מסמכים אחרי טיפול רפואי?

כן. המסמכים יסייעו לנו להעניק לכם את הטיפול הטוב ביותר. מידע נוסף על המסמכים השונים תוכלו למצוא בעמוד התביעות.
קרא עוד

אילו נותני שרות רפואי מכבדים את PassportCard?

כרטיס PassportCard תקף בכל המרפאות ובתי המרקחת בעולם, המכבדים MasterCard ו Visa.
קרא עוד

מה עושים במקרה של אובדן כרטיס?

קודם כל, חשוב לדעת שהביטוח שלכם בתוקף גם ללא הכרטיס. אם איבדתם אותו, התקשרו לשירות הלקוחות שלנו, ואנחנו ננפיק לכם כרטיס חדש.
קרא עוד

האם הכרטיס המגנטי בתוקף אחרי החזרה ארצה?

בהחלט. לפני הנסיעה הבאה, פשוט התקשרו אלינו ואנחנו נפעיל אותו במקום.
קרא עוד

האם תוכניות הביטוח מכסות גם נשים בהריון?

כן. אפשר לרכוש הרחבות של תכנית הביטוח, בהתאם לשלב בהריון ולאופי שלו.
קרא עוד

מה קורה במקרה של קיצור, ביטול או דחיית נסיעה?

התקשרו אלינו, ואנחנו נבדוק את הזכאות שלכם לכיסוי, על פי הפוליסה.
קרא עוד

מיהי החברה המבטחת?

החל מה 01 ליוני 2020 החברה המבטחת היא דיויד שילד חברה לביטוח בע"מ.
קרא עוד

איך מקבלים את כרטיס PassportCard, לפני הנסיעה?

פשוט.רוכשים פוליסת ביטוח, הכרטיס יחכה לכם בעמדה שלנו בנתב"ג, טרמינל 3- שרוול D.
קרא עוד

למה כדאי לעשות ביטוח נסיעות עם PassportCard?

פוליסת ביטוח מודולארית המציעה פתרונות ביטוח מגוונים וסל הרחבות לבחירה: • כיסוי מלא להוצאות רפואיות במקרה חירום בחו"ל – גם כתוצאה מהידבקות בקורונה (למעט מקרים מיוחדים שיתעדכנו בתהליך החיתום). • כיסוי להוצאות הארכת שהיה במדינת היעד עקב סירוב העלאה לטיסה מחשש להידבקות בקורונה – תשלום באמצעות כרטיס ה- PassportCard. • כיסוי לביטול נסיעה עקב אבחנה חיובית לנגיף הקורונה / אשפוז. • שירות ייעוץ רפואי מרחוק (Telemedicine) מבלי לעזוב את חדר המלון (באירופה, אנגליה, רוסיה, תאילנד). • אין צורך להוציא כסף מהכיס! כרטיס ה- PassportCard ישלם! • פטור מלא מהשתתפות עצמית בעת תשלום הוצאות רפואיות בחו"ל באמצעות כרטיס ה- PassportCard.
קרא עוד

מה עושים במקרה של מצוקה רפואית בחו"ל?

התקשרו אלינו. נטען את הכרטיס שלכם בסכום המתאים, כדי שתוכלו לשלם לרופא, בלי להוציא כסף מהכיס.
קרא עוד

מהן שעות הפעילות של מוקד שירות הלקוחות?

מוקד שירות הלקוחות לשוהים בחו"ל פועל 24 שעות ביממה, ומספק פתרון מיידי לכל בעיה – כולל מצוקה רפואית, עיכוב בהגעת מזוודות, גניבה ומקרי חירום. ללקוחות השוהים בישראל, מוקד השירות נותן מענה בימים א-ה בשעות 08:00-16:30 ובימי ו' וערבי חג 08:00-13:00
קרא עוד

לרכישת פוליסה אונליין / להתחברות לאיזור האישי