מידע שימושי

שאלות ותשובות

PassportCard Flight Delay

ביצעתי רישום לשירות וקיבלתי הודעה “טיסה לא נכללת בשירות”/ניסיתי לאתר את הטיסה ללא הצלחה. האם לא אוכל להירשם עם טיסה זו?

חלק מהטיסות וחברות התעופה אינן נתמכות בשירות. במקרים אלה לא יהיה ניתן ליהנות מהשירות.
קרא עוד

האם ניתן ליהנות מהשירות אם הטיסה שלי ממריאה מטרמינל 1?

נכון להיום לא קיים טרקלין בטרמינל 1.
קרא עוד

איזה עיכוב טיסה מזכה אותי בשירות?

כל עיכוב טיסה של מעל 90 דקות לאחר פתיחת דלפקי הצ’ק אין לטיסה.
קרא עוד

איך אפשר לוודא שהרישום נקלט בצורה תקינה?

בסיום ההרשמה תקבל אישור הרשמה לכתובת המייל שלך. במידה ולא קיבלת, אנא הירשם בשנית והמתן לקבלת אישור ההרשמה לכתובת המייל שלך.
קרא עוד

אני לא בטוח שההרשמה שלי תקינה איך אני בודק זאת?

ראשית יש לבדוק את תיבת המייל שעודכנה בתהליך הרישום לשירות. במידה ולא התקבל מייל לאחר רישום ניתן לבצע רישום שוב, המערכת דורסת את הרישום הקודם במידה ובוצע ושולחת הזמנה לפי הרישום האחרון.
קרא עוד

כמה זמן לפני הטיסה ניתן להירשם? שכחתי להירשם והטיסה שלי עוד שעתיים, האם אני זכאי להטבה?

ראשית יש לבצע רישום לטיסות חזרה במידה ויהיה עיכוב תוכל ליהנות מהשירות. באופן עקרוני נדרש להירשם לשירות לפחות 6 שעות לפני הטיסה כדי שהמערכת האוטומטית תזהה במקרה של עיכוב. בכל מקרה אנו ממליצים לעדכן את הטיסות הלוך בתהליך ההרשמה אך לא נוכל להתחייב שהן יספיקו להיקלט במערכת הבינלאומית שמסנכרנת את כלל שדות התעופה בעולם.
קרא עוד

האם אקבל שובר כניסה לטרקלין במצב של עיכוב מתגלגל (כאשר העיכוב מתחיל בפחות מ-90 דקות, ולאחר מכן יש עיכוב נוסף)?

כאשר העיכוב הוא במצטבר 90 דקות ומעלה המערכת תזהה את העיכוב ותקבלו אימייל עם שובר הכניסה לטרקלין.
קרא עוד

האם ניתן להירשם דרך מוקד שירות הלקוחות או באמצעות סוכן הביטוח שלי?

לא. ההרשמה הנה באופן עצמאי בלבד באמצעות אתר החברה.
קרא עוד

כמה אנשים יכולים להרשם?

כל התיק המשפחתי שמחזיק בפוליסה פעילה בפספורטכארד (יכולים להירשם להטבה עד 6 נפשות לפוליסה). *לידיעתך, חלק מהטרקלינים אינם מקבלים ילדים מתחת לגיל 12.
קרא עוד

לאן אפשר לפנות במקרה שבו לא הצלחתי להרשם?

במקרה בו לא הצלחתם להירשם, תוכלו ליצור קשר עם שירות הלקוחות PassportCard. נא לציין מה הבעיה בתהליך הרישום ונציג יסייע לך.
קרא עוד

מה עלי להציג כדי להכנס לטרקלין במידה ויש עיכוב?

כרטיס עליה למטוס, כרטיס PassportCard והשובר שהתקבל בדוא”ל בעת ההודעה על העיכוב.
קרא עוד

מהם השירותים הניתנים בטרקלין?

שירות זה ניתן בכ-1200 טרקלינים ברחבי העולם, הטרקלינים שונים זה מזה בתנאים ובמגוון. חשוב לשים לב, ישנם טרקלינים שלא מאפשרים כניסה לילדים.
קרא עוד

נרשמתי לשירות, הטיסה שלי התעכבה אבל לא קיבלתי שובר מה עלי לעשות זאת?

לבדוק שוב את תיבת המייל שלך שעודכנה בתהליך ההרשמה לשירות במידה ולא התקבלה הזמנה ליצור קשר עם שירות הלקוחות PassportCard.
קרא עוד

לרכישת פוליסה אונליין / להתחברות לאזור האישי