5 המקומות המומלצים לירח דבש

ירח הדבש המושלם תלוי במקום אליו תבחרו לטוס. זכרו שהמטרה היא פשוט להיות ביחד, ולכן אין צורך בכמות גדולה של אטרקציות. לכל מקום יש את היתרונות שלו: מסעדות איכותיות, מופעי תרבות באיזורים אורבניים, או טבע קסום באיי תאילנד והפיליפינים. כדי לבחור את היעד הנכון, קחו בחשבון את מגבלות התקציב והזמן, עונת השנה וכמובן את ההעדפות והחלומות שלכם.
לפני שאתם מתחילים לארוז את המזוודות, זכרו שביטוח הנסיעות של פספורטכארד ילווה אתכם בכל יעד ובכל מצב – כדי לוודא שתזכו בהאני-מון שתמיד חלמתם עליו.

חוף בתולי במקסיקו

ירח דבש במקסיקו

מקסיקו היא אחת מחמשת היעדים הפופולריים ביותר לירח דבש. הארץ הענקית מציעה שלל אטרקציות מרגשות, ריזורטים מפנקים וחופים זהובים – כל מה שזוג טרי צריך כדי לחגוג את החיים הטובים. החודשים המומלצים לירח דבש חלומי במקסיקו הם בין דצמבר לפברואר, לפני שנהיה חם מדי. רוב הזוגות בוחרים לנפוש בעיר קנקון, המציעה מגוון ריזורטים מפוארים וחוף ים ארוך וקסום. אם קנקון מעט עמוסה עבורכם, יש מגוון ערים נוספות המציעות האני-מון מהאגדות, כגון פלאיה דל כרמן, קוזומל, סן קריסטובל, איסלה מוחרס ועוד.

ירח דבש בתאילנד

תאילנד היא טיול ירח דבש מושלם לזוגות שאוהבים לגוון. השילוב בין עיר תוססת, טבע בתולי וריזורטים יוקרתיים יוצרים טיול שאי אפשר לעמוד בפניו. העונה המומלצת היא בין נובמבר לפברואר. עם זאת, ריבוי האפשרויות דורש תכנון מדוקדק על פי העדפות ותקציב. החליטו מראש כמה מהטיול תרצו להקדיש לבילויים ואטרקציות וכמה לרביצה רגועה על החוף, והזמינו מראש את המלונות והטיסות הפנימיות. אנחנו ממליצים לשלב בין כמה מקומות בעלי אופי שונה, כמו עיר הבירה בנגקוק, צ’אנג מאי והאי המפורסם קופנגן. אל תשכחו לדאוג לביטוח נסיעות שיכסה אתכם בכל מצב ולוודא שיש בידיכם את כל אישורי הקורונה הנחוצים.

ירח דבש בפיליפינים

הפיליפינים הם המקום המושלם לאלו המחפשים שקט, שלווה ופרטיות. החודשים המומלצים ביותר לירח דבש בפיליפינים הם בין מאי לדצמבר, הנחשבים לעונה הטובה ביותר לחופשה באיים.
תכננו את הזמן כך שיהיה לכם איזון נכון בין טיולים פסטורליים בטבע (אנחנו ממליצים על טגאיטאי הסמוכה לעיר הבירה מנילה), בטן גב, וכמובן קצת שופינג אורבני. האי שנחשב ליפה ביותר בפיליפינים הוא פלוואן, אך גם אם תבחרו בכל אחד מהאיים האחרים, כנראה שלא תתאכזבו.

ירח דבש באיטליה

אין דבר קלאסי יותר מירח דבש באירופה, ואם כבר אירופה – אז למה לא איטליה? הקולוסיאום המרשים של רומא, הנופים הירוקים של טוסקנה, הגונדולות של ונציה והגלידה של סיציליה, הופכים את ארץ המגף ליעד המועדף על מאות זוגות בכל שנה. העונה המומלצת היא האביב, למרות שאם תבחרו לטוס לירח דבש בצפון איטליה, תוכלו לטייל גם בקיץ. עכשיו כשמצב הקורונה באיטליה התייצב באופן יחסי, זה בדיוק הזמן לחזור ולטייל בה. טיפ – אם אתם נוסעים דווקא בפברואר, בחרו בירח דבש בונציה ואל תפספסו את פסטיבל המסכות.

ירח דבש במלדיביים

המלדיביים הם בין היעדים הידועים ביותר לירח דבש אקסקלוסיבי. המדינה מלאה באתרים וריזורטים מיוחדים לזוגות בירח הדבש, ואטרקציות כמו מסאז’ זוגי וארוחות מיוחדות לזוגות. מומלץ להגיע למלדיביים בין מאי לאפריל, אם כי גם העונות האחרות יכולות להיות מתאימות, אם המונסונים לא מפריעים לכם (בינינו, אין כמו לצפות בגשם מחלון החדר הרומנטי שלכם). האיים המומלצים ביותר במלדיביים הם מאלה הידוע ביופיו, והולומאלה – האי המלאכותי מעשה ידי אדם. בכל אחד מהאיים תוכלו למצוא מגוון ריזורטים איכותיים, כמו מדהופושי (Medhufushi) או רשת שרתון המוכרת.

לצד היעדים הקלאסיים שצויינו, קיימים גם מספר יעדים אקזוטיים לירח דבש שלא רבים מהנופשים מגיעים אליהם. אז אם אתם מעוניינים בירח דבש אקזוטי ומיוחד, אתם יכולים לחשוב באופן יצירתי – אין כזה דבר יעד בלתי אפשרי. אז בין אם בא לכם על טנזניה, ארגנטינה או אפילו טאיוואן, אין דבר שיעצור אתכם מלתכנן את ירח הדבש האולטימטיבי.

שאלות ותשובות

מה זה ירח דבש?

ירח דבש הוא חופשה שבאופן מסורתי זוגות לוקחים אחרי החתונה, כדי לחגוג את תחילת החיים המשותפים שלהם.

איפה כדאי לעשות ירח דבש?

ירח דבש הוא הזדמנות נהדרת לצאת לחופשה שתמיד חלמתם עליה – בין אם מדובר באירופה, אסיה, דרום אמריקה או אפילו כאן בארץ. זו הזדמנות של פעם בחיים להגשים את החלומות הפרועים ביותר.

לאן לטוס לירח דבש?

בכתבה תוכלו למצוא מגוון רעיונות למקומות נהדרים לטוס אליהם לירח דבש מנצח. ההמלצה שלנו היא לבחור מקום שיש בו את כל מה שאתם צריכים כדי ליהנות – בין אם זה מלונות מפנקים, אטרקציות בלתי נשכחות, אוכל נהדר או כל אלו יחד.

איך לתכנן ירח דבש?

קחו בחשבון את כלל המשתנים – תקציב, עונה בשנה, הזמן העומד לרשותכם וכמובן העדפות אישיות. רשמו את הכל על דף בצורה מסודרת, וערכו השוואה בין היעדים השונים כדי לבדוק מה מהם הכי מתאים לצרכים שלכם.

ביטוח נסיעות לחופשת ירח דבש

כל זוג רוצה לעשות האני-מון מושלם, ולעתים הדבר כרוך בחודשים ארוכים של התלבטויות ותכנונים. אבל בכל טיול או ביקור במקום חדש, דברים שלא צפיתם יכולים להשתבש. במצב כזה, חשוב שיהיה לכם כיסוי ביטוחי מלא: כזה שנותן לכם שירות בעברית, עונה על הצרכים הרפואיים, וגורם לכם להרגיש בטוחים כדי שתוכלו להנות מירח הדבש שתכננתם. פוליסת הביטוח של פספורטכארד תדאג שתוכלו לטייל בנחת – בכל יעד, בכל מצב.