(21) משרות פתוחות
תיאור התפקיד:
- ביצוע התאמות בנקים במטבעות שונים לרבות עבודה מול גורמים בארץ ובחו"ל.
- קליטה והתאמה של חשבוניות מספקים.
- הפקת חשבוניות ללקוחות וביצוע התאמות.
- טיפול בתשלומים ובתקבולים.
- אחריות על פקודות יומן ופעילויות שוטפות במסגרת סגירת חודש.
דרישות התפקיד:
- תעודת הנהלת חשבונות סוג 1+2 – חובה.
- ניסיון של לפחות שנתיים בהנהלת חשבונות בחברה גדולה – חובה.
- ניסיון בעבודה עם התאמות בנקים מרובי מטבעות – חובה.
- שליטה גבוהה באקסל.
- אנגלית ברמה גבוהה.
- סדר, דיוק ויכולת עבודה בצוות.
התפקיד כולל:
- אחריות על מחזור חיי העובד בחברה- קליטת עובדים, מענה לשאלות בתחום משאבי האנוש, דיני עבודה, ניודים, שיחות עובדים, שולחנות עגולים, דוחות שוטפים, סיומי העסקה (התפקיד אינו כולל את תחום רווחה והדרכה).
- ניהול תהליכי גיוס מקצה לקצה: נציגי שירות לקוחות, נציגי מכירות וגיוס למשרות מטה.
- עבודה שוטפת עם מנהלי החברה.
- עבודה במשרה מלאה ממשרדי החברה בנתניה.
דרישות:
- שנתיים ניסיון בגיוס ומשאבי אנוש (קליטת עובדים, שימור עובדים, סיומי העסקה) – חובה.
- תואר ראשון – חובה.
- אנרגיות טובות, חשיבה מחוץ לקופסא, יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בצוות.
- ניסיון קודם בגיוס נציגי שירות ומכירה – יתרון משמעותי
- ניסיון בעבודה עם רשתות חברתיות, כולל LinkedIn Recruiter.
- אנגלית ברמה טובה.
מנהל/ת הדיגיטל יהיה/תהיה אחראי/ת להובלת כלל פעילות הדיגיטל השיווקית של החברה בארץ ובעולם, כחלק ממנוע הצמיחה המרכזי של פספורטכארד. התפקיד כולל שילוב בין ניהול אסטרטגי ועסקי בזירה הדיגיטלית, חדשנות דיגיטלית ויכולת להוציא לפועל קמפיינים מורכבים במדיה הדיגיטלית.
תחומי אחריות עיקריים:
אסטרטגיה וניהול
- בניית אסטרטגיית דיגיטל שנתית לכלל מוצרי החברה בהתאם ליעדי ההכנסות.
- ניהול, תעדוף ובקרה של תקציבי דיגיטל בהיקפים גדולים.
- שליטה מלאה במדיה דיגיטלית.
- ניהול ספקים חיצוניים, סוכנויות דיגיטל, ומערכות טכנולוגיות תומכות כמו- Braze, Callbox
- פיתוח תהליכי עבודה עם ממשקים פנים־ארגוניים מכירות, שירות לקוחות ודאטה.
קמפיינים וביצוע
- הובלת פעילות Performance Marketing גוגל, פייסבוק, לינקדאין, תוכן ממומן.
- ניהול קמפיינים ממוקדים בשווקים שונים בחו"ל.
- ניהול הזירה התחרותית בדיגיטל בארץ ובחו"ל.
- אופטימיזציה שוטפת לשיפור ROI ועמידה ביעדי CAC (עלות רכישה) וLTV .
אנליטיקה וחדשנות ו-AI
- יצירת סטנדרטיזציה למדידה ובקרה, כולל דוחות ניהוליים שוטפים כמנוע לקבלת החלטות עסקיות.
- אחריות מלאה על מערכות מדידה שיווקיות ופעילות אוטומציה.
- הטמעת יכולות AI בתחום השיווק הדיגיטלי, כולל פרסונליזציה והפקת תובנות עסקיות.
- היכרות עם עולמות הGEO.
- חיבור בין דאטה, כלי אנליטיקה ויכולות טכנולוגיות לשיפור מסעות הלקוח.
דרישות התפקיד:
- ניסיון מוכח (לפחות 3 שנים) בניהול מחלקת דיגיטל – חובה.
- ניסיון משמעותי בניהול תקציבי דיגיטל שנתיים בהיקפים של מיליוני ₪.
- שליטה מלאה בערוצי Performance Marketing וניהול קמפיינים דיגיטליים מורכבים.
- היכרות מעמיקה עם מערכות Braze, Callbox – יתרון
- ניסיון בהובלת פרויקטי חדשנות דיגיטלית והטמעת טכנולוגיות AI .
- יכולות אנליטיות גבוהות והבנה עסקית מוכחת בהובלת יעדי צמיחה.
- כישורי ניהול והובלת צוותים, לצד יכולת עבודה מול ממשקים מרובים בארגון.
- שליטה מצוינת באנגלית ובעברית (דיבור וכתיבה).
- אנגלית שפת אם – יתרון
תיאור התפקיד:
- ניהול צוות עובדים והבאתם לעמידה ביעדים – ישיבות צוות, משובים, פידבקים בשוטף, שיבוץ למשימות, ניהול ובקרה על תיבות העבודה ותחקירים
- אחריות על ליווי ופיתוח מקצועי כולל חניכת עובדים, הכשרה והדרכה
- תמיכה מקצועית במהלך המשמרת ובשגרת יום העבודה
- ניהול, ייעול, בנייה, מיכון ובקרה של תהליכים מקצועיים בצוות
- טיפול בתקלות שוטפות הקשורות למערכות עבודה
- מתן מענה למחלקות השונות בחברה
דרישות התפקיד:
- יכולת הובלה והנעת עובדים ליעדים
- ניסיון ניהולי קודם – יתרון
- יכולת עבודה במצבי לחץ מול ממשקים ותיעדוף משימות
- רצינות, אחריות, יצירתיות ותפיסה ניהולית
- זמינות למשרה מלאה
דרוש/ה מנהל/ת מוקד מכירות בעל/ת ניסיון של 2-4 שנים בניהול צוותי מכירה והובלת יעדים.
הזדמנות יוצאת דופן להיכנס לתפקיד משמעותי, להשפיע ולהוביל מוקד של 8-10 אנשי מכירות מקצועיים בתוך חברה גלובלית, דינמית ומתפתחת.
כפיפות ישירה לסמנכ"לית השירות והמכירה.
התפקיד כולל:
- ניהול ישיר של צוות מכירות והובלה לעמידה ביעדים
- חניכה מקצועית, ליווי ופיתוח אישי של נציגים
- ניתוח דוחות, ביצוע בקרה שוטפת והפקת תובנות עסקיות
- עבודה שוטפת מול מחלקות פנים-ארגוניות
- הובלת תהליכי שיפור וייעול מתמידים
דרישות:
- ניסיון קודם של 2-4 שנות ניסיון בניהול צוות מכירות – חובה
- ניסיון מעשי במוקד מכירות – חובה
- ניסיון במכירות בינלאומיות ו/או בתחום הביטוח – יתרון
- כושר ביטוי מצוין בכתב ובעל פה
- אנגלית ברמה טובה מאוד (דיבור, קריאה וכתיבה)
- יכולת ניהול משימות מרובות
- ניסיון בעבודה מול Excel, ניסיון בהפקת וניתוח דוחות
- תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים
קבוצת פספורטכארד מחפשת נציגים/ות שירות ומכירה לצוות קטן ומשפחתי (8-10 נציגים).
התפקיד משלב מתן שירות ומכירת מוצר ייחודי ויחיד מסוגו בישראל.
משרה מלאה בנתניה, א’- ה’
דרישות:
- צרפתית ברמה גבוהה – חובה
- זמינות לעבודה 5 ימים בשבוע במשמרות
- יכולות מכירה גבוהות
- כושר ביטוי גבוה בע"פ ובכתב
- תודעת שירות גבוהה
דרוש/ה מנהל/ת תיקי לקוחות – אם יש לך גישה שירותית מעולה וניסיון קודם בליווי לקוחות עסקיים – מקומך איתנו!
משרה מלאה, בימים א’-ה’ במשרדי החברה בנתניה.
התפקיד כולל:
- מתן שירות ומענה ללקוחות עסקיים מהמובילים במשק
- העמקת הקשרים עם לקוחות קיימים והגדלת היקפי הפעילות
- עבודה שוטפת על מערכות פנימיות בחברה
- השתתפות בפרויקטים חוצי ארגון
דרישות:
- ניסיון של לפחות שנה בתפקיד דומה בארגון – חובה
- יחסי אנוש מצוינים ויכולת ביטוי גבוהה בעברית ובאנגלית
- יכולת ניהול משימות מרובות במקביל, עם ראש גדול ויוזמה
- זמינות לעבודה מול לקוחות גם מעבר לשעות העבודה הרגילות, לפי צורך
רוצה להשפיע באמצעות נתונים?
להיות חלק מתהליך קבלת ההחלטות של מחלקות שונות בארגון?
זו ההזדמנות שלך להצטרף לצוות אנליטי מקצועי שמוביל פתרונות מבוססי דאטה בארגון!
התפקיד כולל:
- שליפת נתונים, בניית דוחות וניתוח נתונים ב- Power BI Excel ו-SQL
- ניטור ושיפור מתמיד של דוחות קיימים
- בדיקת תקינות, דיוק ושלמות של נתונים מהמערכות ומהדוחות
- עבודה צמודה עם משתמשים עסקיים להבנת צרכים ופיתוח פתרונות מותאמים
- תיעוד דרישות ומידע רגיש בהתאם לצרכים
- זיהוי פערים בתהליכים והמלצה על שיפורים ואוטומציות
העבודה היא במשרה מלאה (א'-ה'), ממשרדי החברה בנתניה.
דרישות התפקיד:
- ניסיון של שנה לפחות בתפקיד בשליפה וניתוח נתונים – חובה
- מומחיות ב-Excel – חובה
- ניסיון בעבודה עם SQL – חובה
- ניסיון בכלי BI ודיווח כגון Power BI – יתרון משמעותי
- אוריינטציה לעבודה עם כלים וטכנולוגיות מבוססי AI – יתרון
- כישורים אנליטיים גבוהים ויכולת תשומת לב לפרטים
- כישורי תקשורת גבוהים בכתב ובעל פה – בעברית ובאנגלית
- יכולת למידה מהירה של מערכות חדשות
- גישה עצמאית ויכולת פתרון בעיות
תיאור התפקיד:
- אחריות על הפעילויות השיווקיות השוטפת של מוצר החברה לקהל הלקוחות וסוכני הביטוח בארץ ובחו"ל
- הוצאה לפועל של נגזרות המשימות של תוכניות העבודה ומהלכים שיווקיים וניהול התקשורת השיווקית ללקוח ולסוכני הביטוח
- אחריות ובקרה על תקציב מול ביצוע וניהול הרכש
- מעקב ובקרה אחר התוצאות השיווקיות
- עבודה שוטפת מול משרדי הפרסום והשיווק השונים – העברת בריפים, ביקורת על קבלת תוצרים תוך עמידה בלוחות זמנים
- עבודה מול ממשקים פנימיים בארגון
- עבודה מול מנהלת הסושיאל וניטור סנטימנט שלילי בסושיאל
- יכולת ליווי והפקה של אירועי שיווק כמו: כנסים, השקות, ימי עיון וכדומה
דרישות
- תואר ראשון בשיווק/פרסום/תקשורת – חובה
- ניסיון של לפחות שנתיים כתקציבאית\סופרוויזרית במשרד פרסום או במחלקת שיווק
- היכרות עם קמפיינים דיגיטליים
- יכולות אנליטיות גבוהות וניסיון בעבודה מבוססת דאטה
- יכולת עמידה ביעדים ועבודה בלוח זמנים צפוף
- ראש גדול, יוזמה אישית, עבודה בתנאי לחץ ואי וודאות
- יוזמה, משימתיות ויכולת ניהול
- עברית שפת אם, אנגלית ברמה גבוהה – חובה
תנאי העסקה:
- משרה מלאה, ימים א'-ה', ממשרדי החברה בנתניה
- המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
התפקיד כולל אחריות על פיתוח, יישום ואכיפת תוכנית הציות של החברה, תוך הבטחת עמידתה בכל החוקים, התקנות והרגולציות הרלוונטיים.
המשרה כוללת:
- פיתוח, יישום ואכיפת תוכנית הציות של החברה
- זיהוי, ניתוח והערכת סיכוני ציות
- מעקב אחר עמידת החברה בחוקים ובכללים הרלוונטיים
- ניהול מערכות בקרה ובדיקות
- הכשרה והדרכה של עובדים בנושא ציות
- חקירה וטיפול בהפרות ציות
- קשר שוטף עם רגולטורים
- עדכון שוטף בנהלים וחוקים רלוונטיים
דרישות התפקיד:
- תואר ראשון במשפטים, מנהל עסקים או תחום רלוונטי אחר
- ניסיון של 3 שנים לפחות בתחום הציות הפיננסי – חובה
- ידע מעמיק בחוקים, תקנות ורגולציות רלוונטיים
- ניסיון בניהול תוכניות ציות
- מיומנויות תקשורת בינאישית מעולות ויכולת עבודה עצמאית
- יכולת עבודה תחת לחץ ועמידה בלוחות זמנים
התפקיד כולל:
- מתן שירות ומכירה פרונטאלי בעמדת PassportCard בנתב"ג
- סביבת עבודה דינאמית
- עבודה במשמרות בוקר, ערב ולילה כולל סופי שבוע
דרישות התפקיד:
- נסיון בתחום השירות/מכירה – יתרון
- נכונות ל-5 משמרות בשבוע כולל אחת בסופי שבוע
*המשרה פונה לנשים ולגברים כאחד
Do you want to be part of a dynamic and fast-growing Insurtech company recognized as a leader in our industry? If so, we want to hear from you!
We are an award-winning Insurtech company, driving transformation in the insurance space with cutting-edge technology and a vision for the future.
What You’ll Do
- Lead the preparation of annual and quarterly consolidated financial statements in accordance with IFRS
- Own the monthly financial close process and deliver actionable insights through variance analysis and reporting
- Collaborate with the FP&A team to drive budgeting, forecasting, and financial performance reviews
- Manage the preparation and review of Israeli tax filings, working closely with external advisors
- Spearhead the external audit process and maintain strong relationships with auditors
- Ensure compliance with accounting policies and financial reporting standards in an evolving landscape
- Maintain robust internal controls and streamline financial processes across teams
- Participate in exciting ad-hoc projects like M&A and ERP system implementations
What We’re Looking For
- Bachelor’s degree in accounting – required
(Degree from a leading university – highly preferred) - CPA certification – required; Big 4 experience – a major plus
- 2+ years of relevant experience, with a strong background in a global SaaS or Insurtech environment
- Deep knowledge of IFRS, Israeli GAAP, and financial reporting for multinational companies
- Experience in tax reporting, Preferred Tax Entities, financial statements, and consolidated reporting
- Excellent interpersonal skills – you are a team player who thrives in collaborative settings
- Strong English proficiency – must
- An ability to work in a fast-paced, growing company with a strong focus on innovation and growth
התפקיד כולל:
- הכנה והפקה של חשבוניות, דרישות תשלום, קבלות ועוד
- בקרה על תהליכים שונים באמצעות דוחות והתנהלות מול חשבי הקבוצה
- התנהלות שוטפת מול ממשקים פנימיים בתוך החברה בישראל ובחו"ל
דרישות התפקיד:
- יכולת עבודה מול מספר ממשקים במקביל
- יכולת למידה מהירה על תוכנות חדשות
- שליטה בתוכנות אופיס ובפרט אקסל – חובה
- אנגלית טובה מאוד – יתרון
מה התפקיד כולל?
- מתן שירות ותמיכה בתקלות טכניות מול לקוחות החברה
- עבודה במשמרות בוקר/ערב/לילה כולל זמינות בסופי שבוע
דרישות התפקיד:
- זמינות לעבודה בשעות מגוונות
- אנגלית ברמת שיחה
- ניסיון בשירות לקוחות או בתמיכה לקוחות – יתרון
- הכרות עם העולם הפיננסי – יתרון משמעותי
- לתפקיד מוצע שכר מתגמל וקבלת בונוסים חודשיים על עבודה איכותית
הצטרפו לאגף הכספים של קבוצת פספורטכארד!
המשרה כוללת מתן שירות עסקי מקצועי ללקוחות החברה, טיפול בגבייה בצורה אכפתית ומסודרת, והסדרת תשלומים וחשבוניות.
מהות התפקיד:
- גביית חובות מלקוחות מוסדיים ופרטיים.
- עבודה מול לקוחות בארץ ובחו"ל.
- שיתוף פעולה עם צוותים מקצועיים.
מה אנחנו מציעים?
- הזדמנות ללמוד ולהתפתח בתחום הגבייה והכספים.
- עבודה בסביבה צעירה ודינאמית.
- אפשרויות קידום והתפתחות מקצועית.
- בונוסים על עמידה ביעדים!
דרישות:
- תודעת שירות ויחסי אנוש טובים
- יכולת עבודה מול מספר ממשקים במקביל
- יכולת למידה מהירה על תוכנות חדשות
- אנגלית ברמה טובה – חובה
- שליטה בתוכנות אופיס ובפרט באקסל- יתרון
We are looking for an experienced and awesome Assistant controller to join our finance team. An interesting role that includes responsibility for:
- Preparation of annual and quarterly financial reports in accordance with International Financial Reporting Standards (IFRS)
- Assist in the preparation of budgets and Analysis of Company’s results monthly.
- Preparation and review of quarterly and annual financial statements
- Preparation and review of Israeli and US tax reports
Requirements:
- Bachelor's degree in accounting + CPA – required. (Bachelor’s degree from a university – significant advantage)
- Internship in one of the Big 4 – advantage
- Good knowledge of accounting, financial, processes
- Experience working with sap – Advantage
- Experience in preparing financial statements and consolidated reports according to IFRS and Israeli GAAP
- A team player with good interpersonal relations
- Preparation of financial statements and tax returns
הגשת מועמדות כפופה למדיניות פרטיות מועמדים לעבודה בקבוצת פספורכארד – דיוויד שילד למדיניות הפרטיות לחצו כאן
Apply HereAre you a talented Finance Analyst looking for an impactful role?
We’re seeking a strategic thinker to work closely with our finance team and business leaders to shape the company’s financial direction. In this role, you’ll provide valuable insights, develop advanced financial models, and help drive key business decisions.
If you’re analytical, proactive, and thrive in a fast-paced environment we’d love to meet you!
What You’ll Do:
- Take a central role in monitoring and analyzing our company’s financial performance.
- Deliver in-depth financial analysis and insights
- Collaborating with teams across the organization and maintaining constant communication with our global counterparts to drive financial planning and ensure strategic alignment.
- Supporting strategic decision-making through detailed forecasts, budgets, and financial models.
This is a full-time, office-based position in Netanya, 5 days a week.
Requirements:
- 2-4 years of relevant professional experience in FP&A functions for a fast-growing company.
- BA/BS from a top school in finance, accounting, economics, industrial engineering, or similar fields.
- Strong English skills – must.
- Expertise in Excel and financial modeling tools.
- Demonstrates an executive presence, interpersonal communication skills & the capability.
- Ability to work independently, lead tasks, and collaborate effectively across teams.
- Effective in presenting analyses with an ability to report not just numbers, but to tell a narrative to aid and drive decision making.
הגשת מועמדות כפופה למדיניות פרטיות מועמדים לעבודה בקבוצת פספורכארד – דיוויד שילד למדיניות הפרטיות לחצו כאן
Apply Hereבפספורטכארד הדאגה הבלתי מתפשרת ללקוחות שלנו עומדת בראש סדר העדיפויות. אנחנו שואפים להעניק חוויית שירות יוצאת דופן שמוסיפה ערך אמיתי לכל לקוח.
מה התפקיד כולל?
העבודה במוקד השירות כוללת מתן מענה מקצועי ללקוחות החברה לפני נסיעתם לחו"ל ולאחר חזרתם ארצה.
מדובר בתפקיד משמעותי ומאתגר, הדורש יכולת קבלת החלטות בזמן אמת, עצמאות, פרואקטיביות ויחס אישי.
מה מחכה לך אצלנו?
- הכשרות מקצועיות מקיפות שיכינו אותך להצלחה
- ביטוח בריאות פרטי מהיום הראשון
- ארוחות במימון מלא
- שכר מתגמל ובונוסים חודשיים על איכות השירות
- השתתפות בערבי צוות, ימי גיבוש ואירועי חברה
- תנאים סוציאליים מעולים
דרישות התפקיד:
- זמינות לעבודה במשרה מלאה ממשרדי החברה בנתניה
- עבודה בימים א'-ה' במשמרות בוקר בלבד, כולל ימי שישי לסירוגין
- אמפתיה, סבלנות ושירותיות ברמה גבוהה
- ניסיון קודם בשירות לקוחות – יתרון
- היכרות עם תחום הביטוח – יתרון
הגשת מועמדות כפופה למדיניות פרטיות מועמדים לעבודה בקבוצת פספורכארד – דיוויד שילד למדיניות הפרטיות לחצו כאן
הגשת מועמדותלחברת PassportCard דרושים/ות נציגי/ות מכירות ללידים חמים בלבד!
עבודה במוקד מגוון תחרויות ופרסים על בסיס חודשי, שכר בסיס + עמלות גבוהות במיוחד (ללא תקרה!)
ארוחות מסובסדות, אירועי חברה, מתנות, ביטוח בריאות, תנאים סוציאליים מלאים, אפיקי קידום, וזו רק ההתחלה…
עבודה בצוות בוטיק של 8-10 אנשים, מכירת מוצר יחיד מסוגו בישראל.
עבודה במשמרות , ימים א'-ה' – ללא ימי שישי!
דרישות:
- ניסיון קודם במכירות טלפוניות – חובה
- אנגלית ברמה גבוהה – חובה
- זמינות לעבודה 5 ימים בשבוע, במשמרות : 8:00-16:00 / 12:00-20:00 / 16:00-24:00
- יכולות מכירה גבוהות
- כושר ביטוי גבוה בע"פ ובכתב
- תודעת שירות גבוהה
- ניסיון בעולם הרילוקיישן – יתרון
הגשת מועמדות כפופה למדיניות פרטיות מועמדים לעבודה בקבוצת פספורכארד – דיוויד שילד למדיניות הפרטיות לחצו כאן
הגשת מועמדותההזדמנות שלך להצטרף לצוות מכירות קטן ואיכותי, לעבוד עם מוצר ייחודי שאין שני לו בישראל – מול לקוחות מכל רחבי העולם.
מכירות ללידים חמים בלבד, מגוון תחרויות ופרסים על בסיס חודשי, עמלות גבוהות וללא תקרת שכר.
פעילויות רווחה, אירועים, פינוקים ומתנות, ביטוח בריאות, ארוחות מסובסדות, אפיקי קידום וזו רק ההתחלה.
עבודה במשמרות בימים א'-ה' בין השעות 08:00–חצות (העבודה מול לקוחות גלובליים – בהתאמה לשעות הפעילות במדינות שונות)
דרישות:
- אנגלית ברמה גבוהה – חובה
- ניסיון קודם במכירות טלפוניות – חובה
- זמינות לעבודה 5 ימים בשבוע
- יכולות מכירה גבוהות
- כושר ביטוי גבוה בע"פ ובכתב
- יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה
תיאור המשרה:
- מתן מענה ושירות טלפוני ללקוחות החברה
- עבודה במשמרות מגוונות- בוקר, ערב, לילה כולל סופי שבוע
- שכר אטרקטיבי ובונוסים שווים. קיים מערך הסעות.
- אצלנו נהנים מהכשרות מקצועיות, ארוחות במימון מלא, ביטוח בריאות פרטי,
- השתתפות בערבי צוות וימי גיבוש ותנאים סוציאליים מעולים!
דרישות:
- זמינות לעבודת במשמרות מגוונות – בוקר/ ערב/ לילה/סופ”ש
- אנגלית ברמה טובה
- ניסיון עבודה בשירות לקוחות – יתרון
- הכרות עם תחום הביטוח – יתרון
הגשת מועמדות כפופה למדיניות פרטיות מועמדים לעבודה בקבוצת פספורכארד – דיוויד שילד למדיניות הפרטיות לחצו כאן
הגשת מועמדותלמה אנחנו
כי אכפת לנו. כחברה. כאנשים. אנחנו שם בשביל הלקוחות שלנו ברגעים הכי חשובים להם בחיים ואנחנו נעשה את המקסימום כדי לספק להם את השירות הכי טוב. ואנחנו נעשה את המקסימום גם עבור העובדים שלנו. את הלב והנשמה שאנחנו נותנים בכל מפגש עם הלקוחות או בפיתוח מוצר חדש, אנחנו נותנים גם אחד לשנייה ודואגים תמיד לפעול מתוך משמעות ורצון לגרום לכל אחד ואחת להרגיש הכי חשובים בעולם. Doing things that matter. No matter what.