איסוף כרטיס פספורטכארד בנתב”ג
את הכרטיס תוכלו לאסוף ביום הטיסה בעמדות פספורטכארד בנתב”ג – בטרמינל 3 ובטרמינל 1.
איסוף כרטיס פספורטכארד בטרמינל 3
אם אתם טסים מטרמינל 3, עמדת פספורטכארד תחכה לכם אחרי הבידוק הביטחוני – בשרוול D מול טרקלין המלך דוד. העמדה פעילה 24 שעות ביממה.
את הכרטיס החדש תוכלו לאסוף מהנציג שנמצא בעמדה 24/7, או במכונות האוטומטיות המוצבות לידה. באמצעות המכונות ניתן גם לחדש כרטיס שפג תוקפו. אם אתם רוצים לרכוש ביטוח, תוכלו לעשות זאת באמצעות המכונה או דרך האתר. מבחינת מסמכים, אין צורך בכלום מלבד הדרכון.
איסוף כרטיס פספורטכארד בטרמינל 1
עמדת פספורטכארד בטרמינל 1 נמצאת אחרי הבידוק הבטחוני, בין טרמינל 37 לטרמינל 38 באולם הנוסעים (מול עמדת המודיעין). העמדה פעילה 24 שעות ביממה.
בדומה לטרמינל 3, גם כאן ניתן לאסוף את הכרטיס מהנציג שנמצא בעמדה לשירותכם, או באמצעות המכונות האוטומטיות הנמצאות לצידה. בעמדה ניתן לקבל כרטיסים שהוזמנו, לחדש כרטיסים שפג תוקפם וגם לרכוש פוליסת ביטוח חדשה במידת הצורך. אל העמדה יש להגיע עם דרכון (אין צורך במסמכים נוספים).
* לטסים בטיסה פנימית לאילת לא יתאפשר איסוף הכרטיס מטרמינל 1, מאחר והעמדה ממוקמת ליד מתחם הדיוטי פרי, מעבר לביקורת הדרכונים לטסים לחו”ל
איסוף כרטיס פספורטכארד בסניפי סטימצקי
לאור המצב הבטחוני, יש להתעדכן בשעות הפעילות מול הסניפים לפני ההגעה לאיסוף הכרטיס
עבור מי שמעדיף (ובצדק) לחסוך זמן בשדה התעופה ביום הטיסה, אפשר לאסוף מראש את כרטיס פספורטכארד באחד מסניפי סטימצקי הנבחרים. על מנת לאסוף את הכרטיס יש להגיע עם תעודה מזהה.
לנוחותכם, מצורפת רשימה המפרטת את הסניפים המציעים איסוף כרטיס. אנחנו עושים כמיטב יכולתנו לספק לכם את שעות הפתיחה המדויקות, אך עם זאת ייתכנו שינויים – כדאי לוודא מול הסניף לפני שמגיעים.
*שימו לב: החל מחודש פברואר 2023 – פספורטכארד כבר לא עובדת יותר עם שופרסל ו – Be פארם.
- סניף קרית שמונה – טשרניחובסקי 4, טלפון: 077-2699971
- סניף נתניה – מתחם ביג פולג, רח’ גיבורי ישראל 5, טלפון: 077-6147114
- סניף קניון חורב חיפה – חורב 15, חיפה, טלפון: 077-2699928
- סניף עכו – החרושת 2, טלפון: 077-6147121
- סניף יקנעם קניון G6 , התמר 2, טלפון: 077-6147209
- סניף גלילות – סינמה סיטי גלילות, טלפון: 077-6147195
- סניף פתח תקווה אם המושבות – יעל רום 8, טלפון: 077-6147151
- סניף תל אביב גן העיר – אבן גבירול 71, טלפון: 077-6147136
- סניף רמת גן קניון איילון – אבא הלל 301, טלפון: 077-2699929
- סניף רמת גן מרום סנטר – חיים לנדאו 7, רמת גן, טלפון: 077-6147166
- סניף ביג אשדוד – דרך הרכבת 1, טלפון: 077-2699941
- סניף אילת קניון מול הים – הפלמ”ח 1, טלפון: 077-2699963
- סניף ירושלים – שדרות יצחק רבין 10, סינמה סיטי, טלפון: 077-2699982
- סניף ראשון לציון סינמה G – ילדי טהרן 3, טלפון: 077-2699981
- סניף באר שבע גרנד קניון – שדרות טוביהו 125, טלפון: 077-2767737
איסוף כרטיס פספורטכארד – סרטון הדרכה
כרטיס ה-PassportCard שלכם אבד/פג תוקף?
אם כרטיס פספורטכארד בו השתמשתם בנסיעות קודמות אבד או פג תוקף, תוכלו לאסוף כרטיס חדש מהעמדות או המכונות האוטומטיות בנתב”ג (טרמינל 1 או טרמינל 3). אם אתם לא רוצים לחכות לרגע האחרון, מומלץ לאסוף את הכרטיס מראש באחד מסניפי סטימצקי המוזכרים מעלה.
איך יודעים אם הכרטיס עדיין בתוקף? ניתן לבדוק בחזית הכרטיס (בדומה לקריאת תוקף של כרטיס אשראי).
צריכים עוד עזרה?
פספורטכארד כאן בשבילכם בערוצים הבאים:
- טלפון: 9912* (זמין 24/7)
- וואטסאפ: 050-670-8544
- מייל: pcsr@passportcard.co.il
- פייסבוק: PassportCard | פספורטכארד
- ניתן ליצור קשר גם דרך אתר האינטרנט
רכישת ביטוח נסיעות לחו”ל פספורטכארד
טסים לחו”ל? הביטוח של פספורטכארד איתכם לאורך כל המסע – לחצו כאן לרכישה.