מידע שימושי

שאלות ותשובות

Find My Luggage

מהו שירות Find My Luggage?

Find My Luggage הוא שירות ייחודי שניתן ללקוחות פספורטכארד שרכש ביטוח נסיעות לחו”ל הכולל כיסוי כבודה. השירות ייינתן בעת עיכוב בהגעת הכבודה לחו”ל. יחידת סיוע ייעודית תנהל מעקב אחר הכבודה בניסיון לאתר אותה ואתם תקבלו דיווח על סטאטוס הכבודה. אז מה עושים? נחתם בחו”ל והכבודה לא הגיעה? ניגשים לדלפק lost&found בשדה התעופה ומקבלים אישור על עיכוב הכבודה. את האישור יש לשלוח למוקד שירות הלקוחות מיד עם קבלתו .
קרא עוד

מהו כיסוי הכבודה המורחב החדש?

בדומה לכיסוי שניתן עד היום ללקוחות פספורטכארד, מיד עם הדיווח הראשוני למוקד שירות הלקוחות והעברת אישור על עיכוב הכבודה, תתבצע הטענה ראשונה של $150 לכרטיס הפספורטכארד למשיכה מיידית מכל מכשיר כספומט (ATM). חדש! אם הכבודה שלך לא תגיע לשדה התעופה ביעד בתום 5 ימים מלאים ובעודך עדיין בחו”ל, בהתאם ליום והשעה כפי שמופיע באישור האמור, אנו נטעין לכרטיס הפספורטכארד שלך 850 $ נוספים, בכפוף לתנאי הפוליסה. חשוב לדעת! כדי להיות זכאי לפיצוי עליך להודיע לנו על העיכוב כל עוד אתה בחו”ל. הפיצוי הינו חד פעמי עבור כל מבוטח במהלך כל תקופת ביטוח. כמו כן, לא משנה כמה מזוודות כוללת הכבודה.
קרא עוד

כל כמה זמן אני אקבל עדכון על סטאטוס הכבודה, וכיצד?

עדכונים יישלחו בדוא”ל בכל שינוי בסטטוס הכבודה, לכתובת הדוא”ל אשר תעדכן בעת הדיווח הראשוני למוקד שירות הלקוחות.
קרא עוד

עד מתי מקבלים עדכונים?

ברגע שהכבודה מגיעה לשדה התעופה ביעד הנסיעה, המעקב מסתיים.
קרא עוד

האם אני חייב להודיע לכם על העיכוב?

כן. מיד בסמוך למועד עיכוב הכבודה עליך לשלוח אלינו את כל הפרטים והאישורים על מנת שנוכל לקבוע את זכאותך לפיצוי. כמו כן, ללא דיווח בזמן אמת לא יהיה ניתן לספק את שירות Find My Luggage באופן מיטבי.
קרא עוד

איזה מידע עלי לספק על מנת להיות זכאי לשירות?

על מנת להיות זכאי לשירות עליך לשלוח למוקד השירות את הפרטים הבאים: שם פרטי ושם משפחה באנגלית, כתובת דוא”ל, מספר טלפון זמין בחו”ל וטופס אישור על העיכוב אותו תספק לך מחלקת אבדות ומציאות בשדה התעופה בו נחתת (הכולל מספר מעקב PIR/ Reference No.).
קרא עוד

מה זה PIR/ Reference No.?

PIR אלו ראשי תיבות של property irregularity report . זהו מספר מעקב שבדרך כלל מכיל 5 אותיות ו-5 ספרות, אך הוא עשוי להופיע גם בתצורות אחרות. מספר זה נמצא בגוף הטופס שתקבלו ממחלקת אבדות ומציאות באמצעותו אנו נתחיל לעקוב אחר סטאטוס הכבודה שלך.
קרא עוד

האם השירות הוא לכלל הלקוחות?

הזכאות לשירות ניתנת ללקוחות שרכשו פוליסה עם כיסוי כבודה טרם יציאתם מהארץ ותאריך תחילת הפוליסה הוא החל מה – 16.05.2023.
קרא עוד

מתי הכיסוי נכנס לתוקף?

כל לקוח בעל פוליסה בתוקף הכוללת כיסוי לכבודה ושתאריך היציאה מישראל הוא החל מה – 16.05.2023.
קרא עוד

אם הכבודה נמצאה, האם יש כיסוי לשינוע המזוודה למלון/מקום שהותו של המבוטח?

לא. השינוע של הכבודה משדה התעופה אל מקום שהותו של המבוטח, הינו באחריות חברת התעופה או המבוטח.
קרא עוד

מה חשוב לדעת?

המידע המפורט לעיל כפוף לתנאי הפוליסה. הכיסוי כפוף למגבלות השימוש בכרטיס פספורטכארד, עמלות משיכה ומגבלות נקודתיות בכספומטים השונים. שירות Find My Luggage אינו חלק מהכיסוי הביטוחי. איתור הכבודה מבוסס על נתוני מערכת לאיתור כבודה ונעשה בכפוף למגבלותיה, אך אין באמור התחייבות למציאת הכבודה. החברה רשאית להפסיק את מתן השירות בכל עת.
קרא עוד

לרכישת פוליסה אונליין / להתחברות לאזור האישי