הודעה חשובה

בחינת תביעות לכיסוי הפסדים בגין ביטול נסיעה שנגרמו בעקבות ביטול טיסה ביוזמת חברת התעופה, עקב התפשטות וירוס הקורונה (פורסם ביום 5.5.2022)

לקוחות יקרים,

בימים אלו אנו בוחנים מחדש תביעות לכיסוי הפסדים בגין ביטול נסיעה שנגרמו בעקבות ביטול טיסה ביוזמת חברת התעופה, עקב התפשטות וירוס הקורונה.

לצורך בחינה חוזרת של  זכאותכם לכיסוי עבור ביטול נסיעה בנסיבות אלו, נבקשכם להגיש את המסמכים שלהלן:

– הודעת חברת התעופה על ביטול טיסה/ הודעת מפעיל שייט על ביטול הפלגה.

– אישור חברת  התעופה/מפעיל השייט על זכאות להחזר בעקבות ביטול ביוזמת ספק.

– קבלות על תשלום עבור  מרכיבי הטיול (טיסות, מלונות או חבילות נופש, השכרת רכב,).

– אישורים עדכניים שהתקבלו מספקי השירותים השונים לנסיעה המציינים מהו ההחזר לו הינכם זכאים בעקבות ביטול הנסיעה.

לנוחיותכם, תוכלו להעביר אלינו את כל המידע והמסמכים, בכל אחת מהדרכים הבאות:

לבירורים ומידע נוסף ניתן לפנות בימים א’-ה’ בין השעות 09:00-15:00 אל מוקד שירות הלקוחות בטלפון 9912*

אנו מודים לכם מראש על שיתוף הפעולה.

בברכה,

מחלקת שירות הלקוחות PassportCard