חולי סרטן שרוצים לנסוע לחו”ל לרוב נמצאים בבעיה. מצבם הבריאותי יכול להידרדר תוך מספר שעות ובכדי לשמור על מצב יציב הם נדרשים לטיפולים סדירים או תרופות יקרות מאוד. בשל כך רבים מהם מוותרים על הרעיון מראש בידיעה שלא יוכלו להשיג ביטוח נסיעות התפור למידותיהם.  אך האם זה אכן כך?

לקריאה נוספת:

רגע לפני שאתם אורזים – לרכישת ביטוח נסיעות לחו”ל הכנסו לכאן

הפתרון – ביטוח נסיעות לחולי סרטן

ובכן, האמת היא שיש ביטוח נסיעות לחו”ל לחולי סרטן או מחלות קשות אחרות, אך מדובר בביטוח שהוא באופן יחסי יותר יקר מביטוח נסיעות רגיל ובסיסי. ביטוח נסיעות מיוחד שכזה צריך להיות מקיף במיוחד, שכן נוספים בו כיסויים עבור השלכות אפשריות של המחלה שאינם מכוסים בפוליסות הרגילות השונות. לכן, ניתן לנסוע לחו”ל עם ביטוח הנסיעות מתאים ושעלותו יקרה יותר. מצד שני, רק חישבו כמה כסף יכול לחסוך ביטוח מתאים לחולה סרטן ותבינו כי ההוצאה פה בהחלט שווה את זה.
תכנון טיסה לחו"ל

איך אדע אם הביטוח שלי טוב גם לחולי סרטן?

ובכן, חברות ביטוח הנסיעות לא מפרסמות בריש גלי ביטוחים אלו אך הם כן מפרסמות ביטוחים מקיפים ומלאים לחולים כרוניים. חברה שמציעה ביטוח נסיעות לחולים כרוניים ייתכן שתוכל גם להציע פוליסת ביטוח נסיעות מקיפה לחולי סרטן אך הדבר אינו מובן מאליו כיוון שקיימות מעט חברות באופן יחסי הנותנות כיסוי לנושא ומומלץ לברר מולן. יחד עם זאת, הפוליסה הזו בנויה על יחסי אמון ואם לא תספרו באופן מעמיק על מצבכם הבריאותי וסיבוכים שיכולים לקרות לכם בעקבות המחלה, לא תוכלו לקבל את מלוא הכיסוי שאתם צריכים.

לא יעבוד על חופשות ארוכות

שימו לב, שבמרבית חברות ביטוח נסיעות, ביטוח שמיועד לחולי סרטן הוא ביטוח שתופס רק על טיולים שהם יחסית רגועים ורגילים. על פעילויות אקסטרים בהן מן הסתם יכול להיגרם יותר נזק ומראש מדובר בביטוח עם כיסוי כספי גדול יותר, יש לוודא מול חברת הביטוח שלא קיימת בעיה בשילוב כיסוי אקסטרים וכיסוי מחלה.

* רכישת פוליסת ביטוח הנסיעות PassportCard מותנית באישור החברה בכפוף לבדיקת גיל המועמד, יעד הנסיעה, משך הנסיעה והמצב הרפואי העדכני.