לבני גיל הזהב מוצעות פוליסות שמתאימות במיוחד למאפיינים של בני שכבת גיל זו. חברות הביטוח בישראל מציעות לבני גיל הזהב – מי שגילם עולה על 65 –  פוליסות שעוסקות בעיקר במצבם הרפואי של הלקוחות. בדרך כלל חברות הביטוח גובות מחיר מעט יותר יקר עבור הפוליסות הללו, כיון שישנו סיכוי גבוה יותר לתביעות בפוליסה זו, כשהמצב הרפואי מורכב יותר. השוק מציע שני סוגים עיקריים של פוליסות לבני גיל הזהב: פוליסה סטנדרטית או פוליסה שמכסה, על פי מהות הדיווח, את הבעיות הרפואיות השונות וזאת בתמורה לתוספת בתשלום.

לקריאה נוספת:

רגע לפני שאתם אורזים – לרכישת ביטוח נסיעות לגיל הזהב הכנסו לכאן

חופשה לגיל השלישי

כאשר הנוסעים נושאים במחלה כרונית מסוימת או ממצב רפואי קיים, ישנה חובת דיווח לחברת הביטוח נסיעות לחו”ל, אחרת – לא יהיה ניתן לדרוש את הפיצוי בגין נושאים אלו. יש לשוחח עם נציג המכירות של חברת הביטוח, ולהבין אילו סעיפים נמצאים בפוליסה הזו, מה דמי ההשתתפות העצמית ומהי תקרת הביטוח לכל מצב שבו עלולים להזדקק לעזרה.

כיסויים שונים לבני גיל הזהב

הכיסוי הביטוחי יכלול את ההוצאות הרפואיות בזמן אשפוז או שלא בזמן אשפוז ללא הגבלה עבור יום, כיסוי להחמרה של בעיה קיימת – בדרך כלל כולל מחלות לב. טיפולי חירום, תרופות, פינוי אווירי או פינוי ברכב יבשתי אל עבר בית חולים קרוב, הטסה רפואית לארץ ועוד.
* רכישת פוליסת ביטוח הנסיעות PassportCard מותנית באישור החברה בכפוף לבדיקת גיל המועמד, יעד הנסיעה, משך הנסיעה והמצב הרפואי העדכני.