רגע לפני שאתם אורזים – לרכישת ביטוח נסיעות לחו”ל הכנסו לכאן

חברים בחופשה ברכב עם גג נפתח

אתם נמצאים על סף נסיעה לחו״ל, הדרכונים מוכנים, הכרטיסים הוזמנו, הצטיידתם במספיק בגדים ואפילו בתכשיר דוחה יתושים שיגן על עצמכם מפני עקיצות, אבל האם לא שכחתם משהו?

ביטוח הנסיעות הוא רשת הביטחון שלכם במקרה שדברים ישתבשו, והוא צריך להופיע בראש רשימת ההכנות לטיול. טיול בחו״ל הוא אמנם הרפתקה כיפית אבל לא תמיד עוברת ללא הפתעות. לפעמים, הרפתקה לא צפויה עלולה להסיט אתכם מהמסלול שתכננתם בג׳ונגל המרתק ולהשאיר אתכם חלילה כואבים ודואבים בדרך לבית החולים הקרוב.

אם במהלך הטיול אתם גם מתכננים לשכור מכונית, אופנוע או קרוואן עם הגיעכם לחברת ההשכרה תצטרכו לבצע מספר בחירות. לא רק סוג הרכב, מספר הנהגים וגילם, אלא גם את סוג הביטוח. זהו הרגע שבו תתבקשו לבחור אם לרכוש מחברת ההשכרה גם כיסוי ״ביטול השתתפות עצמית״ שיוכל לחסוך לכם כספים רבים במקרה של נזק או תאונה.

רוצים להיות מוכנים בפעם הבאה שאתם שוכרים רכב? אם כן, חשוב שתדעו שיש לכם אפשרות לרכוש הרחבה לביטוח הנסיעות שלכם, שתשחרר אתכם מדמי ההשתתפות העצמית.

השתתפות עצמית – כמה זה עולה לי?

ביטוח הרכב השכור כולל בין היתר גם אלמנט של השתתפות עצמית. זהו הסכום הראשוני שאותו נדרש שוכר הרכב לשלם מכיסו במקרה של נזק או תאונה.

סכומי ההשתתפות העצמית של השוכר נעים בדרך כלל בין1,000  ל-1,500 דולרים – אך למרבה המזל יש דרך להימנע מתשלום זה, בעת הצורך, על ידי רכישת כיסוי ביטול השתתפות עצמית“.

כיסוי ביטול השתתפות עצמית

אנחנו ב-PassportCard מאפשרים ללקוחותינו הרוכשים ביטוח נסיעה לחו“ל לרכוש גם כיסוי “ביטול השתתפות עצמית”, ובמחיר של 8 דולרים ליום עבור רכב פרטי, אופנוע או קרוואן, (החל מגיל 24 לבעלי רשיון נהיגה מתאים ותקף בישראל), כך תוכלו לצמצם בקלות את עלויות השכרת הרכב בחו“ל.

לרכישת ביטוח הנסיעות של פספורטכארד לחצו כאן