ניו יורק סיטי היא העיר הנחשקת ביותר בעולם, עם אינסוף אטרקציות ואפשרויות. מאז שישראל נכנסה לתכנית פטור מויזה לארה”ב, הביקוש אליה רק הולך וגובר. היא מחולקת לחמישה רובעים: מנהטן, ברוקלין, קווינס, ברוקלין וסטטן איילנד. לפני שיוצאים לחופשה חשוב לתכנן באיזה רובע ושכונה ללון, לפי תחומי העניין והנוחות שלכם. כאן תמצאו סקירה של האזורים המומלצים ביותר ללינה בניו יורק לפי רובע, כולל טיפים חשובים שיעזרו לכם לבחור את המיקום הנכון עבורכם. 

1. מנהטן 

רובע מנהטן הוא הלב של ניו יורק, ולכל שכונה בתוכו יש אופי שונה. אם זה הביקור הראשון שלכם בניו יורק, מומלץ לישון במנהטן כדי להיות קרובים לאטרקציות שחובה לבקר בהן (טיימס סקוור, סנטרל פארק, בניין האמפייר סטייט ועוד). מלבד האתרים התיירותיים, מנהטן מציעה מאות מוזיאונים ומוסדות תרבות שיאפשרו לכם לחוות את המיטב של העיר. היא ידועה גם בזכות הרבה תיירות גאה וחיי לילה עשירים. הנה פירוט של השכונות המומלצות ביותר ברובע:

מידטאון מנהטן (Midtown Manhattan)

האזור הקלאסי לשהייה בניו יורק. קרוב לכל האטרקציות – MoMA, טיימס סקוור, האמפייר סטייט ועוד. תפגשו המון תיירים אחרים מכל רחבי העולם ותהנו מרחובות יפים וארכיטקטורה מעניינת. 

מתאים במיוחד ל: מי שמבקר בפעם הראשונה בניו יורק. 

יתרונות: אפשר להגיע לרוב האטרקציות ברגל, ואם רוצים – יש גם גישה מצויינת לסאבוויי. 

חסרונות: עלול להיות עמוס, בעיקר בחופשות ובעונת התיירות.

טווח מחירים של מלונות: בין 200-500 דולר ללילה.

למלונות מומלצים לחצו כאן 

סוהו (SoHo)

סוהו היא השכונה האומנותית של מנהטן, ותמצאו בה בוטיקים, גלריות, חנויות מיוחדות, מוזיאונים ועוד. השכונה ידועה גם בזכות המסעדות המצויינות שלה, ארכיטקטורה ייחודית, והרבה אמנות רחוב.

מתאים במיוחד ל: אוהבי תרבות ופודיז. 

יתרונות: אווירה ייחודית ורחובות מעניינים – לא צריך לתכנן אטרקציות, רק לצאת להסתובב.

חסרונות: איזור תיירותי מאוד.

טווח מחירים של מלונות: 100-300 דולר ללילה. 

מלונות מומלצים בסוהו

צ’לסי (Chelsea)

צ’לסי היא שכונה טרנדית ונעימה, עם אווירה אומנותית אך יוקרתית. השכונה ידועה בתור יעד לתיירות גאה, והיא מציעה מגוון ברים ומועדונים. אל תפספסו את צ’לסי מרקט ופארק היי ליין, שהוא למעשה טיילת שנבנתה על שרידיה של מסילת רכבת ישנה.

מתאים במיוחד ל: מי שרוצה חוויה ניו יורקית קלאסית.

יתרונות: רגוע, נעים, עם אווירה מקומית ואורבנית. 

חסרונות: יקר יחסית לשכונות אחרות.

טווח מחירים של מלונות: 300-500 דולר ללילה.

מלונות מומלצים בצ’לסי

אפר איסט סייד

אפר איסט סייד היא כנראה השכונה הכי סטייליסטית בניו יורק. אם אתם מחפשים חוויה מהודרת ויוקרתית – זה המקום בשבילכם. מסעדות גורמה, רחובות מטופחים, הסנטרל פארק וכמה מהמוזיאונים המפורסמים בעולם (כמו לדוגמה המטרופוליטן), נמצאים בטווח הליכה. 

● מתאים במיוחד ל: מי שמחפש להתפנק. 

● יתרונות: מבחר רחב במיוחד של מסעדות ומוזיאונים. 

● חסרונות: טווח מחירים גבוה ופחות חיי לילה מאשר בשכונות אחרות. 

● טווח מחירים של מלונות: 350 דולר ללילה וצפונה.

מלונות מומלצים באפר איסט סייד

Central Park and Manhattan Upper East Side, New York City, USA.

2. ברוקלין – Brooklyn

ברוקלין הוא רובע ניו יורקי מרתק, בו אפשר למצוא כור היתוך של תרבויות שונות, הרבה תרבות ואטרקציות מעניינות. בניגוד למנהטן התיירותית יותר, ברוקלין נותנת את התחושה של ניו יורק “האמיתית”, עם פחות תיירים והרבה מה לראות ולעשות (הגנים הבוטניים, גשר ברוקלין, פרוספקט פארק ועוד). בנוסף, בברוקלין יש קהילה יהודית חסידית גדולה, שמרוכזת בעיקר בוויליאמסבורג.  

מתאים במיוחד ל: מי שמחפש טיול אותנטי. 

● יתרונות: פחות יקר ממנהטן, אפשר לפגוש תרבויות מכל העולם. 

● חסרונות: רחוק יותר מהאטרקציות האייקוניות של ניו יורק.

● טווח מחירים של מלונות: החל מ-130 דולר ללילה.

מלונות מומלצים בברוקלין

3. קווינס – Queens

קווינס הוא הרובע הגדול ביותר בניו יורק, והפחות תיירותי (למרות שבשנים האחרונות יש עלייה בכמות המבקרים). הוא מציע מחירים נמוכים וכמה אטרקציות מעניינות, כמו הבית של לואי ארמסטרונג או פארק לג’טרי. בנוסף תוכלו למצוא אפשרויות תחבורה נוחות מאוד למנהטן השכנה ולשדות התעופה השונים. 

● מתאים במיוחד ל: מי שלא רוצה להיות במרכז ההמולה. 

● יתרונות: נגיש ונוח בסאבוויי, פחות יקר.

● חסרונות: היצע מצומצם של תרבות ובידור. 

● טווח מחירים של מלונות: החל מ-100 דולר ללילה.

מלונות מומלצים בקווינס

Queens, New York City

4. הברונקס – The Bronx

הברונקס הוא הרובע הצפוני ביותר בניו יורק, ויכול להתאים לטיול נפרד או להשתלב עם סיבוב בצפון מנהטן. הוא ידוע בזכות האתרים ההיסטוריים הרבים שנמצאים בו, ערבוב התרבויות המעניין, וגם בזכות איצטדיון הבייסבול המפורסם של קבוצת היאנקיז. השכונה המומלצת ביותר ללינה היא ריברדייל, בזכות האווירה הרגועה שלה והמיקום הנוח.

● מתאים במיוחד ל: מי שמתעניין באתרים היסטוריים, ומי שמחפש חוויה ניו יורקית בתקציב לא גבוה.

יתרונות: הרבה אטרקציות, פארקים ואיזורים ירוקים.

חסרונות: שכונות מסויימות עלולות להיות פחות בטוחות, לכן חשוב להקפיד על מלון באיזור טוב. 

● טווח מחירים של מלונות: החל מ-100 דולר ללילה.

מלונות מומלצים בברונקס

Photo street scene New York The Bronx

5. סטטן איילנד – Staten Island

סטטן איילנד הוא חלק מניו יורק באופן רשמי, אך מכל הבחינות האחרות – מדובר במשהו אחר לגמרי. האי נמצא דרומית לניו יורק עצמה, וניתן להגיע אליו במעבורת ממנהטן. באי יש אווירה כפרית ורגועה, שנותנת הפסקה מרעננת מהאורבניות והעומס של הרובעים האחרים. מלבד השיט המקסים, תוכלו למצוא בסטטן איילנד עוד מגוון פעילויות: הגנים הבוטניים, מוזיאון הילדים, גן החיות ועוד. מומלת לישון בשכונת West New Brighton.

● מתאים במיוחד ל: מי שאוהב סביבה שקטה ונעימה.

● יתרונות: קרוב לטבע, לפארקים ולנופים. עלויות נמוכות.

● חסרונות: אם אתם מחפשים שופינג, מסעדות ובידור – עדיף לבחור במנהטן.

● טווח מחירים של מלונות: החל מ-100 דולר ללילה. 

מלונות מומלצים בסטייטן איילנד

מידע ללקוחות – מלחמת חרבות ברזל

עקב מלחמת חרבות ברזל, עולות שאלות רבות בקרב מבוטחי פספורטכארד בארץ ובחו”ל, בנושאים הנוגעים לשינוי תוקף הפוליסה, ביטולי טיסות ועוד. פספורטכארד מעניקה מענה מסודר על כל השאלות בעמוד המידע. במידה ואתם זקוקים למענה נוסף, התקשרו או כתבו לנו בכל אחד מערוצי התקשורת. 

בנוסף, התגברות האיומים הביטחוניים ברחבי העולם וגילויי האנטישמיות מאז תחילת המלחמה לא פסחו גם על העיר ניו יורק,לכן פיתחנו עבורכם את אפליקציית חדר המצב אשר תסייע לכם בקבלת החלטות הנוגעות לבטחונכם במהלך הטיול, לא משנה היכן תבחרו לבלות או לישון בלילה.

רכישת ביטוח לחו”ל בפספורטכארד 

אנו נמצאים בתקופה רגישה, ועכשיו יותר מתמיד חשוב להקפיד על ביטוח בריאות איכותי אשר יספק לכם כיסוי מלא בכל מצב. אם אתם מתכננים טיסה לניו יורק, פוליסת הביטוח של פספורטכארד תעניק לכם את כל מה שצריך כדי לעלות על המטוס בראש שקט – כיסוי כבודה, תשלום על טיפולים רפואיים באמצעות כרטיס נטען ייחודי, מענה 24\7 בעברית ועוד.