הצהרת נגישות

חברת פספורטכארד רואה חשיבות עליונה במתן שירות הולם ואיכותי לכלל הציבור, ובכלל זאת לאנשים עם מוגבלות. לשם כך, החברה משקיעה מאמצים ומשאבים רבים בביצוע ההתאמות הנדרשות במגוון ערוצי השירות הקיימים בחברה תוך חתירה מתמדת לשיפור חווית המשתמש ומתן שירות איכותי ונגיש לכל.

להלן פירוט אודות הסדרי הנגישות הקיימים בחברה:

א. נגישות באתר האינטרנט

האתר הונגש לאנשים עם מוגבלות באמצעות  רכיב שפותח עבור פספורטכארד במיוחד,  בהתאם להנחיות הנגישות בתקן הישראלי 5568 – ” קווים מנחים לנגישות תכנים באינטרנט”, לרמה  AA.

 (תקן ישראלי זה זהה למסמך הקווים המנחים של הארגון הבינלאומי העוסק בתקינה ברשת  – Web Content Accessibility (Guidelines (WCAG) 2.0.

חשוב לציין, כי למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר, ייתכן ויתגלו חלקים או יכולות באתר שטרם הונגשו והכל בכפוף לתנאי השימוש בתוכנות השונות בהן נעשה שימוש.

הנגשת האתר מותאמת לדפדפנים המובילים:

Internet Explorer 9/10/11

Microsoft Edge

Chrome

Firefox

Safari

כיצד עובדת ההנגשה באתר?

ניווט באתר: האתר מחולק לאזורי תוכן מרכזיים באמצעות כותרות. ניתן לנווט באתר באמצעות העכבר, וכן ניתן לנווט קדימה באמצעות כפתור TAB, כאשר בחירה מתאפשרת באמצעות כפתור Enter, וניווט אחורה, מתאפשר באמצעות צירוף המקשים SHIFT + TAB.

תמיכה בטכנולוגיות מסייעות: תמיכה רחבה בטכנולוגיות מסייעות על ידי שימוש בחוקי ARIA.

כמו כן, תמיכה בתוכנות קוראות מסך NVDA למשתמשי Windows ומערכת ההפעלה של מקינטוש Mac OS X.

טפסים מקוונים: תמיכה רחבה בהנגשת טפסי “צור קשר” בכפוף לתקנון השימוש והתאמה לטכנולוגיות מסייעות. לדוגמה: תמיכה בהקראת שגיאות על ידי תוכנות קוראות מסך.

קטעי וידאו – קטעי וידאו המוטמעים באתר כוללים כתוביות בעברית.

תפריט נגישות: התפריט נמצא בצידו הימני של המסך. לחיצה על התפריט באמצעות העכבר או ניווט בעזרת TAB, מאפשר פתיחת כפתורי ההנגשה.

הבחירה מתוך התפריט על פי התאמה אישית. על מנת לסגור את התפריט, יש  ללחוץ על כפתור “ביטול נגישות” באמצעות לחיצה על העכבר, או באמצעות ניווט בעזרת TAB ולחיצה על Enter.

התפריט מאפשר בחירה בהתאמות הבאות :

  • שינוי ניגודיות צבעים: ניתן להבהיר או להכהות את הרקע על פי הצורך.
  • ביטול צבעוניות – ניתן להעביר את תצוגת האתר למונוכרום.
  • אפשרות לביטול אנימציות והבהובים.
  • שינוי גודל הפונט: ניתן להגדיל או להקטין את הטקסט. 
  • כפתור בטל נגישות וחזרה לתצוגה רגילה.

ב. נגישות בערוצי שירות נוספים:

  1. נתב השיחות במוקדים הטלפונים – מערכת ניתוב השיחות ללא מוזיקת רקע ובקצב דיבור איטי.
  2. מכונות אוטומטיות להנפקת כרטיסים – המכונות הניצבות בטרמינל 3 ובטרמינל 1 בנמל התעופה בן גוריון מונגשות על פי התקן הישראלי ת”י 1918.
  3. מסירת מידע באמצעי תקשורת נוספים – מלבד המוקדים הטלפוניים,ניתן לפנות לקבלת מידע באמצעי תקשורת נוספים:

פרטי התקשרות ביטוח נסיעות לחו”ל:

  • פנייה באמצעות דואר אלקטרוני:  pcsr@passportcard.co.il
  • דוא”ל לבירורים בנושאים הקשורים לרכישת פוליסה: pcahmash@passportcard.co.il (ניתן להשאיר מספר לחזרה באמצעות ווטסאפ)
  • פנייה באמצעות צ’אט עם נציג
  • פנייה באמצעות פקס: 09-89209310
  • פנייה באמצעות ווטסאפ: 972-50-6708544+
  • פנייה באמצעות צור קשר
  • פנייה באמצעות הדואר: רחוב הצורן 8א’, ת.ד.8767 נתניה

פרטי התקשרות ביטוח רילוקיישן:

  • פנייה באמצעות דואר אלקטרוני:  ServiceRelo@PassportCard.com
  • פנייה באמצעות צ’אט עם נציג
  • פנייה באמצעות פקס: 09-8920900
  • פנייה באמצעות ווטסאפ: 972-50-6687695+
  • פנייה באמצעות צור קשר
  • פנייה באמצעות הדואר: רחוב הצורן 8א’, ת.ד.8767 נתניה

מומלץ לציין את אמצעי התקשורת המועדף עליך לקבלת מענה.

אנחנו משתדלים לתחזק ולשפר באופן שוטף את ערוצי השירות השונים, כולל האתר, מתוך ראיה של שוויון זכויות ושוויון הזדמנויות לכל, אך עם זאת, לעיתים עלולות לצוץ תקלות.

אם חוויתם תקלה או בעיה בקבלת שירות נגיש באחד או יותר מערוצי השירות שלנו, או אם יש לכם בקשות והערות בנושא נגישות, הנכם מוזמנים לפנות לרכזת הנגישות בחברה, עו”ד טל לנדאו בטלפון: 09-8931755 או בכתובת:  tall@passportcard.co.il

בפנייתכם, אנא ציינו את כל המידע הרלוונטי שיסייע לנו לטפל בפנייה במהירות וביעילות, וכן פרטים ליצירת קשר.