עבור אלו המעוניינים לצאת מהארץ כדי להתאוורר מהמלחמה שלא צפויה להסתיים בקרוב, הכנו לכם את היעדים המומלצים לטוס אליהם גם עכשיו. בכתבה הבאה תמצאו את 6 היעדים המומלצים לטיול גם בימי מלחמה.
אל תשכחו, כי חלק מחברות התעופה לא מפעילות טיסות מ/ל ישראל, ומומלץ להתעדכן ברשימת חברות התעופה המפעילות טיסות לפני שאתם עולים למטוס. 

1. ארה”ב

התהדקות היחסים בין ישראל לארצות הברית בחודשים האחרונים היא משמעותית ביותר. באוקטובר נכנס לתוקף הפטור מויזה עבור ישראלים, מה שאומר שתוכלו לשהות במדינה עד שלושה חודשים ללא צורך באישור מהשגרירות אלא רק להגיש טופס לאישור שהייה במדינה. בנוסף, ארצות הברית מלאה בקהילות יהודיות, אשר מקבלות בידיים פתוחות את הישראלים. 

כמובן שטיסה לארה”ב היא ארוכה, ולכן מומלץ לטוס לפחות לשבועיים. תוכלו לבקר במגוון יעדים אטרקטיביים בארה”ב וליהנות מחוויה שונה בכל מקום: ניו-יורק, מיאמי, לוס אנג’לס, לאס ווגאס, סן פרנסיסקו ועוד מגוון יעדים שיעניקו לכם חוויה בלתי נשכחת. 

מספרי חירום בארה”ב

משטרה/אמבולנס בארה”ב: 911

שגרירות ישראל בארה”ב (מספר חירום): 202-364-5513 -1+

2. תאילנד

תאילנד היא אחת המדינות השקטות בעולם עבור ישראלים כרגע, ולא נרשמו בה אירועים אנטישמיים משמעותיים מאז תחילת המלחמה. ישראלים אשר נמצאים בתאילנד מדווחים על אווירה שקטה ורגועה. בחלק מהמקומות, ובעיקר באי קופנגן, יש קהילה גדולה של נוודים דיגיטליים אשר חיים בשלום עם התושבים המקומיים וגם תורמים תרומה משמעותית לענף התיירות התאילנדי. בימים אלו חשוב לשמור על עירנות בכל מקום בעולם – ועם זאת, כנראה ששם תמצאו קהילה ישראלית שתגרום לכם להרגיש קצת יותר בבית.

תוכלו לקפוץ לביקור באחד מהאיים הטרופים: קופנהגן, קוסמי, קוטאו ועוד, וגם לעצור לחוויה אורבנית ולקצת קניות בבנגקוק. בכל מקרה, גם אם כבר ביקרתם בתאילנד וגם אם לא, אתם בוודאי יודעים שקשה שלא ליהנות ולהירגע באיים המפנקים שלה. 

מספרי חירום בתאילנד

משטרה בתאילנד: 191

אמבולנס בתאילנד: 1669

שגרירות ישראל בתאילנד: 662-2049210

3. יוון

יוון היא מדינה גדולה ומגוונת, אשר קיימים הבדלים משמעותיים בין חלקיה השונים. באיים היווניים האווירה נותרה רגועה יחסית על פי דיווחים של ישראלים. זאת בעוד שהערים הגדולות, הנמצאות במרכז יוון, עמוסות במהגרים ועלולות להיות מעט לחוצות יותר. ראש הממשלה היוונית הביע תמיכה בישראל כבר בתחילת המלחמה, וכמה מחברות התעופה ממשיכות לטוס בין אתונה לתל אביב.

גם ביוון תוכלו למצוא מספר אופציות לחופשה, אם זה חופשה בבית מלון מפנק באיים היווניים או חופשה אורבנית באתונה, בכל מקום תוכלו ליהנות מהקולינריה היוונית, הטברנות השמחות והמלונות המפנקים, וכל התענוג הזה במערך של כשעה טיסה מהארץ, ככה שמי מחפש חופשה קלילה, קצרה וקרובה יוון היא היעד המושלם. 

מספרי חירום ביוון

משטרה/אמבולנס ביוון: 112

שגרירות ישראל ביוון: 00302-10-6705500

4. קפריסין

האי קפריסין, שנמצא מרחק טיסה קצרצר מישראל, הוא היעד המובן מאליו עבור מי שרוצה לטוס אבל להישאר בקרבת מקום. חברת התעופה הקפריסאית Tus היא בין היחידות שהכריזו על כוונתן להמשיך להפעיל טיסות לנתב”ג. 

באי יש קהילה ישראלית משמעותית, המתרכזת בעיקר סביב העיר פאפוס. העם הקפריסאי הוא ידידותי ומסביר פנים, וישנם עסקים מקומיים התומכים בישראל באופן מוצהר, ככה שמי שרוצה לטוס ועדין להרגיש את הבית אנחנו ממליצים על טיסה לקפריסין. חוץ מפאפוס, ישנם יעדים אטרקטיביים נוספים בהם מומלץ לבקר כמו לרנקה ולימסול. 

מספרי חירום בקפריסין

משטרה/אמבולנס בקפריסין: 112

שגרירות ישראל בקפריסין: 00357-22-369500

5. גרמניה

גרמניה היא מדינה עם אג’נדה פרו-ישראלית מובהקת, אשר הביעה תמיכה בישראל מתחילת המלחמה, וכן אסרה על פעילות חמאס במדינתה. בערים הגדולות, כמו ברלין ומינכן, יש קהילות ישראליות פעילות אליהן ניתן להתחבר בקלות דרך קבוצות הפייסבוק השונות. בברלין חזר לפעול לאחרונה גם הבית הישראלי

אם אתם מתכננים טיסה לגרמניה, כמובן שאסור לכם לפספס ביקור בברלין התוססת, שמספקת קולינריה שאין כמותה, מועדונים מהגדולים בעולם, וחובבי השופינג יוכלו למצוא מספר לא מבוטל של חנויות בכל פינה. מלבד התמיכה בישראל, סיבה טובה נוספת לבקר בגרמניה השנה היא משחקי היורו שיתקיימו במדינה השנה, אם אתם בונים על צפייה במשחק השנה אנחנו ממליצים לכם להיערך עם כרטיסים מעכשיו. 

מספרי חירום בגרמניה

משטרה/אמבולנס בגרמניה: 112

שגרירות ישראל בגרמניה: +49 30 89045511

Reichstag – Berlin, Germany

מה חשוב לדעת כשטסים במלחמה?

כפי שכבר ציינו יש לזכור כי חברות התעופה מבטלות טיסות רבות לישראל וממנה, ולכן חשוב להיות מעודכנים בשינויים, כמובן שעדיף לרכוש כרטיס עם אופציה לביטול ולהיות ערוכים לשינויים במידה ויהיו. 

בנוסף, חשוב לזכור כי ישנן אזהרות מסע ברחבי העולם בדרגות שונות, ואנחנו כמובן ממליצים להתעדכן לפני רכישת הכרטיסים והטיסה מה המצב הבטחוני במדינה אליה אתם מתכננים להגיע. 

מידע ללקוחות – מצב מלחמה בישראל

אנחנו בפספורטכארד תמיד נמצאים כאן עבור לקוחותינו. בימים קשים אלו עולות שאלות רבות בנוגע לפוליסות הביטוח ונושאים נוספים – בעמוד זה תמצאו מענה מסודר להכל. 

רכישת ביטוח לחו”ל בפספורטכארד

רכישת פוליסת ביטוח היא חובה בכל יציאה מהארץ, על אחת כמה וכמה בימים בהם מרחפת מעלינו אזהרת מסע חמורה. עבור מי שבוחר לטוס בכל זאת, הפוליסה של פספורטכארד תספק את הכיסוי המלא והמקיף ביותר למקרים רפואיים וברכישת הכיסוי המתאים תכסה את ביטול נסיעתכם במידה ונקראתם לצו 8 בשבוע שקדם לנסיעה על פי תנאי הפוליסה.