ביטוח נסיעות לילדים ותינוקות

אם אתם רוצים ראש שקט באמת בנסיעה עם הילדים ביטוח רפואי לחו”ל הוא הכרחי. כשם שילדים נוטים לחלות בבית, כך גם בחופשה, ואתם תרצו לקבל טיפול מהיר, ברור ותומך.
למי מתאים: למשפחות עם ילדים ותינוקות
אל תשכחו: תיק עזרה ראשונה, תרופות קבועות של הילדים וקרם הגנה.
לפרטים נוספים

משפחה בחופשה

ביטוח נסיעות לספורט אתגרי

בעוד שאנשים רבים מתכננים טיולים רגועים שכוללים אתרי תיירות, קניות ושהייה בבית המלון, ישנם אחרים שמעדיפים להתרגש מפעילויות ספורטיביות באוויר, בים וביבשה. בדיוק לשם כך נוצרה הרחבת הביטוח המיועדת לספורט אתגרי, שמכסה אתכם במקרה של פציעה במהלך פעילות כגון טרק, רכיבה על אופנוע שטח, שייט קיאקים, גלישת רוח, צניחה, טיפוס הרים, באנג’י ועוד.
למי מתאים: לאוהבי אדרנלין שמתכננים על פעילות חובבנית (לא ספורט מקצועי).
אל תשכחו: לבדוק עלויות ציוד נלווה לפעילות, וכן במעמד הביטוח האם הספורט בו אתם מתכוונים לעסוק מכוסה.
לפרטים נוספים

ביטוח נסיעות לסקי

הכיסוי הסטנדרטי של ביטוח נסיעות לחו”ל יגן עליכם מפני גניבה, אובדן מטען וכן הלאה. אבל רכישת ביטוח סקי תכסה אתכם גם במקרים שקשורים ספציפית לעיסוק בספורט זה. בנוסף לכיסוי שידאג לכם במקרה של פציעה או שבירת רגל, חשוב לרכוש גם כיסוי לפעולות חילוץ, למקרה שתפצעו במקום מרוחק או אם תקלעו למפולת שלגים על הר בלב שוויץ.
למי מתאים: לכל מי שמתכנן חופשת סקי בכפוף לחיתום רפואי.
אל תשכחו: לבדוק האם מחיר החופשה כולל גם ציוד או שתצטרכו להשכיר בנפרד, קרם הגנה (כן, גם בשלג), ביגוד תואם למזג האוויר.
לפרטים נוספים

סקי
ביטוח נסיעות לאנשי עסקים

אנשי עסקים נוטים לטוס הרבה יותר לחו”ל משאר האנשים, ולכן הסיכוי לחלות בחו”ל או שיגנב להם ציוד יקר, גבוה יותר. עבור הנוסעים המתמידים חשוב לרכוש ביטוח נסיעות מותאם לאופי הנסיעה, שכולל כיסוי אובדן כבודה, וכן כיסוי מורחב למכשירים אלקטרונים ויכול לשרת אתכם בעת נסיעת עסקים באופן מדויק.
למי מתאים: לכל מי שטס לנסיעת עסקים קצרה ולא לבילוי.
אל תשכחו: לבדוק האם יש לכם אפשרות להנחה בטיסה בגלל צבירת מיילים, לבצע גיבוי לכל המידע החשוב בכונן נייד או בענן.

ביטוח נסיעות למוצ’ילרים

בין אם אתם צעירים אחרי צבא או צעירים ברוחם, טיולי תרמילאים יכולים להיות דבר מורכב, שדורש התארגנות רבה לפני היציאה לדרך. רוב היעדים בטיולים מהסוג הזה כוללים הליכות רבות ברגל למקומות נידחים, וכן תנאי סניטציה ובריאות קשים, גם בלי קשר למגפת הקורונה. במיוחד לשם כך, טוב תעשו אם תרכשו ביטוח נסיעות מיוחד למוצ’ילרים, שיכסה אתכם וירגיע אתכם בדרכים. שימו לב שאם אתם מתכננים ספורט אתגרי במהלך הטיול שלכם, כדאי לוודא שהביטוח כולל גם את ההרחבה הזאת.
למי מתאים: למי שיוצא לטיול תרמילאים בחו”ל.
אל תשכחו: לדאוג לכל החיסונים הנדרשים ליעד מראש, כדורי מלריה, לבחור מקום לינה בטוח.
לפרטים נוספים

ביטוח נסיעות ברגע האחרון

בחרתם יעד, מצאתם מלון שווה ובדקתם מה כדאי לעשות באזור, הטיסה מתקרבת ופתאום נזכרתם שלא רכשתם ביטוח נסיעות? אין בעיה. עם פספורטכארד תוכלו לראות ביטוח גם רגע לפני היציאה לשדה, והכרטיס יחכה לכם בדוכן של פספורטכארד בטרמינל.
למי מתאים: לספונטניים שטסים בדקה ה-90, ולדחיינים שחיכו לרגע האחרון.
אל תשכחו: לאסוף את הכרטיס משרוול D של טרמינל 3. הביטוח אמנם פעיל גם בלעדיו, אבל השימוש בביטוח פחות נוח.
לפרטים נוספים

מזוודות

כיסוי למחשב נייד וציוד אלקטרוני

אם בעבר רק אנשי עסקים נהגו לקחת עימם מחשב נייד וציוד אלקטרוני, כיום כמעט כולנו טסים עם לפחות מסך אלקטרוני אחד, בין אם מדובר בטאבלט, מצלמה או טלפון נייד. בשל כך חשוב לרכוש הרחבה מיוחדת לביטוח לגניבה של המכשירים החשובים ולבדוק שהם כלולים בה.
למי מתאים: לכולם. גם אם אתם אנשי עסקים וגם אם משפחה שלוקחת טאבלט להעסקת הילדים
אל תשכחו: לגבות מידע חשוב בענן או בכונן שנשאר בארץ, לבדוק שהשקעים ביעד תואמים לספק הכוח של הציוד ולרכוש מתאם במידת הצורך. אם מדובר במכשיר אלקטרוני – כדאי לצלם אותו לטובת תיעוד במקרה של גניבה.